Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Bettinah ihanaa, ihanaa, ihanaa!!! :love::love::love: toimii ja ei vois selkeämmin näkyä tuo viiva! :love: Ja aatteleppa jos oisitkin tehny pc:llä, miten selkeesti sitten ois näkyny, kun noilla huonoilla testeilläkin tuli jo noinkin tumma!!! :D ONNEA!!! :love: Kyllä oot plussas ansainnu! Oon vaan yhtä hymyä täällä samalla kun kirjotan tätä viestiä. :D

On se ihmeellistä, miten eri tavalla sitä osaakin olla iloinen tuntemattomien ihmisten plussista, kun tietää että taustalla on keskenmenoja, tuulimunia, kemiallisia ym., mutta sitten katkeruus iskee sellasten ihmisten kohalla, jotka ei lapsia halua ja jotka kuitenkin on vahingossa raskautunu ja kaikki menee hyvin loppuun asti, vaikka ryyppäis ja rellestäis ensimmäiset kuukaudet ennen kun sais raskaudesta tietää... (Muoks // Ei sillä etten toki heidänkin puolesta ois ilonen, lapsen saanti on lahja ja sen pitäs olla kaikkien oikeus, mutta nojoo.. tiiätte varmaan mitä tarkotan :)) Ja sitten me ketkä tosissaan yritetään, toivotaan ja haaveillaan lapsesta, niin joudutaan kokemaan keskenmenoja toisensa perään ja saadaan ootella raskautumista kauemmin... Tasan ei mee kyllä onnen lahjat aina...
 
Voi Bettinah et tiedä miten mulla kouraisi mahan pohjasta sun plussauutinen! Siis hyvällä tavalla! Oon niin iloinen teidän puolesta kaiken jälkeen :love::cry::LOL: Onnea!

Ninnananna meidänkin vuoro vielä tulee ja oon nyt tyytyväinen tähän kierron pidentymiseen.

Minttumar mulla on dpo11. Viimeksi plussasin dpo13 mutta en kokeillut aikaisemmin. Maanantaina menkkajomoja, tiistaina ei mitään, eilen menkkajomoja ja tänään oikealla alavatsassa kireyden tunnetta. Vuoto ei ole vielä alkanut.
 
Ihanaaa Bettinah!!! :love::love: Ja vielä ihan selkee plussa, ei jää arvailujen varaan kyllä toi viiva ;)
Mä niin arvasin ja toivoin et sä tuut plussaamaan!!!!!!!! ONNEA MILJOONASTI!!!!!!!!!! :love::love::love::love:
Nyt tarrasukkia ja kaikkee mahollista pikaliimaa että pyssyy matkassa! (y)(y)
 
Oot sää kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Mää kyllä passaan tämän viikon. Jos menkat ei ala viimeistään maanantain aikana, niin testaan sitten. Silloin on kp31/24-26 ja dpo15.

Mutta luulis nyt, että tommonen digi näyttää dpo11 mahdollisen raskauden.
Ei se näytä, jos hormonia ei ole riittävästi. Miulla tosiaan hyppäsi kahdessa päivässä puhtaasta negasta selvään plussaan. Odottele rauhassa menkkoja ja jos ei ala ni muutaman päivän päästä uudestaan. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Plussa!!!!!!!! Mulle tuli plussa!!! En voi uskoa tätä! Haamu kylläkin mut plussa! Voiko tää olla totta???? Melkein 1,5vuotta odottanut tätä hetkeä. Voiko tää olla totta???? Laitan sen kuva!!
Onnea!!!!
Vv ja ninnananna tsemppiä.
Täytyy ihan kysellä teiltä muilta, jotka kokeneet lääkkeellisen keskeytyksen. Mites ne seuraavat menkat? Kestivätkö pitkään? Tuntuu että nää vaan yltyy. Viikon tullu kuin hanasta ja kunnon klönttejä mukana ajoittain. Liekkö vielä vanhaa kamaa, mitä tulee vai oliko siellä sit jotain elämän alkua jo. Tiiä häntä. Huomenissa uuteen reissuun, niin kiva olis, jos näille jotain loppua näkyis.
 
Oot sää kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Mää kyllä passaan tämän viikon. Jos menkat ei ala viimeistään maanantain aikana, niin testaan sitten. Silloin on kp31/24-26 ja dpo15.

