vierailija
Suosittelen kans E:lle omaa kanavaa, ettei tarvi näitä terveisketjuja täyttää omilla jutuilla.
(っ.❛ ᴗ ❛.)っOriginelli E sie olet koko meidän paikkakunnan ylpeys. Tiedoksi vain että rinta rottingilla me täällä taustalla ollaan.Trollit sieltä huuteloo kateuspäissään. Haluavat ressukat olla yhtä lahjakkaita kuin sie ole. Vaan eivätpä nuo ole.
Oon pois lähössä, elä hättäile!Suosittelen kans E:lle omaa kanavaa, ettei tarvi näitä terveisketjuja täyttää omilla jutuilla.
Niin hirveä ikävä tulee että. Ei sinua vaan voi korvata oot sensortin tapaus! Usko nyt.Oon pois lähössä, elä hättäile!
Monta kertaa olet luvannut, toivotaan että tällä kertaa selkäranka ei murru.Oon pois lähössä, elä hättäile!
Oletko sinä tämän kirjoituksen tekijä narsistinen psykopaatti?Monta kertaa olet luvannut, toivotaan että tällä kertaa selkäranka ei murru.
Ihme hommaa kun tää "ihana" E muka kokee silti oikeudekseen paitsi kehua itseään, mutta myös haukkua muita mitä ilkemmin sanankääntein sivupersooniensa avulla.Oletko sinä tämän kirjoituksen tekijä narsistinen psykopaatti?
Kuka kirjoittaa tällaista? Jollekin noin aidolle ja herttaiselle erittäin fiksulle tyypille kuin kyseinen. Mikä ongelma sinulla on ylipäätään että pitää jollekin täysin tuntemattomalle omaa raivoasi kohdentaa? sivulta ihmettelevä lukija
Väärin nyt meni. Sinä oletko itse tuo selkärankakommentin kirjoittaja? Mikä tämä naisen nillityskampanja täällä sivulla oikein on? Mikä helvetti teillä on?Ihme hommaa kun tää "ihana" E muka kokee silti oikeudekseen paitsi kehua itseään, mutta myös haukkua muita mitä ilkemmin sanankääntein sivupersooniensa avulla.
PS: Turha koittaa väittää että ne on muita ihmisiä. Oudosta sanajärjestyksestä, rivityksistä ja yhdyssanoista tunnistaa kyllä
eri
En ole kirjoittanut selkärankakommenttia. Turhauttaa vain kun tämä terveisketju on yhden ihmisen ja hänen sivupersoonien jutustelua. Itsensä kehua ja muiden haukkumista.Väärin nyt meni. Sinä oletko itse tuo selkärankakommentin kirjoittaja? Mikä tämä naisen nillityskampanja täällä sivulla oikein on? Mikä helvetti teillä on?
Ei täällä tietääkseni ole kenestäkään kuvaa näkynyt, että eipä voi tietää minkä näköinen tyyppi tuolla toisella puolen ruutua on. Mitään älykkyysosamääräkään ei ole kukaan kertonut. Katetutta ei siis ole. Turhautumista vain kun ketju on täynnä yhden ja saman ihmisen viestejä.Onko se kyseisen äly ja karisma samassa paketissa hoikan varren ja nätin naaman kanssa sekä täydellinen riippumattomuus (miehestä) jollekin tyystin sietämätön kestää? Taitaa olla syyt siinä. Ei voi noin suunnattomasti muuten raivostuttaa ja tuollaista kateutta aiheuttaa.
Onko mahdollista ehdotukseni. JOLLEI sinulla ole antaa kiitosta eikä sinulla ole yhtään mitään hyvää eikä positiivista lausuttavaa toiselle, niin ÄLÄ SILLOIN SANO YHTÄÄN MITÄÄN. Me jokainen arvostetaan aika paljon ihan pieniäkin kannustuksen ja hyvän tahdon sanoja ja toivotuksia. Eikö sinulle ollenkaan tullut mieleen esimerkiksi toivottaa Helsinkiin muuttajalle "Lykkyä sulle niihin muuttohommiin"? Ei pysty tämän tason junttiutta eikä kylmyyttä käsittämään millään.Ei täällä tietääkseni ole kenestäkään kuvaa näkynyt, että eipä voi tietää minkä näköinen tyyppi tuolla toisella puolen ruutua on. Mitään älykkyysosamääräkään ei ole kukaan kertonut. Katetutta ei siis ole. Turhautumista vain kun ketju on täynnä yhden ja saman ihmisen viestejä.