Tämä palstahan on ollut tämän kevään hurjan aktiivinen
.
Vielä mäkin täällä olen vaikka taustalla vaan nyt pitkään roikkunutkin, melkein päivittäin käynyt kuitenkin kurkkimassa täällä.
.
Mä olen nyt pitänyt vauvakuumeen kanssa matalaa profiilia, on ollut kaikkea muuta puuhaa nyt. Ei olla tikuteltu tai mitään muutakaan. Mulla on muutekin vauvakuume jotenkin laskenut, ehkä ei uskalla enää kauheasti toivoa.. kaksi lastahan meillä jo on, ja näinkin tuntuu välillä että hyvä on, ja sitten taas välillä...
, no tiiätte
. Olisin halunnut nyt toiselle ja kolmannelle lapselle pienemmän ikäeron kun esikoisen kanssa, mutta eipä nyt ihan onnistunut.
Uusille täällä tiedoksi ,että mullahan on ollut kaksi keskenmenoa puolen vuoden sisään. Ja nyt mulla on ollut sellainen fiilis, että olen halunnut nauttia olostani ilmaan ylimääräistä stressailua asian suhteen, ja ei todellakaan haittaa, jos nyt kesällä ei plussaa tule
.
Viime kesänähän tulin tosi nopeasti kierukan jälkeen raskaaksi, ja oli alusta hämmentynyt tunne että jotain pielessä. Jotenkin tuntuu siltä että jos nyt raskautuisin, kesä menisi vaan murehtiessa kuinka nyt käy, voidessa pahoin ja ollessa väsynyt, keksien ihme tekosyitä juhlissa kun ei haluaisi paljastaa.. ja kun "positiivisena" ajatellen että sitten se menee kuitenkin kesken
. Ongelmansa kullakin..
Ja sitten tietysti kesävauva olisi kiva, kummatkin aiemmat lapset kun ovat syntyneen talvella, eli panostusta ehkä sitten taas sýksyyn
.
Mulla siis pitäisi parin päivän päästä alkaa menkat, katsellaan kuinka käy. Nyt ei ole ainakaan mitään oireita mihinkään suuntaan. Se nyt ei kerro kyllä yhtään mitään, välillä on näyttänyt plussaa vaikkei mitään oireita, välillä ollut oireita vaikka muille jakaisi, ja silti negaa tullut.
Plussatuulia teille tänne ja ihanaa kesää jos en jaksa olla vieläkään kovin aktiivinen
.
Vauveli vanhalle kuulostaa lupaavalle pidän peukut pystyssa