Mutta luulis nyt, että tommonen digi näyttää dpo11 mahdollisen raskauden.
Nainen hyvä! Nyt ei heitetä kirvestä kaivoon eikä mihinkään muuallekaan.:) Sehän tiietään että naisen elimistö on valan merkillinen kapistus ja elää välillä täysin omaa elämäänsä, eikä siitä ota selvää erkkikään. Nyt toiveet korkealla ja tullaan sitten rytinällä alas kun on se aika. (n)

Musta on huima se hetki kun kastat raskaustestin ja jäät odottamaan tulosta.....voikohan siihen tunteeseen jäädä koukkuun?:sneaky:;)

Selailin omaa kalenteriani tuossa ja kun viimeksi isänpäivänä sain testiin plussan niin oli kp40. Olin siinä kierrossa testannut aikaisemmin kp33 negan. Kaveri jaksoi kyydissä viikolle 12 asti.....:cry:

Sen jälkeen kierrot on olleet: 50, 46 (tässä kierrossa tein negat kp34,39,43,ja vielä menkkapäivänä 47/1), sitten oli lyhyt kierto 27 ja nyt on siis menossa 35 eli melkoisen epäsäännöllistä......o_O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ootte ihania! Mulle tuli taas itku :D <3 kiitos teille kaikille. Ihanaa kun olette eläneet mun kanssa tän kaiken! En lähde täältä pois ennen kun olen varmoilla vesillä <3 en vieläkään pysty uskomaan todeksi. Tänään miehen kanssa juteltiin, jostain ihan tavallisesta aiheesta ja mä sitten aloin itkemään :D mies vaan nauroi :D toissapäivänä itkin kun luin vanhaa vauva lehteä ja siinä oli juttua jostain naisesta joka kertoi että mies toi synnärille hyvää makumaasta karkkeja koska esikoisen synnytyksessä söivät sitä myös. Ja mä itkin silmät päästä :D
Jännittää kovasti. Toivon pahoinvointia! Se on hyvä merkki aina :D ostin vielä cb:n testin jonka teen huomenna. IIK!
 
ON: Nyt menossa kp 7. Menkat loppu kp 5. Kp 1 oli tuhruttelua, samoin kp 4 ja 5, eli varsinaista vuotoa oli vaan 2 vrk. Sekin oli jotenkin normaalia limaisempaa ja hailakamman väristä. Miulla on aina ollu tosi runsaat kuukautiset, eikä ne todellakaan ala tuhruttelulla, saati lopu kahden päivän tuhrutteluun. Max 1 vrk tuhruttelee vuodon jälkeen. Ja runsast vuotoa on yleensä sen 4-5 vrk. Mutta se suurempi pointti oli se, että miulla alko menkkajomotus varmaan viikkoa ennen menkkoja (normaalisti alkaa vasta samana päivänä just ennen kun vuoto alkaa ja kestää noin 2 vrk) ja menkkajomotus jatkuu edelleen vaikka menkat on jo ohi! Etenkin eilen illalla jomotti kyllä ihan kiitettävästi, koski juili myös munsarjoihin ja nivusiin (etenkin oikealle puolelle). Jomottelu ei kuitenkaan oo ihan koko ajan päällä, mutta päivittäin sitä on ja useamman kerran päivässä. Yritin kysyä Googlelta mitä tää vois olla, mut en oikein löytäny mitään. Keskustelupalstoilla diagnoosiehdotukset oli endo, kystat tai raskaus. Onko kellään kokemusta tälläsestä? Tai tietäskö joku mistä vois johtua? Mietin myös voisko olla aikanen ovulaatio (tosin en kyllä tiiä miltä ovulaatiokivut tuntuu, kun en ovista tunne) ja testasinkin ovulaatiota kp 5. Näytti melko tummaa viivaa, mut selkeesti kuitenkin paljon vaaleampaa kuin kontrolliviiva, eli nega. Raskaus tuskin on mahdollinen, kun raskaustestit näytti vaan viivanpaikkoja/haamuja viime kierron lopulla. Luin himotestaajista että pc:ssä ois joku huono erä menossa... Mutta niin, osaisko kukan veikata mitä tää mahtas olla?
 
Niin ja lisäyksenä vielä ettei miulla oo tuolla alapäässä mitään poikkeavaa (endoa, kystia) todettu. Tosin en kyllä oo koskaan vielä käyny gynelläkään eikä papa-näytettä oo otettu. Kaks vuotta sitten kävin viimeks perhesuunnitteluneuvolassa pillerikontrollissa, mutta kontrollit loppu siihen kun sanoin että oon lopettanu pillerit enkä niitä enää syö. Oisin samalla varannu ajan gynetutkimukseen ja papa-näytteen ottoon (olin silloin 19v ja yhdyntöjen alottamisesta oli sillon lähes 4 vuotta, terkka ties sen myös), mutta terkka sano, että ei oo tarvetta (kun en pillereitä enää syö) sisätutkimukselle tai papalle ja että ne voin käydä kesällä 2016 kunhan olen 21v. Nyt ois aika, mutta en uskalla varata sitä aikaa, kun en tiiä miten pitkän ajan päähän aika sitten menis. Ja jos raskaudunkin siinä aikaa ootellessa. Meidän kunnan sivuilla nimittäin lukee ettei papa-näytettä oteta mielellään jos on raskaana. Tosin oon kuullu myös niin, että papa-näyte pitäs ottaa kun yhdyntöjen alottamisesta on pari vuotta. Sekavaa... Varatako aika vai ollakko varaamatta...? Ja mistä se ees pitäs varata jos kunnallisella haluu käydä? Perhesuunnitteluneuvolastako?
 
