Oi heti aamulla uusia testejä kehiin Hantta ja taaperot!
Tintt@r@lle tsemppejä huomiseen ultraan!
Tintt@r@lle tsemppejä huomiseen ultraan!
Huomenna taikka ylihuomenna pitäs olla jo vahvempi. Kyllä se siitä Mulla ainaki näytti joka aamu selkeesti tummemmalta kun nyt viimeksi plussasin. Aiemmin ostin niitä kalliimpia apteekin testejä niin en raskinu testata montaa tikkua mutta nyt ostin pc niin eipä haitannu vaikka joka aamu uitteli ja selkeesti tummuikin! 5testiä tein ja oli niin selkee viiva etten enää menkkojen alun aikaan ees testannuDpo10
Samanlainen viiva tuli testiin kun eilen.. Vahvistumista ootellessa <3
Piinamiinalle tsemppiä! Hoidoista on sentään vain hyötyä ja onnistumisprosentti nousee! Eiköhän teitäkin kohta lykästä ja sitten se rahanmeno ei varmasti tunnu missään.Täällä tuli puhdas nega. Tässä siis vain jatketaan odottelua eli menkkoja ja sit IVF-hoitoihin. Olisi sen lääkkeisiin menevän rahan voinut johonkin muuhunkin käyttää. Vaikka kunnollisiin vaunuihin.
Melkein joo, mulla dpo1. Pitkiä on seuraavat kymmenisen päivää kyllä. Viimeksi en ehtinyt edes testaamaan kun menkat yllätti etuajassa. Täytyy tällä kertaa varmaan siis aloittaa testailu aiemminViivoille vahvistumisia siis
Iinaelina, mennään vissin samoilla päivillä? Mulla dpo2. Tsempit piinailuun!
Juu semmonen pieni kuvotus ja oksentelu on iha ok mutta ei kiitos enää semmosta mitä oli kahdessa raskaudessa että oksentelin 24/7 lähes koko raskauden ja tiputukseen jouduin noissa raskauksissa kuivumisen takiaOlenhan jo luvannut tänne että jos jonain kauniina päivänä vielä tulen raskaaksi niin en valita pahoinvoinnista!!! Mä haluan oksentaa vaikka 40viikkoa. Kunhan olen raskaana ja saan vauvan <3 mun kaveri joka tuli ekasta kierrosta just niin valittaa nyt mulle kuinka paha olo on ja kuinka kamalaa se on.
Tänään kp6. Hopihopi päivät!!
Paljon onnea isbee, ja haamuilijoille toivon viivan vahvistumista!