Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Mä niin tiedä noi tunteet kun haluais olla iloinen tutun raskaudesta mut ei vaan voi ja ne hyvätahtoisetkin kommentit saa näkemään niiiiin punasta:) Mutta ystävät rakkaat, ei oo oikeita eikä vääriä tunteita, ne tulee ja menee ja kuuluu asiaan. Sen kun hyväksyy niin helpompi elää itsensä kanssa. Muistan myös kun esikkoa toivottiin ja viimein hoidoilla saatiin vauva niin hetki meni älytä että vaikka vauvaa on kauan toivottu eikä helpolla tullu ja niin rakas kuin hän onkin niin saan tuntea väsymystä ja ärtymystä ym mitä nyt välillä vauva-aikaan kuuluu. Ajatteli silloin yrittäessä että on sitten niin onnellinen (ja niin olinki!!!) kun vauva syntyy eikä hoksannu että äitiyteen liittyy niin monta muutaki tunnetta :)
 
Niin tuo pettymys omaa kroppaan. Tuttu juttu, jos ei pelaa niinku pitää... Siihen ei ressaaminen auta mutta ku ei voi olla ressaamattakaan! Pöh. Luojan kiitos itte oon päässy siitä yli ja luovuttanu että luomutärppi kävis niin elämä vapaampaa. En voi ees kuvitella tilannetta että tulisin raskaaksi luomuna, kyllä me lopun ikää ilman ehkäsyä mennään niin nähään että voiko luomuplussaa tulla mutta ei yritetä :)

Saas nähä kuinka käy... Huomenna ultra... Iik. (tää on siis oikeesti se viimenen hoito ja mahdollisuus. Että pikkusen hirvittääki jos on tyhjää täynnä...)
 
tintt@r@: Huomiseen hirmu-älyttömästi tsemppiä!!!!!!!!! (y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y) Meillä esikoinen on lapsettomuushoidoilla alkunsa saanut.....toinen on luomu-lapsi. Mikä on maaginen kellonaika?
 
Tänään tuli ensimmäistä kertaa suuri luopumisen tuska siitä varhaisesta keskenmenosta. Ehkä keho on ollut siksikin niin sekaisin, kun mieli ei ollut vielä tehnyt surutyötä. Mie ainakin reagoin kehollani niin vahvasti kaikkiin tunteisiin ja mielialoihin, että pidän tuotakin mahdollisena. Siitä sit virisikin uusi tunne, että olisiko mahdollista et tästä kierrosta nyt sit oikeesti tärppäis.

Noh, tein sit ovistestin ja miun mielestä se näytti haaleampaa viivaa kuin aiemmat. Aattelin ottaa asian täälläkin käsitellyllä tavalla - en rupea viivoista stressaamaan. Sit kun siellä näkyy vahva punainen viiva ni sit oon tyytyväinen. Jos nyt olis käynyt niin, että ovis menikin jo, niin onneksi ehdittiin eilen heiluttelemaan peittoa. Jos se ovisplussa olisikin näkynyt päivän aikana, niin siltä varalta pitää ottaa vielä kerta kiellon päälle. Järkyttävää suunnittelua, mutta minkäs teet. Vai ei niitä lapsia tehdä... Meillä nyt ainakin tehdään ja saadaan jos onni on myötä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Oih, on täällä paljon kirjoiteltu, on ollu aika kiire (tai itseaiheutettua) ja nyt työreissulla, ei paljoa tule läppäriä avattua, kännykällä olen lukenut mutta sillä kirjoittelu on niin hankalaa.

Mutta joo, sitä tässä kyllä pelkää että kyynistyy, vauvoja pukkaa joka puolelle ja vauvamahoja pyörii ympärillä. on niitä jotka odottaa tyyliin neljättä eikä ikinä ole ollut mitään ongelmaa raskautua tai tullut keskenmenoja.
Huh, on tää kyl niin vuoristorataa. Äitienpäivänä sain itkut pidettyä sisällä, edellisenä päivänä kyllä itkeä tirauttelin pariin kertaan. Nythän olisin jo vauvalomalla ja olisi 3 viikkoa laskettuun aikaan. Kun niin ajattelin ihanaa vauvakesää. Pitää varmaan vaan keskittyä nyt johonkin muuhun, vaikka urheiluun tai lukemiseen. Kesälomalla viimestään tulee sitten ihan hirveä ahdistus, se on varma. :confused:

Tintt@r@, onnea ultraan!!! (y)
vauveli vanhalle, kroppa on varmasti vielä aivan sekaisin. Odottele tämä kierto ja tähtää kesäkuulle, stressikin on liikaa ja voi tehdä kepposia. (niin, helpompi sanoa kuin toteuttaa)
Anteeksi, nyt en ehdi enempää kommentoimaan, parannan tapani kun olen taas paremmin kotona ja online, ellen ole silloin peittoja heiluttelemassa :LOL: Meinasin olla tikuttamatta tämän ekan kunnon kierron, jos onnistuu ni kiva ois. :ROFLMAO:
Onnea plussanneille ja hyvää mieltä kaikille. ootte ihaniiiiii kaikki! :love::love::love:
 
Voi naiset torstai on todellakin toivoa täynnä:

http://aijaa.com/6HY1XU

Millaistakohan se on sitten positiivisen r-testin kanssa, kun tämä sai jo aikaan yes-huudon ja itkun :ROFLMAO:

Nyt naamariin lisää vehnänalkioöljyä, greippimehua, foolihappoa, sängyn alle kirvestä ja keritsintä... ja ihme kyllä, ei tarvitse miehen kanssa miettiä aikatauluja tälle ja huomiselle, vaan ehditään nähdä toisiamme! :love:

Ovisplussa tuli siis kp22. Ennen on tullut kp15-16 ja menkat alkaneet kp22-24, että menkatkin alkaa nyt sitten varmaan myöhemmin. Toivon ainakin niin.

Voi että, vaikea kuvailla tätä olotilaa, oon niin onnellinen ja iloinen ja himokas ja kaikkea muuta kivaa :ROFLMAO:

Voisitteko nyt muutkin tehdä kaikenlaisia plussia, kun tää torstai on toivoa täynnä :love::love::love:

Määpäs käyn laskurisivuilla, jälleen kerran :LOL:
 
Jaa enpäs käykään laskurisivuilla, kun ei ole hajuakaan, mikä on mun kierron pituus :ROFLMAO:

Mutta ei sen väliä, kunhan nyt tärppäisi ja menkat ei alkaisi viikonloppuna! Saanhan jo ensi viikon loppupuolella tuntea turvotusta ja tissikipua ja oksentaa ja vaikka mitä ihanaa! Viimeksi turvotus tuli jo dpo5 :eek:

Puuh, meen taas aivan liikaa asioiden edelle, mutta oon niin onnellinen jo pelkästään tästä asiasta. Tullaan sitten ryminällä alas jos pitää tulla, sieltä on suunta vain ylöspäin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Jaa enpäs käykään laskurisivuilla, kun ei ole hajuakaan, mikä on mun kierron pituus :ROFLMAO:

Mutta ei sen väliä, kunhan nyt tärppäisi ja menkat ei alkaisi viikonloppuna! Saanhan jo ensi viikon loppupuolella tuntea turvotusta ja tissikipua ja oksentaa ja vaikka mitä ihanaa! Viimeksi turvotus tuli jo dpo5 :eek:

Puuh, meen taas aivan liikaa asioiden edelle, mutta oon niin onnellinen jo pelkästään tästä asiasta. Tullaan sitten ryminällä alas jos pitää tulla, sieltä on suunta vain ylöspäin (y)
Yleensähän menkkojen pitäis alkaa 2vko oviksen jälkeen, eli lisää tohon 22 se 14. Ellei sulla sit ole lyhyempi luteaalivaihe, ni lisää sit se summa :) sit tiedät suunnilleen päivät jolloin osaat odottaa menkkoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Yleensähän menkkojen pitäis alkaa 2vko oviksen jälkeen, eli lisää tohon 22 se 14. Ellei sulla sit ole lyhyempi luteaalivaihe, ni lisää sit se summa :) sit tiedät suunnilleen päivät jolloin osaat odottaa menkkoja :)
Kiitti vinkistä! Mulla on ollut luteaalivaihe vaan 8-10 päivää ja jos parin päivän tuhrua ei lasketa mukaan, niin sitten vaan 6-8 päivää. Mikä on kyllä aivan liian vähän, mutta onnistuipa se siitä huolimatta jo kerran kiinnittymään. Jospa mun kierto olisi nyt pidentymässä, kun pillereiden jätöstä on aikaa puoli vuotta ja tietysti toi km teki omat juttunsa.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Niin ja ja miehet... soitin miehen perään, kun lähti kotoa, että tuli hymynaama testiin. Hän sanoi, että kyllä hän sen tiesi, että se tulee, kerta niin lämmitteli aamulla :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Onhan muidenkin miehillä omasta mielestään aina kovat piipussa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ihanaa kun joku on kiinnostunut mun oviksesta :love:

Mää elän tällä hetkellä ihan hirveetä tunteiden vuoristorataa. Itken ja nauran vuoronperään. Aamuisin ärsytys on ihan maksimaalinen, kun kuseksin tikkuun ja mitään ei tule. En ole muutenkaan aamuihmisiä. Mää olen testaillut ovista viime viikon tiistaista lähtien eikä sitten yhtikäs mitään. Testeinä on Clearblue, joten pitäisi olla ihan pätevät vehkeet.

Tänään aloitin testaamaan niillä testeillä, jotka näyttävät vähintään 4 hedelmällisintä päivää. No tietenkin niistä tuli sitten tyhjä pyörylä. Se kai tarkoittaa sitä, että ovista ei ole ainakaan neljään päivään tulossa? En tiedä, mää oon niin väsynyt ja kiukkunen tähän koko asiaan ja haluan niin paljon omaa lasta, että päähän ei mahdu muuta. Kai mää oon joku 50 v. ennen kuin ovista alkaa kuulua :mad:

Tämän ketjun lukeminen tuotti taas niin naurua kuin itkua. Mää kanssa pelkään, että alan kohta kyynistyä kaikkien vauvauutisiin ja ystävien vauvamahoihin. Ja mulla ei ihan oikeesti ole vielä aihetta siihen, koska pillerit on jätetty pois vasta viime marraskuussa. Mutta kun onhan tää nyt vaan niin väärin, mitä me kaikki on jouduttu kokemaan. Ihan keleen väärin, en voi muuta sanoa :poop:. Ymmärrän hyvin mm. Iinaelinan tunteet ja haluan toivottaa voimia meille kaikille.

Nämä ovistikuttelit tuotti naurua. Ei taida ihan kaikki ymmärtää, kuinka joku ovis voi tuottaa niin paljon iloa :)

Nyt on kp21. Voiko ovis tulla vielä näinkin myöhään? Tämän aamuisen testin mukaan ei olisi ainakaan neljään päivään tulossa. Ne on siis violettipäisiä Cb: testejä, kun aikaisemmin oon käyttänyt vaaleanpunaisia. Mietin, että hajotanko pääni noiden testien kanssa ja lakkaan testaamasta tässä kierrossa.

Mitä jos menkkojakaan ei ala kuulua. Kauanko niitä odotetaan, koska pitää mennä lääkäriin. Pitäisikö mennä jo nyt? Mää oon niin väsynyt ja katkera siihen, että joudun miettimään tällaisia asioita, kun nyt pitäisi saada elää seesteistä raskauselämää :mad:
Miulla tää "kierto" on eka keskenmenon jälkeen. Menkkoja ei vielä siis oo tullu. Normaalisti kierto on ollu sen plus miinus 28 päivää, ja ovis tullu aina oppikirjan mukaisesti noin puolessa välin kiertoa. Tässä "kierrossa" sitä ei kuitenkaan puolvälissä tullu, mutta testailin ahkerasti ja vihdoin ja viimein kp 34 tuli ovisplussa. Eli pitkään meni miulla.

Nyt miulla on menossa kp 44(/kp 28) ja mietin, että millonkahan vois oottaa menkkoja alkavaks... Miten pitkäks teillä, keillä on ollu säännöllinen kierto (ja miksei epäsäännöllisenkin kierron omistavilla), on keskenmenon jälkeinen kierto venynyt?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle

Yhteistyössä