Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Bettinah, mie en varmaan pysty olemaan valittamatta jos pahoinvointi oikein kauheeksi äityy, mutta muuten on samat ajatukset. Kunhan sen vauvan nyt saisi elävänä ja terveenä maailmaan.

Tänään autolla ilta-auringossa ajellessa virisi pieni toivon vire, että ehkä peli ei vielä olekaan pelattu. Aika pieni se toivonkipinä on, mutta on kumminkin.

Taaperot, mä myös oksensin jatkuvasti ja paino putosi alussa. Mutta kun tää kaveri valittaa että kuvottaa eikä voi syödä. Ottaisin milloin vain sen olon jos vaan olisi raskaana.

Mä aion muuten olla nyt tässä kierrossa raskaana!
Kyllä mäkin kärsin mielellää huonosta olosta ja muustakin kun palkinto siitä on mitä ihanin :love:

Toispa tuo mies ku liikenteeseen tänää lähtee niin testejä että pääsis uittamaan taas ;) nytkin heräs etomiseen ja joo jotku ruuat nyt ei tunnu uppoovan millää mut onneksi on muitaki vaihtoehtoja joita voi sitte syödä :)

Taaperot, mä myös oksensin jatkuvasti ja paino putosi alussa. Mutta kun tää kaveri valittaa että kuvottaa eikä voi syödä. Ottaisin milloin vain sen olon jos vaan olisi raskaana.

Mä aion muuten olla nyt tässä kierrossa raskaana!
Mie kans ottasin ihan ilomielin sen pahan olon jos vaan raskaana saisin olla... Keskenmenoon päättyneessä raskaudessa miulla ei ees ollu kun ihan supersuperlievä etominen ajoittain, joten ihan omankin mielenrauhan takii haluisin että seuraavassa raskaudessa ois pahoinvointii... :ROFLMAO: Oon varmaan ihan sekasin kun sitä toivon... Mutta se tois siihen alkuodotukseen sellasta "varmuutta" ja mielenrauhaa että raskaus jatkuu... :rolleyes:

Muoks. Niin ja liityn Bettinahiin, aion kans tästä kierrosta raskautua! :ROFLMAO: Eiköhän raskauduta kaikki! :ROFLMAO:

Mä aion kyllä valittaa just niin paljon kuin sielu sietää alkuraskauden pahoinvoinnista, jos siihen on syytä ja asia ärsyttää. Kahdessa ekassa raskaudessa oli lievempää etomista (ja aivan kamalaa väsymystä ja pää kuin krapulassa!) ja tuulimunassa välillä voin oikein kunnolla pahoin, niin että toivoin oksentavani mutta mitään ei tullut. Että ärsyttikin kärsiä, useaan otteeseen, turhan takia :mad: Ja koska se kärsimys saattaa taas seuraavassakin raskaudessa olla yhtä turhaa, niin olen ihan varma että oireet tulevat vaan ärsyttämään vielä enemmän kuin ärsyttäisivät ilman näitä kokemuksia - ainakin sinne turvallisemmille viikoille saakka, ja sittenhän se pahoinvointi yleensä loppuukin.

Saa nähdä oliko mulla ovis jo eilen (kp 10!). Lämpö oli tänään pompannut ylös 0,3 astetta.

Tänään dpo11

Olinkohan taas liian aikaseen testaamassa. Suru puserossa kun tän päiväsen testin viiva on lähes näkymätön. Kuivuneena erottaa jtn. Luulis kai et olis jo edes vähän vahvistunu eilisaamusta.. Toivon ettei olis kemiallinen vaan hitaasti nousis hcg.. Eilen illalla tuntu nänneissä vihlontaa, ihan ku sisäpuolelta olis tökitty. Alaselkää juili myös.
Tänään oikee tissi edelleen kippeenä ja mahamuljauksia edelleen. Menkkajomon tyyppistä veemäistä tunnetta havaittu.
Verisuonet tullu esiin rinnoissa ja rintakehässä muutenkin.. Pahhaa olloo pukkaa. Aamulla nälkä kurninu mahassa ihan kunnolla nyt useena päivänä. Silti ei tee mieli päivällä syyä oikeestaan. Väsyttää aivan hulluna. Nukahin tänäänki taas väkisin sohvalle töiden jälkeen.. Ilmavaivoja ja röyhtäyttää!! Tylppää jomoo tuntuu välillä päässä..
Eilen kiristi jostain munasarjojen kohilta ihan ykskaks yllättäen. Toivon tosiaan et nää oireet kertoo alkaneesta raskaudesta!! Vielä olis 2-3 päivää menkkojen oletettuun alkamispäivään.. Pittää vielä kärvistellä

