Mites siellä on mennyt?Jee!!!
Mites siellä on mennyt?Jee!!!
Täällä puoliväli kohta häämöttää ja vatsa senkun pyöristyy päivä päivältä. Rakenneultraa jännitän ja odotanMites siellä on mennyt?
Ihana kun olet jo pitkällä! Plussasit muistaakseni seuraavasta/sitä seuraavasta kierrosta minun jälkeeni onnea odotukseen!Täällä puoliväli kohta häämöttää ja vatsa senkun pyöristyy päivä päivältä. Rakenneultraa jännitän ja odotan
2 ultraa on takana käytynä tähän mennessä mut tietysti kriittisin on vielä edessä. Ei mikään helppo raskaus, kun hyperemeesistä kärsin jo heti alusta alkaen ja joka jatkuu vieläkin mutta toivottavasti on sen arvoista mut eipä tässä kyllä helpolla ole päästy yritysajassakaan.
Kiitos!Onpa tosiaan hienoa @Alinna86, kun olette jo noin pitkällä. Jotenkin luottavainen fiilis, että teidän raskaus päättyy onnellisesti. Tsemppiä oloihin! Kuulostaa aika ikävältä sen osalta.
On. Elelen "kp24:ää" jos lasketaan km-vuodon alusta. Luonnollinen kierto ei toistaiseksi ole osoittanut mitään heräämisen merkkejä. Päin vastoin, välillä on tiputellut, sitten ei ja nyt tiputtelu alkoi taas ja päädyin aloittamaan terot, vaikka kovin toivoin välttyväni lääkkeiltä. Kokemukseni mukaan kroppani ei ole omin avuin tavannut löytää ulos tiputtelukierteestä. Toivottavasti kierto jysähtää takaisin uomiinsa yhdellä kuurilla.
Vastasinkin sun toiseen viestiin tuolla haaveena vauva ketjussa mulla oli arvo vielä 220 neljä viikkoa keskenmenosta (lääkkeellisestä tyhjennyksestä), ja pääsin sitten ultraan ja oli jotain jäänyt joka sitten otettiin kaavinnalla pois. Sitten arvo laski ihan muutamassa päivässä. Mutta oon lukenut että arvo voi olla koholla montakin viikkoa kun taas toisilla se laskee nopeaa.Minä voisin liittyä myös tänne. Tipuin tänään kesäkuiset ryhmästä varmistuneen keskenmenon vuoksi pois. Nyt sitten vaan odotellaan että hcg putoaisi ja pääsisi uudelleen yrittämään. Kuinka nopeaa teillä on arvo pudonnut? Ja kuinka nopeasti ootte uskaltaneet yrittää uudelleen? Ootteko odotellut rauhassa ekat kk ja että hcg on nollautunut?
Mulla oli nyt pe- ma välillä pudonnut vain 18 pykälää eli hitaalta tuntuu. Viikon päästä seuraava mittaus. Että tympäsee kun kaikki raskausoireetkin tissikipua lukuunottamatta ennallaan vaikkei enää raskaana olekkaan vuoto loppui mulla pe iltana kuin seinään. Sit on vaan välillä pyyhittäessö tullu verta paperiin ja muutama pieni hyytymä, mutta verta ei oo pystyssä pe jälkeen näkynyt. Ja pe siis heräsin verilammikosta, jonka jälkeen pyttyyn lorisi ihan kunnolla verta. Päivällä laimeahkot supistukset sekä selän että mahan puolelle ja illalla loppui koko vuoto. Pari päivää ennen tuota pe tuli aina muutama veritippa pönttöön vessassa käydessä.Vastasinkin sun toiseen viestiin tuolla haaveena vauva ketjussa mulla oli arvo vielä 220 neljä viikkoa keskenmenosta (lääkkeellisestä tyhjennyksestä), ja pääsin sitten ultraan ja oli jotain jäänyt joka sitten otettiin kaavinnalla pois. Sitten arvo laski ihan muutamassa päivässä. Mutta oon lukenut että arvo voi olla koholla montakin viikkoa kun taas toisilla se laskee nopeaa.
Me yritettiin heti kun kaavinnan jälkeen vuoto loppui niin uudelleen mutta ei tainnut tärpätä, koska testit negaa ja odotan että vuoto alkaisi :/ suositeltiin kyl odottamaan yhdet menkat mutta oon niin malttamaton aina ettei pystynyt
Hyvä jos vuoto ainakin loppunut/ vähäistä toivotaan että hormoni tippuu myös nopeaa! Mullahan vuoti 4 viikkoa ja välillä oli melkein loppu kunnes alkoi taas kunnolla uudelleen mistä heräsi epäily että kohtuun jäänyt jotain :/Mulla oli nyt pe- ma välillä pudonnut vain 18 pykälää eli hitaalta tuntuu. Viikon päästä seuraava mittaus. Että tympäsee kun kaikki raskausoireetkin tissikipua lukuunottamatta ennallaan vaikkei enää raskaana olekkaan vuoto loppui mulla pe iltana kuin seinään. Sit on vaan välillä pyyhittäessö tullu verta paperiin ja muutama pieni hyytymä, mutta verta ei oo pystyssä pe jälkeen näkynyt. Ja pe siis heräsin verilammikosta, jonka jälkeen pyttyyn lorisi ihan kunnolla verta. Päivällä laimeahkot supistukset sekä selän että mahan puolelle ja illalla loppui koko vuoto. Pari päivää ennen tuota pe tuli aina muutama veritippa pönttöön vessassa käydessä.
