Ihanaa kun joku on kiinnostunut mun oviksesta
Mää elän tällä hetkellä ihan hirveetä tunteiden vuoristorataa. Itken ja nauran vuoronperään. Aamuisin ärsytys on ihan maksimaalinen, kun kuseksin tikkuun ja mitään ei tule. En ole muutenkaan aamuihmisiä. Mää olen testaillut ovista viime viikon tiistaista lähtien eikä sitten yhtikäs mitään. Testeinä on Clearblue, joten pitäisi olla ihan pätevät vehkeet.
Tänään aloitin testaamaan niillä testeillä, jotka näyttävät vähintään 4 hedelmällisintä päivää. No tietenkin niistä tuli sitten tyhjä pyörylä. Se kai tarkoittaa sitä, että ovista ei ole ainakaan neljään päivään tulossa? En tiedä, mää oon niin väsynyt ja kiukkunen tähän koko asiaan ja haluan niin paljon omaa lasta, että päähän ei mahdu muuta. Kai mää oon joku 50 v. ennen kuin ovista alkaa kuulua
Tämän ketjun lukeminen tuotti taas niin naurua kuin itkua. Mää kanssa pelkään, että alan kohta kyynistyä kaikkien vauvauutisiin ja ystävien vauvamahoihin. Ja mulla ei ihan oikeesti ole vielä aihetta siihen, koska pillerit on jätetty pois vasta viime marraskuussa. Mutta kun onhan tää nyt vaan niin väärin, mitä me kaikki on jouduttu kokemaan. Ihan keleen väärin, en voi muuta sanoa
. Ymmärrän hyvin mm. Iinaelinan tunteet ja haluan toivottaa voimia meille kaikille.
Nämä ovistikuttelit tuotti naurua. Ei taida ihan kaikki ymmärtää, kuinka joku ovis voi tuottaa niin paljon iloa
Nyt on kp21. Voiko ovis tulla vielä näinkin myöhään? Tämän aamuisen testin mukaan ei olisi ainakaan neljään päivään tulossa. Ne on siis violettipäisiä Cb: testejä, kun aikaisemmin oon käyttänyt vaaleanpunaisia. Mietin, että hajotanko pääni noiden testien kanssa ja lakkaan testaamasta tässä kierrossa.
Mitä jos menkkojakaan ei ala kuulua. Kauanko niitä odotetaan, koska pitää mennä lääkäriin. Pitäisikö mennä jo nyt? Mää oon niin väsynyt ja katkera siihen, että joudun miettimään tällaisia asioita, kun nyt pitäisi saada elää seesteistä raskauselämää