Tänään dpo11

Olinkohan taas liian aikaseen testaamassa. Suru puserossa kun tän päiväsen testin viiva on lähes näkymätön. Kuivuneena erottaa jtn. Luulis kai et olis jo edes vähän vahvistunu eilisaamusta.. Toivon ettei olis kemiallinen vaan hitaasti nousis hcg.. Eilen illalla tuntu nänneissä vihlontaa, ihan ku sisäpuolelta olis tökitty. Alaselkää juili myös.
Tänään oikee tissi edelleen kippeenä ja mahamuljauksia edelleen. Menkkajomon tyyppistä veemäistä tunnetta havaittu.
Verisuonet tullu esiin rinnoissa ja rintakehässä muutenkin.. Pahhaa olloo pukkaa. Aamulla nälkä kurninu mahassa ihan kunnolla nyt useena päivänä. Silti ei tee mieli päivällä syyä oikeestaan. Väsyttää aivan hulluna. Nukahin tänäänki taas väkisin sohvalle töiden jälkeen.. Ilmavaivoja ja röyhtäyttää!! Tylppää jomoo tuntuu välillä päässä..
Eilen kiristi jostain munasarjojen kohilta ihan ykskaks yllättäen. Toivon tosiaan et nää oireet kertoo alkaneesta raskaudesta!! Vielä olis 2-3 päivää menkkojen oletettuun alkamispäivään.. Pittää vielä kärvistellä
Toivotaa että ois niitä oireita (y)

Tää naikkone testaa joko tänää tai huomisaamuna viimeistää :) täällä juilii munasarjat päivittäin ja aika kipeitä vihlasuja on kyllä! :unsure:

• Tykkää
Reactions: Hantta81
Onnittelut plussanneille!
Omaa napaa... Minä taas oon iki onnellinen, kun tein aamulla testin ja vain yksi viiva!!! Ihanaa! Kaks viikkoa keskeytyksestä ja olin ihan varma että hcg pysyy pilvissä. Tuntuu että elämä ollut viimeiset puolitoista kuukautta kaikkien ihme tuntemusten kyttäystä, eka raskausoireitten, sitten sitä kun niitä ei ookkaan, tuntuu että miettiin vaan mitä on milloinkin vialla. Ihan mahtavaa tää naisen elämä.
Oon vuosia harrastanu hömppää, tarot kortteja, ennustelen silloin tällöin hömppään hurahtaneille kavereille tulevaisuutta, mitähän kortit sanois, vauvaa vai ei? Pistän sit elämäni yhden korttipakan varaan ja ihmettelen jos toisin käy :D Voisin vaikka ennustaa, että plussataan kaikki ja saadaan ihania lapsia ilman mitään vastoinkäymisiä. Kuuostaa hyvältä.

Omaa napaa... Minä taas oon iki onnellinen, kun tein aamulla testin ja vain yksi viiva!!! Ihanaa! Kaks viikkoa keskeytyksestä ja olin ihan varma että hcg pysyy pilvissä. Tuntuu että elämä ollut viimeiset puolitoista kuukautta kaikkien ihme tuntemusten kyttäystä, eka raskausoireitten, sitten sitä kun niitä ei ookkaan, tuntuu että miettiin vaan mitä on milloinkin vialla. Ihan mahtavaa tää naisen elämä.
Oon vuosia harrastanu hömppää, tarot kortteja, ennustelen silloin tällöin hömppään hurahtaneille kavereille tulevaisuutta, mitähän kortit sanois, vauvaa vai ei? Pistän sit elämäni yhden korttipakan varaan ja ihmettelen jos toisin käy :D Voisin vaikka ennustaa, että plussataan kaikki ja saadaan ihania lapsia ilman mitään vastoinkäymisiä. Kuuostaa hyvältä.
Ennustappa mulle se vauvva!!! :LOL:

Nopeesti on kyl laskenu sun hcg!! Nyt eiku sitte uutta yritystä paremmalla onnella :love:

Ennustappa mulle se vauvva!!! :LOL:

Nopeesti on kyl laskenu sun hcg!! Nyt eiku sitte uutta yritystä paremmalla onnella :love:
Piti vielä roskiksesta kaivaa testi, aamulla tuijottelin 10min sitä ja en nähny, ku ainostaan sen tarkistus viivan. Oli siihen tullu viivan paikka näkyviin, ihan haaleista haalein. Mutta eiköhän kaikki kama oo pihalle tullut, kun noin haaleasti näkyy.
No nyt kahta viivaa toivomaan.

• Tykkää
Reactions: Hantta81
Oi mun tulevaisuuteen voisi kanssa kurkata. Uskon välillä vähän liikaakin "hömppään".

Tällä hetkellä on kp13. Millä kp:llä teillä on ovis? Mä olen parilla laskurilla koittanut laskea ja musta ne näyttää oviksen jotenkin kauhean pitkälle.......

Oi mun tulevaisuuteen voisi kanssa kurkata. Uskon välillä vähän liikaakin "hömppään".

Tällä hetkellä on kp13. Millä kp:llä teillä on ovis? Mä olen parilla laskurilla koittanut laskea ja musta ne näyttää oviksen jotenkin kauhean pitkälle.......
Mulla on tullut ovistestiin plussa kp15-16/24-26. Ovis tapahtuu plussasta 24-36 h kuluessa.

