Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

vierailija
Voikohan ovuloida, jos hcg vielä keskenmenon jälkeen koholla? Olin tuntevinani aivan selkeän ovulaation eilen, kaikki oireet täsmäsi. Tänään kp13 tuulimunan tyhjennyksestä ja testissä oli vielä hyvin haalea plussa.
 
En kyllä yhtään tiedä tuosta ovuloimisesta jos hg koholla :/

Tää varhaisen keskenmenon jälkeinen kierto tuntuu nyt jo pitkältä, nyt kp 17/30 ja ovistesti näyttäny tyhjää taulua, tänään oli jotain viivan paikkaa tms. Normaalisti mulla on ovis jo joskus kp12-13 ja tosi pitkä luteaalivaihe, nyt ei vielä edes ovis oloja :cautious: Hain pari pulloa punaviiniä, että saan alkaa ryypiskelemään kun ovis plussan saa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Dpo 9 eletään, ei mitään kummempia tuntemuksia. Muistaakseni dpo4 oli kovia alavatsakipuja mitkä pisti miettimään josko jotain tapahtuisi... :D
Oottavin mielin et nippailis nyt uudestaan edes vähän mahasta ja antais toivoa:sneaky:
Jotenkin sitä vertaa syksyiseen plussakiertoon ja sen oireisiin, näinä päivinä alkoi kaiken maailman nippailut jne mistä arvelin et oisko tärpännyt.
Nyt riesana ollut lähinnä mielialan heitot ja unettomuus. Ja vatsaa turvottaa.
Tissejä näppäilee välillä mut tätäkin on havaittu nega kierroissa.
Testin aattelin tehdä äitienpäivänä :X3:

Onko muita piinailjoita?
 
Täällä kp 3, ei siis tullut tärppiä. Menkat tässä kierrossa näyttää olevan ihan normaalit, ei enää todella runsasta vuotoa.
Nyt alkoi 3 kierto km jälkeen ja toiveet korkealla kun taas ryhdistäydyin ruokavalion suhteen. Ainakin pitäisi tulla ovulaatio tässä kierrossa aiemmin, jos samalla tavalla menee kuin aina aiemmin ketogeenisella.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mulla on dpo 3.
Nyt tulee raskausuutisia ovista ja ikkunoista. Yleensä ei kauheesti tunnu pahalta muiden raskaudet, mut nyt serkku ilmoitti mun km lasketun ajan lähelle oman lasketun aikansa :( iloinen toki hänen puolesta, mut joku ilkeä tunne tai oikeestaan kaipuu iski.
Ja näitä on tulli tällö viikolla ennätyd paljon lähipiirissä. Tais tulla raja vastaan. No toivottavasti mekin kohta :)
 
  • Surullinen
Reactions: mimmi92
Mullakin @Titi-Love dpo 3 menossa!
Oon tyytyvöinen, että kierto on selvästi palautunut keskenmenon jäljiltä, ovis oli vanhaan tapaan kp 12 ja oli tällä kertaa entisenlaisilla oireillakin :) Eli ehkä nyt on sit keskenmenon pölyt karisteltu!

Tuntuu kyllä tosi kaukaiselta, että mekin saataisiin oikea raskaus aikaiseksi, ei auta kuin jaksaa toivoa.
 
Itselläni 2 keskenmenoa takana. Helmikuussa plussasin, mutta oli mennyt jo alussa kesken. Lääkkeellinen tyhjennys oli maaliskuun alussa ja tyhjennys vuotoa kesti noin viikon. Sen jälkeen tullu yhdet kuukautiset ja ovulaatiotestiin sain positiivisen tuloksen 28.4 ja saman päivän yöllä oltiin petipuuhissa. Tänään tein "testaa varhain" raskaustestin, joka näytti negatiivista. Teinköhän testin kuitenkin liian varhain? Nyt siis kp 26.
 
Itselläni 2 keskenmenoa takana. Helmikuussa plussasin, mutta oli mennyt jo alussa kesken. Lääkkeellinen tyhjennys oli maaliskuun alussa ja tyhjennys vuotoa kesti noin viikon. Sen jälkeen tullu yhdet kuukautiset ja ovulaatiotestiin sain positiivisen tuloksen 28.4 ja saman päivän yöllä oltiin petipuuhissa. Tänään tein "testaa varhain" raskaustestin, joka näytti negatiivista. Teinköhän testin kuitenkin liian varhain? Nyt siis kp 26.
Mul oli saman päivän ovis ja testaan vasta su. Sekin on ehkä liian aikasta...
 
