Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Kiittoos! :D
Pitääks ton viivan siis olla tummempi kun kontrolli et se ovis oikeesti on? Vai tekeekö noi testit viivoja vaikkei ovista oo vielä ollu/on tuloillaan.. Hitto ku mitään omakohtasta kokemusta vaan muiden juttuja lukenu ja kuvia katellu :LOL:
Sen testiviivan pitää olla vähintään yhtä tumma kun ton kontrolliviivan, tai sit tummempi kun kontrolliviiva. Mulla näyttää aina koko kierron jotain viivaa, mut noi haamut ei siis merkkaa vielä ovista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Tein illalla ovistestin tosi pienestä lirusta. Ei mainittavia vahvistumisen merkkejä. Edellisen kierron perusteella ovulaatio odotettavissa tämän viikon perjantaina. Se olisi oikein hyvä, sillä nää lonkka- ja alaselkäkivut on saatanasta. Näihin mikään grammanen parasetamoli auta.
 
Ninnananna, mikä päivä? Milloin sun menkat pitäisi alkaa? Mulla ens viikon to. :)
Huomenta! Mulla kierto epäsäännöllinen, mutta noin 32. Keskenmenon jälkeen kyllä ollut 40-50. Nyt sunnuntaina on kp30 eli ajattelin josko ensi viikon perjantaina testaisin niin olis kp35. Testejä on kyllä kaapissa jo......

Milloin sinä ajattelit testata?
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Nyt täytyy vähän avautua. Kuulin just, että kollegan perheeseen syntyy syksyllä vauva - ja eikös laskettu päivä ole juuri sama kuin meillä olis ollut.. Samaan syssyyn yhden kaverin perheeseen syntyi toissapäivänä kaksostytöt ja toinen kaveri odottaa tuplia ihan viimeisillään, meillähän kesken mennyt raskaus olis myös ilmeisesti ollut kaksoset. Toivon todella, että onnitteluista ei paistanut läpi pieni takakireys, tuntuu todella pahalta ettei pysty olemaan ihan vilpittömästi iloinen toisten puolesta. Tai siis olen toki iloinen, ei se sitä ole. Nousee vaan samalla oma menetys turhan kipeästi mieleen. Tuntuu siltä, että voisi universumi vähän vähemmänkin kääntää veistä haavassa..
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Huomenta! Mulla kierto epäsäännöllinen, mutta noin 32. Keskenmenon jälkeen kyllä ollut 40-50. Nyt sunnuntaina on kp30 eli ajattelin josko ensi viikon perjantaina testaisin niin olis kp35. Testejä on kyllä kaapissa jo......

Milloin sinä ajattelit testata?
Mä ajattelin testata ens viikon keskiviikkona. :D to pitäisi alkaa. Ehkä malttamattomana testaan jo tiistaina :D
 
Nyt täytyy vähän avautua. Kuulin just, että kollegan perheeseen syntyy syksyllä vauva - ja eikös laskettu päivä ole juuri sama kuin meillä olis ollut.. Samaan syssyyn yhden kaverin perheeseen syntyi toissapäivänä kaksostytöt ja toinen kaveri odottaa tuplia ihan viimeisillään, meillähän kesken mennyt raskaus olis myös ilmeisesti ollut kaksoset. Toivon todella, että onnitteluista ei paistanut läpi pieni takakireys, tuntuu todella pahalta ettei pysty olemaan ihan vilpittömästi iloinen toisten puolesta. Tai siis olen toki iloinen, ei se sitä ole. Nousee vaan samalla oma menetys turhan kipeästi mieleen. Tuntuu siltä, että voisi universumi vähän vähemmänkin kääntää veistä haavassa..
Tiedän mistä puhut... Ainakin meistä tulee kokeneita konkareita tässä koulussa. Kunhan maailma älyäis hellittää ennen kuin tässä muuttuu kyyniseksi.
 