Voi ei miten surullistaMoikka, en ole tänne kauheasti kirjoitellut, koska pelkäsin uudelleen raskauduttuani uutta keskenmenoa aika paljon. Ja tänään se sitten todettiin ultrassa rv 12+0, sikiön kehitys pysähtynyt rv 8+1.
Tämä siis toinen peräjälkeen, edellinen todettiin samalla tavalla nt ultrassa ja tyhjennettiin lääkkeellisesti. Ensimmäisen kehitys pysähtynyt rv 9+1.
Huomenna taas tyhjennellään.
Turhauttaa kun kroppa ei osaa huomata keskenmenoa ja mitään oireita ei ole, ja jo toista kertaan nt ultraan saamaan tuomio.. On tää kyllä, en oikein edes tiedä mitä sanoa.
Oliko sama juttu, ettei lähtenyt kumpikaan tulemaan itsellään ulos vaan todettiin ultrassa?Voi ei miten surullista
Haluaisin kuitenkin toivoa antaa kun mullahan sama juttu, 2 tämmöistä peräkkäistä kkm todettu rv 11 ja 12.
Olo oli lohduton ja epätoivoinen. Mutta tämä kolmas näyttää etenevän hyvää mallia, jaksakaa vielä yrittää vaikka vaikeaa se on
JOo ei mitään merkkejä vuotoja kipuja et kaikki ei ois hyvin, ihan puskista tuli molemmat tuomiotOliko sama juttu, ettei lähtenyt kumpikaan tulemaan itsellään ulos vaan todettiin ultrassa?
Ja kyllä tästä yritykseen lähdetään, ei olla luovuttamassa
Tämä hyvä paikka kun muilla samoja tilanteita, saa vertaistukea.
Jännä nyt nähdä tyhjeneekö lääkkeillä, viimeksi onnistui. Voin uskoa, että aika hurjaa kun ei edes meinaa päästä uuteen kiertoon vaan pitkittyy tyhjentäminenkin.JOo ei mitään merkkejä vuotoja kipuja et kaikki ei ois hyvin, ihan puskista tuli molemmat tuomiot
Meillä vielä molemmissa varhaisultrat käytiin ja sydämet löi kunnes seuraavissa enään ei
Voimia uuteen yritykseen
Muoks.Niin ja molemmat tyhjennys lääkkeillä mitkä ei toiminut, jouduin kaavintaan kummassakin.
Onhan sitä väkisinkin ehtinyt miettiä miten joulua vietetään ja milloin kerrotaan ihmisille raskaudesta, milloin jäisin vanhempainvapaalle, milloin laskettu aika.. tuskin niistä ajatuksista voi tai pitääkään voida pysyä erossa. Eli ymmärrän 100% noita ajatuksia ja oli niitä itselläkin, kunnes ei enää olekaan. Eri asia kuinka konkreettisia tulee mietittyä, en tällä toisella kierroksella miettinyt hetkeäkään vaunuja tai istuimia yms konkreettista kun tietoisuus raskauden hauraudesta oli vahvasti läsnä.Joku kirjoitti siitä, että tulevaisuus on sirpaleina. Kummasti sitä ehti 10rv mennessä käymään mielessään tulevaisuutta just sillä hetkellä odottamansa "vauvan" kanssa. Mukamas ei ollut vielä uskaltanut mitään, mutta nyt huomaa monessa kohtaa kotia tai vaikka joulua tai ensi kesään liittyviä juttuja miettiessä oli jo liittänyt tulokkaan niihin. Nyt ei niitä juttuja tulekaan. Tulevaisuudessa ehkä vielä saa vauvan, mutta vielä se tuntuu oudolta, ettei se ole kuitenkaan tämä, jota jo ehti odottaa..
En nyt varsinaisesti hae tällä kirjoituksella mitään, kunhan puran ajatuksia, kun ei tuota vertaistukea oikein muuallakaan ole.
Toivottavasti sujuu kaikki hyvin eikä tulisi mitään takapakkejaJännä nyt nähdä tyhjeneekö lääkkeillä, viimeksi onnistui. Voin uskoa, että aika hurjaa kun ei edes meinaa päästä uuteen kiertoon vaan pitkittyy tyhjentäminenkin.
En tiedä kun muusta ei ole kokemusta, mutta jotenkin ajattelisin tän olevan helpompaa jos olis lähtenyt tyhjentymään itsekseen. Sitä ultraa tilanteena alkaa pitää, kuten sanoit, tuomiona. Ja väkisinkin jos tässä vielä onnistutaan raskautumaan niin ultran varaa sitä ajatellen, että miten menee käytännössä kun sieltä tulee taas tuomio. Hassua, mutta niin se pää toimii.
Jännä nähdä mitä tulevaisuus tuo.