@Sandiina Juuri tämä, mä olen kironnut sitä että miksi tehtiin just se virhe, että odoteltiin viimeseen asti kunnes kaikki on täydellistä saada lapsi, eikä aloitettu aikaisemmin. Vaikka eipä sekään mitään takaa. Inhoan myös jossittelua ja voivottelua, kun ne eivät mitään muuta. Joten ei se tosiaan auta kuin tehdä nyt tässä hetkessä sen minkä voi Mies on tutkittu joo, saatiin hirveä kohtaus aluksi niistä tuloksista, kun niissä oli että liikkuvuus on alentunut. Gyne sitten onneksi sanoi, ettei sitä liikkuvuusprosenttia pidä tuijottaa, kun meidän tapauksessa siittiöiden määrä oli priimaluokkaa eli tulos on ihan normaali. Ja näinhän se tosiaan järjellä ajateltuna menee. Periatteessa rauhoitti, ettei mitään vikaa sinänsä ole missään ja kun yksi raskaus jo takana niin ei pitäis olla syytä miksi ei luomunakin onnistuisi. Ei vaan silti ole luottoa.
@Lilmi89 Väsymys, huimaus, hengästyminen ja jalkojen painaminen kuulostaa tutulta. Muistan kärsineeni näistä jossain määrin aina, vaikka olen aina urheillut suhteellisen paljon, ja pidin näitä vaan minulle ominaisina asioina. Mutta kyllä mä nyt huomaan eron, kun olen popsinut rautaa 1,5 vuotta.
@Lilmi89 Väsymys, huimaus, hengästyminen ja jalkojen painaminen kuulostaa tutulta. Muistan kärsineeni näistä jossain määrin aina, vaikka olen aina urheillut suhteellisen paljon, ja pidin näitä vaan minulle ominaisina asioina. Mutta kyllä mä nyt huomaan eron, kun olen popsinut rautaa 1,5 vuotta.