Ja nyt viimeksi oli kp 21/30. Ihmeellistä vuotoa, välillä tulee ja välillä ei. Voisi nyt vaan ihan kunnolla tulla, niin alkaisi kroppa palautua. Mää en jaksais enää tätä odottelua, kun hyvässä tapauksessa olisi pitänyt parin viikon kuluessa olla rakenneultra.

Eiköhän tämä taas tästä.

Sanzzes, täällä myös aamulla tikkua uitettu ja vain yksi viiva... kuinka sitä onkaan näin onnellinen vain yhdestä viivasta :LOL: olin varautunut että menisi yli kolme viikkoa keskenmenosta sen saamiseen.. nyt on hyvä tosiaan alkaa metsästämään sitä toistakin viivaa :love:

Miulle kortit on ennustaneet pelkkiä työkuvioita. Eikö jossain voisi olla selkeä lupaus, että vauva on jo tulossa? Että seuraavasta kierrosta viimeistään tärppää?

Kokeilin äsken jotain netin ilmaista Tarot-pöytää. Siinä tuli helmikuulle erakko-kortti. Jos nyt kuitenkin olis pieniin päin, niin laskettu aikahan olisi helmikuun alussa. :whistle:

Miestä huvitti kovasti kun olin taintunut pari tuntia heräämisen jälkeen takas sängyn pohjalle. Kai sekin toivoo vielä parasta, vaikka yks negatiivinen testi onkin jo takana.

Kuulkaas leidit. Onko täällä muita, jotka ajattelee tätä raskausasiaa ja siihen mahdollisesti liittyviä terveysongelmia pelkojen kautta? Eli ettei ajatukset pohjaudu tietoon vaan suurimmaksi osaksi pelkoon?

Miulla ainakin pelot rytmittää tätä koko hanketta - jos nyt ei onnistu niin sit on niin ja niin vähän aikaa, oonko varmasti syönyt kaikki ravintoaineet päivän aikana, onhan painoindeksi kohdillaan, ei kai haittaa että mies joi, nukunko liikaa/liian vähän, liikunko liikaa/liian vähän, jos ei nyt tärppää niin kestääkö taas seuraavan alkukierron kivut, miten työt ja raskaus menee yksiin, söinkö liian monta lakua vaikkei testissä ainakaan mitään näkynyt... Järjellä ajateltuna ei ole ihmekään jos kroppa käy hirveillä kierroksilla tällaisesta ajatusmyllystä.

Miun kierto on nyt siinä vaiheessa, että repäisevä kipu tuntuu alavatsalla sohvalta noustessa (samassa kohtaa, jossa jo muutaman päivän ajan on tuntunut tylppää juilintaa). Huulen ja ikenen välissä on taas joku kipeä kohta. Johtuukohan tuo jostain vitamiinin puutoksesta tai entistä napakammasta hampaiden harjauksesta?

Tässäpä illan ennustukset:
Hantta81 lle kortit lupaavat eteenpäin menoa, vauhtia, menestystä, onnistumista ja tavoitteiden saavuttamista. Tasapainota älyllinen, laskelmoiva ja viettien ohjaama, impulsiivinen puoli itsessäsi.
Ninnananna olet puolustuskannalla joskus jopa siinä määrin, että odotat aina pahinta. Kolhuja on tullut ja vaikeita tilanteita on menty läpi. Sinulla riittää tahdonvoimaa, pidä puolesi. Tunnet pelokkuutta ja vetäydyt välillä itseesi, olipa kokemuksesi kuinka kipeitä hyvänsä, pyrit suojelemaan ja puolustamaan niitä, etkä halua päästää niistä irti. Jos päästät irti, tunnet putoavasi tyhjän päälle.
Piinamiina päättäväisyyttä ja tahdonvoimaa.Tiedon sanotaan lisäävän tuskaa, mutta myös vapauttavan ja antavan rauhan. Oman mielesi voimalla, sekä luot että hävität. Asioihin tarttuminen vaatii rohkeutta ja voimaa. (onpa ympäripyöreetä tekstiä)
Itselleni tuli sellainen, että kaikki riippu itsestäni, päätänkö jatkaa näin vai parantaa elämäni laatua ja muuttaa elintapojani.

• Tykkää
Reactions: minttumar
Minttumar, mulla ei myöskään ollut keskenmenneessä raskaudessa pahoinvointia. Sen takia se on enemmän kun tervetullut :D se tosiaan tuo sitä varmuutta. Kun kaikki etoo :D

Mulla ihan outoja asioita täällä. Edellispäivänä turvotti, eilen ei. Tänään taas turvottaa ja nukahdin kun olin ollut pari tuntia hereillä ja nukuin tunnin ja silti väsytti koko päivän. Nyt just menossa nukkumaan :D ja paha olokin tänään ollut. Eli mitä tästä opimme, viime kierrossa mulla oli nämä. Olin varma et raskaana. Mutta nyt vasta kp7, eli ei mitenkään päin mahdollista että olisin raskaana. Hiton kroppa vaan huijaa!!

• Tykkää
Reactions: minttumar

Yhteistyössä