Kiitos
@sabs ja
@Babyfever1 ja pahoittelut teillekin <3 Ihan kauheata, että oot
@sabs joutunut leipomaan kakkua baby showereille just tuollasella hetkellä, en olisi itse varmasti kyennyt
!! Oikeastaan tämä korona-aika ja etätyöt onkin osuneet nyt aika sopivaan saumaan, on saanut olla ihan rauhassa kotona ja nuo vauvauutisetkin on tulleet puhelimen kautta eikä livenä. Jotenkin hiukan helpompaa, kun ei ole surullisina päivinä tarvinnut pinnistellä muiden ihmisten lähellä...
Hei hyvä vinkki
@Babyfever1, pitääpä kokeilla onnistuisiko noin
! Tosi käytännöllinen tämä toiminto
Mulla on kans vähän ristiriitainen olo ovistestien kanssa, jätin ne jo joulun aikaan pois, kun omista oreista kyllä sen ovulaation aika hyvin bongasi ilmankin. Ja testaaminen toi oman stressinsä kyllä. Nyt ajattelin, että varmistelen sillä vaan kierron alkamista, mut sen jälkeen jätän kyl pois jos limailut ja muut jatkuu kuten ennenkin.
Voi kun keksisi viisastenkiven miten olla koko ajan ajattelematta näitä lisääntymisasioita... Saattoi olla sattumaa, mutta tuo keskenmennyt raskaus alkoi just sellaisesta kierrosta mitä edelsi useampi viikko, että oli ihan kauhean onnellinen olo useammasta syystä ja ihan muut asiat sen takia mielessä. Jotenkin oli tosi huoleton ja kevyt olo ja sit tulikin ihan tosi voimakkaat ovulaatio-oireet ja se plussakin sieltä ekaa kertaa. Että en tiedä sattumaako vai ei, mutta oishan se elo ainakin helpompaa kun ei murehtisi näitä asioita. Mutta helpommin sanottu kuin tehty
Alkaako teitä muuten yhtään tämä eristäytyminen vaivata? Oon täysin näiden erityistoimien puolella enkä oikeasti tässä valita, mutta pakko sanoa että tänään on ollut kauhea mieliteko päästä ihmisten ilmoille - leffaan, baariin tai pitää jotkut juhlat joissa olisi enemmän kuin 10 ihmistä
Huh!