Nyt täytyy vähän avautua. Kuulin just, että kollegan perheeseen syntyy syksyllä vauva - ja eikös laskettu päivä ole juuri sama kuin meillä olis ollut.. Samaan syssyyn yhden kaverin perheeseen syntyi toissapäivänä kaksostytöt ja toinen kaveri odottaa tuplia ihan viimeisillään, meillähän kesken mennyt raskaus olis myös ilmeisesti ollut kaksoset. Toivon todella, että onnitteluista ei paistanut läpi pieni takakireys, tuntuu todella pahalta ettei pysty olemaan ihan vilpittömästi iloinen toisten puolesta. Tai siis olen toki iloinen, ei se sitä ole. Nousee vaan samalla oma menetys turhan kipeästi mieleen. Tuntuu siltä, että voisi universumi vähän vähemmänkin kääntää veistä haavassa..
Tuttua. Mulla oli ihan samat fiilikset itellä kun tuntui et muut napsahti raskaaksi ihan tosta vaan ja ite vaan tahii ja yrittää ja joko ei tärppää tai jos tärppää ni menee kesken tai tulee tuulimuna. Mut mä oon päässy siitä hyvin yli.. Jotenki vaan ku ajattelin ton vikan km jälkeen välillä et hankin nyt kesän ajaks pillerit takas, et saan sit mennä terasseilla jne et yrittää alotus sit vast syksyllä uusiks, ni sit tulikin "ylläri"plussa, mitä en todellakaan odottanut. Vaikka tikutin oviksen, vaikka alotin disperiinin jne, mut silti. Ton kierron jälkeen olisin varmaan oikeesti ehkäsyn alottanu et olisin hetkeks rauhottunu ton yrityksen suhteen. Se joka kk pettymys oli kyl aikamoista. Sen takia ajattelen et tää on todennäkösesti se viiminen lapsi mikä meille tulee, en tiedä kestäisinkö enää pitkää yritystä kun mun luonne on muutenkin niin malttamaton.
 
Ihanaa kun joku on kiinnostunut mun oviksesta :love:

Mää elän tällä hetkellä ihan hirveetä tunteiden vuoristorataa. Itken ja nauran vuoronperään. Aamuisin ärsytys on ihan maksimaalinen, kun kuseksin tikkuun ja mitään ei tule. En ole muutenkaan aamuihmisiä. Mää olen testaillut ovista viime viikon tiistaista lähtien eikä sitten yhtikäs mitään. Testeinä on Clearblue, joten pitäisi olla ihan pätevät vehkeet.

Tänään aloitin testaamaan niillä testeillä, jotka näyttävät vähintään 4 hedelmällisintä päivää. No tietenkin niistä tuli sitten tyhjä pyörylä. Se kai tarkoittaa sitä, että ovista ei ole ainakaan neljään päivään tulossa? En tiedä, mää oon niin väsynyt ja kiukkunen tähän koko asiaan ja haluan niin paljon omaa lasta, että päähän ei mahdu muuta. Kai mää oon joku 50 v. ennen kuin ovista alkaa kuulua :mad:

Tämän ketjun lukeminen tuotti taas niin naurua kuin itkua. Mää kanssa pelkään, että alan kohta kyynistyä kaikkien vauvauutisiin ja ystävien vauvamahoihin. Ja mulla ei ihan oikeesti ole vielä aihetta siihen, koska pillerit on jätetty pois vasta viime marraskuussa. Mutta kun onhan tää nyt vaan niin väärin, mitä me kaikki on jouduttu kokemaan. Ihan keleen väärin, en voi muuta sanoa :poop:. Ymmärrän hyvin mm. Iinaelinan tunteet ja haluan toivottaa voimia meille kaikille.

Nämä ovistikuttelit tuotti naurua. Ei taida ihan kaikki ymmärtää, kuinka joku ovis voi tuottaa niin paljon iloa :)

Nyt on kp21. Voiko ovis tulla vielä näinkin myöhään? Tämän aamuisen testin mukaan ei olisi ainakaan neljään päivään tulossa. Ne on siis violettipäisiä Cb: testejä, kun aikaisemmin oon käyttänyt vaaleanpunaisia. Mietin, että hajotanko pääni noiden testien kanssa ja lakkaan testaamasta tässä kierrossa.

Mitä jos menkkojakaan ei ala kuulua. Kauanko niitä odotetaan, koska pitää mennä lääkäriin. Pitäisikö mennä jo nyt? Mää oon niin väsynyt ja katkera siihen, että joudun miettimään tällaisia asioita, kun nyt pitäisi saada elää seesteistä raskauselämää :mad:
 
Mulla kans toi et joka puolella vauva uutisia. Mutta mulla se et 3:lle kaverille tullut vahinkoraskaus. No yhdelle syntynyt jo se vauva, oli samaan aikaan la ku mulla olis ollut. Nyt taas pamahti yksi ystävä vahingossa paksuksi vaikka me ollaan yritetty ja yritetty.

Vauveli vanhalle, voi olla ettei ovista sit tuu vielä :( keskenmenon jälkeen se kroppa on niin sekaisin. Tai sitten voi vielä tulla, eihän sitä koskaan tiedä.