Hei! Tunnen käymään tässä pinossa, koska oman raskauden jatko on aika lailla epävarma. Tänään oli ultra, eikö sykettä löytynyt. Eilen oli pientä haaleanpunaista vuotoa. Lääkörin tutkimuksessa Vuotoa ei ollut näkyvissä: Lisäksi digin viikot ei ole nousseet 2-3 viikkoa pidemmälle. Raskauspussi, ruskuaispussi löytyi mutta ei siis sykettä. Hcg mittauksiin pitäisi maanantaina ja keskiviikkona. Olen tehnyt Todella haalean plussan jo 3 viikkoa sitten joten melko toivotonta. Ehkä joku pieni mahdollisuus, että olisi liian vähän viikkoja, jos onkin ollut pidempi kierto, mutta kyllä tuo digi aika lailla tukee tuulimuna raskautta. Toisaalta toivoo, että menisinnyt spontaanisti kesken, koska tämä odottelu on hirveää ja kun itse on melko varma, että nyt ei täsmää mitenkään. Onko muilla ollut tällaista vastaavaa tilannetta ja miten ihmeessä te selvisitte siitä epävarmuudesta?
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86
@LaTiLa Mä kävin tokasta lapsesta neuvolan ultrassa ovistestin mukaan rv 5+5 ja silloin näkyi vain viikkoja vastaava raskaus ja ruskuais pussi.
Digi antoi 5+1 raskaana 2-3 ja päätin etten enää testaa kun ultra tulossa. Neuvola halusi tarkistaa viikot kun ovis oli normaalia myöhemmin. Neuvola oli sitä mieltä että raskaana ollaan seuraavaksi vasta np ultra.
7+4 kävin itse yksityisellä ja siellä oli ihan viikkoja vastaava sykkeellinen alkio hyvin näkyvissä.

3 viikkoa haaleasta plussasta saattaa olla vielä aika siinä rajoilla että näkyykö vai ei. Toivottavasti ei tarvitse tänne liittyä :(
 
Voimia @LaTiLa epävarmuuden kanssa! Toivottavasti sinulla on kuitenkin kaikki hyvin eikä tarvitse tänne liittyä! Itselläni oli maaliskuussa hyvin samankaltainen tilanne, mikä sitten valitettavasti osoittautui tuulimunaksi tarkistusultrassa. Mutta tuolloin luin paljon kokemuksista, että olisi voinut olla ihan normaalikin raskaus kyseessä-ihmisten kehot käyttäytyy niin eri tavoin. Monenlainen vuoto voi olla normaalia ja hcg voi myös nousta tosi hitaasti. Toivotaan kovasti, että sulla olisi näin<3
 
Tänään aamulla tein taas testin, selkeä nega. Kyllä taitaa olla turha toivo, että plussa vielä tulis.
Nyt odottelen menkkoja, jotta vois alkaa syömään lääkkeitä. Mulla siis sairaus, joka vetää huonompaan kuntoon ilman lääkitystä. Senkin takia meinaa olla kiire tän perheenlisäyksen kans. Ei paljoo lohduta ajatus, että kolmannen keskenmenon jälkeen ehkä tutkitaan. Ja mulla myös pco. Lähete äitipolille laitettu neuvolasta, toivottavasti aika sinne tulisi pian.
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86
Tänään aamulla tein taas testin, selkeä nega. Kyllä taitaa olla turha toivo, että plussa vielä tulis.
Nyt odottelen menkkoja, jotta vois alkaa syömään lääkkeitä. Mulla siis sairaus, joka vetää huonompaan kuntoon ilman lääkitystä. Senkin takia meinaa olla kiire tän perheenlisäyksen kans. Ei paljoo lohduta ajatus, että kolmannen keskenmenon jälkeen ehkä tutkitaan. Ja mulla myös pco. Lähete äitipolille laitettu neuvolasta, toivottavasti aika sinne tulisi pian.
Mitkä kp tai dpo menossa? Itsekin tein negan dpo11, menkat pitäis alkaa ylihuomenna. Siis teillä on ehkä tutkitaan? Meille ehdotettiin sitä suoraan kun 3.km tapahtui. Tosin vikaa ei löytynyt mutta huomenna meen vielä omakustanteisesti ferritiinin mittaukseen kun haluan senkin pois sulkea kun luin että huono ferritiini voi altistaa keskenmenoille ja se ei kuulunut noihin km tutkimuksiin ollenkaan...
Toivottavasti saatte ajan pian❤
 