Viimeksi muokattu:
Superpaljon onnea Bettinah! :love: Jo oli aikakin!

minttumar: Musta kuulostaa siltä, että se keskenmeno vaan on aiheuttanut vähän muutoksia. Meinaan ihan sama täällä - koskaan ennen keskenmenoja eivät menkat alkaneet tuhruttelulla, ja keskenmenojen jälkeen menkat ovat myös olleet paljon limaisempia monta kiertoa. Nyt kevään aikana ehti mulla normalisoitua, kun viimeinen km oli ollut marras-joulukuun vaihteessa. Koko tämän kevään menkat ovat alkaneet yhdellä tuhrupäivällä, mitä ei siis todellakaan tasan koskaan tapahtunut ennen keskenmenoja... Tuhruttelun jälkeen on kaksi vähän runsaampaa vuotopäivää, sitten jatkuu tuhrutteluna niin että menkkojen kokonaiskesto on n. 5-7 päivää. Mullakin oli ennen tosi runsaat menkat, kunnes aloin syödä pillereitä. Niiden jälkeen eivät ikinä täysin palautuneet ennen näitä keskenmenoja.

Viime kierrossa mulla oli myös jo menkkojen loppupuolella "oviskipuja", vaikka itse ovis tuli vasta paljon myöhemmin. Liittynee follikkelin kasvuun? Että enpä liikaa huolehtisi :)

Mutta varaa ihmeessä aika gynelle ja papa-kokeeseen. Sen voi aina perua jos tulet raskaaksi eivätkä silloin halua tehdä kokeita :)

Täällä kp 5, neljä päivää tuli runsasta vuotoa, yksi oikein runsasta. Jonkin verran hyytymiä ja kramppejakin (en yleensä kärsi menkkakivuista) kolme ekaa päivää. Eiköhän tämä nyt ala olla loppumaan päin :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
KevätTähti kiitos vastauksesta. Kylläpä rauhotti mieltä. :) Nyt kun sanoit, ja järjellä itsekin ajattelee, niin keskenmenohan se varmastikin on syynä kiertojen, menkkojen ja kaikenmaailman jomotusten epänormaaliudelle. :)
 
Mää en myöskään ole perillä mun elimistön toiminnasta. Menkkajomoja ollut maanantaista, paitsi tiistaina ei ollut mitään. Tänään kp28/24-26. Vuotoa ei vielä ole.

Jos nää oliskin pms-oireita? Sellaisia ei ole koskaan ollut, mutta söin pilsuja 1997-2015 niin ei ole voinut tullakaan. Itkuherkkä oon ollut tällä viikolla ja muutenkin mieli maassa. Netistä luin, että oireet on voimakkaimmillaan 35-45-vuotiailla eli osuisin tuohon ikähaarukkaan.
 
Tein tänään aamulla vielä pc:n testin, erittäin selkeä plussa! :love: Ja tänään siis olisi ollut kp 30/30.
Vatsassa paineen tunnetta ja jotain muuta pistelyä välillä. Toivo on kova että kaikki menee hyvin. Muuten tullaan kovaa alas. Minä ja mies. Toivotaan parasta. Tällä hetkellä tuntuu hyvältä, vähän pahan olo! Jes :D

- Bettinah ja muru 4+0

Mulla oli kroppa sekaisin silloin keskenmenon jälkeen tosi kauan. Ihme tuntoja ja kierrot lyheni ja piteni. Varmaan puol vuotta meni ellei jopa yli ennen kuin kierto meni suht normaaliksi.
 
oi, ihanaa, onnea Bettinah!!! Ihan itku tuli kun luin siun plussaamisesta!

itse vetäydyn vähän pois kuumeilusta, töissä on paljon kiirettä ja stressiä mitä yritän pitää hallinnassa harrastuksilla ja kesäisillä puuhilla (ehkä sitä puskissa pyöriskelyäkin :ROFLMAO: ) joten en nyt pyörittele päässäni ovispäivä tai muuta, ei stressiä tähän, jos onnistuu niin onnistuu, näinhän tähän temmellykseen lähdettiin viime syksynäkin ja saldona on nyt kaksi keskenmenoa (8+6 ja 7+4), täytyy vaan hyväksyä että hyvin suurella todennäköisyydellä meille ei lapsia tule. Käyn toki lukemassa teidän kuulumisia, mutten niin aktiivisesti.

Kaikille ihania päiviä, niin ovikseen kuin plussaamiseen ja sitten niitä jarrusukkia. Tsemppiä ja suuria halauksia, ootte ihania :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar

Yhteistyössä