Mulla nyt kp 23. Lievää kuvotusta päivän mittaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Niin, kuinka olla kyynistymättä? Itsehän olisin jo lataamossa jos työpaikallani olisi joku minun sijastani raskaana, saati sitten että NELJÄ o_O Ja varmaanhan siellä Särkin työpaikalla vielä naureskellaan tyyliin hehheh, kukahan on seuraava.. Kyllä korpesi tänään kävellä yhden pihan ohi jossa hiekkalaatikolla oli meidän poikaa vähän vanhempi lapsonen ja samalla äiti siellä jo hyssytteli vaunuissa numero kakkosta. Niin olisi jo vaunuissa hyssyteltävä meilläkin jos syksyllä olisi kaikki mennyt toisin :unsure:

Kp5 täällä, omat ovistestailut alkaa vasta noin viikon päästä. Tsempit testaajille ja oviksen hyödyntäjille!!
 
Musta on lohduttavaa kuulla, että muillakin on näitä tunteita. Haluaisin niin olla onnellinen kaikkien puolesta, mutta ei vaan pysty. En mää siis heitä vihaa tms., mutta kuitenkin, ääh... tiedätte mitä tarkoitan. Mutta olen kyllä vilpittömästi onnellinen teidän puolesta, jotka ootte plussanneet ovista tai r-testiä kaiken kokemanne jälkeen! :)

Limoista... eilen oli jotain kellertävää, tänään kirkkaampaa. Testit kuitenkaan eivät kerro oviksen olevan. Ota nyt sitten tästä selvää. Ja siis maanantaina oli vielä täysin kuivaa. Ehkä se ovis on tulossa tai sitten ei. Olokoot ja pitäkööt tunkkinsa koko kroppa. Kele. :mad: Hommaan kohta jonkun mikroskoopin, jolla erottelen omat ja miehen limat :mad:

Särki aika painajaismaista katsella noin montaa raskaana olevaa ympärillä... mutta sulla onnistuu, usko pois :)
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Paniikki! Mulle piti tänään tehdä paikallispuudutus toiseen kainaloon, lähes rintaan. Apua iik paniikki, onko siitä haittaa jos vaikka vahingossa nyt sattuisin olee raskaana?!?! Nyt siis vasta kp23 mutta olen panikoivaa tyyppiä. En helvetti soikoon muistanut sanoa sitä siinä paniikin aikana!! Aargh!

No on mulla hyvääkin asiaa, saatiin lähete lapsettomuustutkimuksiin elokuuksi. No pitkä aika vielä mutta mä aion kyl olla sitä ennen raskaana. Koska aion olla nyt ja se hiton puudutus ei siihen vaikuta!!!
 
Bettinah: ekassa raskaudessa multa poistettiin luomi/rasvapatti, joka ärtyi loppuraskaudessa. Sata varma en ole mutta luulisin että puudute laitettiin ettei ilman leikelty. Hammaslääkärissä on kuulemma puudute ihan ok, koska on niin paikallinen juttu kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Mua niin helpottaa, kun luen näitä teidän juttuja! En ole ainut siis joka tuntee surua ja pientä katkeruutta, kun joku tulee raskaaksi tai saa vauvan. Yksi tuttu sai äskettäin vauvan ja minulle tuli paha mieli, vaikka haluaisin olla iloinen.. Ovista ei ole tullut. Sekin harmittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kiitos tyypit. Kyllä mä jollain tasolla olen onnellinen näiden raskaana olevien puolesta mutta suoraan sanottuna vituttaa kun koko ajan ollaan puhumassa oireista ja hankinnoista ja hyvin menneistä nt-ultrista. :ninja: Multa ei onneksi tulla kysymään yhtään mitään kun koko lafka tietää että olen kuukausi sitten tullut takaisin seitsemän viikon sairauslomalta kun raskaus jouduttiin keskeyttämään silloin viikolla 18. Mutta se ainainen kälätys ärsyttää tällaista katkeroitunutta. Saattaa kyllä olla hormonitkin jotka kiristää. :ROFLMAO:

Bettinah, mulle tehtiin raskausaikana paikallispuudutuksessa vaikka mitä ja ne meni ihan rutiinina.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kiitos ninnananna ja särki. Mä olen panikoivaa tyyppiä :D

Mää sit simahdin sohvalle. Ei vaan pysynyt hereillä. Eli väsymystä on ollut jo pari pvää ilmassa. Eilen meinasin myös nukahtaa mutta en päässyt makuuasentoon ku olin autolla liikkeellä :D muuten olisin nukahtanut.
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina

Yhteistyössä