Mitkä kp tai dpo menossa? Itsekin tein negan dpo11, menkat pitäis alkaa ylihuomenna. Siis teillä on ehkä tutkitaan? Meille ehdotettiin sitä suoraan kun 3.km tapahtui. Tosin vikaa ei löytynyt mutta huomenna meen vielä omakustanteisesti ferritiinin mittaukseen kun haluan senkin pois sulkea kun luin että huono ferritiini voi altistaa keskenmenoille ja se ei kuulunut noihin km tutkimuksiin ollenkaan...
Toivottavasti saatte ajan pian
Mitkä kp tai dpo menossa? Itsekin tein negan dpo11, menkat pitäis alkaa ylihuomenna. Siis teillä on ehkä tutkitaan? Meille ehdotettiin sitä suoraan kun 3.km tapahtui. Tosin vikaa ei löytynyt mutta huomenna meen vielä omakustanteisesti ferritiinin mittaukseen kun haluan senkin pois sulkea kun luin että huono ferritiini voi altistaa keskenmenoille ja se ei kuulunut noihin km tutkimuksiin ollenkaan...
Toivottavasti saatte ajan pian
Mulla nyt kp 30. Luulenpa, että ei tuu kuukautiset, ku stressaan ja ootan niitä alkaviksi. No, naistenpolille aika tulee jossain vaiheessa, sitä odotellessa..
 
Hei! Tunnen käymään tässä pinossa, koska oman raskauden jatko on aika lailla epävarma. Tänään oli ultra, eikö sykettä löytynyt. Eilen oli pientä haaleanpunaista vuotoa. Lääkörin tutkimuksessa Vuotoa ei ollut näkyvissä: Lisäksi digin viikot ei ole nousseet 2-3 viikkoa pidemmälle. Raskauspussi, ruskuaispussi löytyi mutta ei siis sykettä. Hcg mittauksiin pitäisi maanantaina ja keskiviikkona. Olen tehnyt Todella haalean plussan jo 3 viikkoa sitten joten melko toivotonta. Ehkä joku pieni mahdollisuus, että olisi liian vähän viikkoja, jos onkin ollut pidempi kierto, mutta kyllä tuo digi aika lailla tukee tuulimuna raskautta. Toisaalta toivoo, että menisinnyt spontaanisti kesken, koska tämä odottelu on hirveää ja kun itse on melko varma, että nyt ei täsmää mitenkään. Onko muilla ollut tällaista vastaavaa tilannetta ja miten ihmeessä te selvisitte siitä epävarmuudesta?
tämä jatkui niin, että maanantaina soittelin neuvolaan, josko saisin hcg mittauksen lääkärin ohjeen mukaan. Eivät kuitenkaan voineet Tehdä lähetettä yksityisen lääkärin pyynnöstä vaan pääsin neuvolaan ultralle. Hetken sain iloita, kun ultrassa näkyikin nyt syke. Koko ajan sen jälkeen Pieni vuoto lisääntyi ja tänään alkoi ihan kunnon verinen vuoto aamulla kun ylös nousin. Mihinkään en pääse tarkistukseen missä mennään, vaan nyt odotellaan. mitään toiveita ei kyllä annettu, että vuoto olisi muuta kuin keskenmeno. Toisaalta helpotus jos tyhjenee spontaanisti. Menkoista laskettuna nyt on 7+1 tai 2. Maanantaina alkio oli n. 6 viikon ikäinen mitan mukaan. Lauantainakin en erottanut kuvasta koko alkiota ja siksi maanantai toi toiveita, jotta onkin vain vähän pienempi. Mutta nyt vain joutuu odottamaan, kauanko tätä kestää ja ensi viikolla pitäisi tehdä loppu puolella r-testi.
 
tämä jatkui niin, että maanantaina soittelin neuvolaan, josko saisin hcg mittauksen lääkärin ohjeen mukaan. Eivät kuitenkaan voineet Tehdä lähetettä yksityisen lääkärin pyynnöstä vaan pääsin neuvolaan ultralle. Hetken sain iloita, kun ultrassa näkyikin nyt syke. Koko ajan sen jälkeen Pieni vuoto lisääntyi ja tänään alkoi ihan kunnon verinen vuoto aamulla kun ylös nousin. Mihinkään en pääse tarkistukseen missä mennään, vaan nyt odotellaan. mitään toiveita ei kyllä annettu, että vuoto olisi muuta kuin keskenmeno. Toisaalta helpotus jos tyhjenee spontaanisti. Menkoista laskettuna nyt on 7+1 tai 2. Maanantaina alkio oli n. 6 viikon ikäinen mitan mukaan. Lauantainakin en erottanut kuvasta koko alkiota ja siksi maanantai toi toiveita, jotta onkin vain vähän pienempi. Mutta nyt vain joutuu odottamaan, kauanko tätä kestää ja ensi viikolla pitäisi tehdä loppu puolella r-testi.
Voimia kovasti sinne<3
 

Yhteistyössä