Okei, kiitos tiedosta Jännä et vaihtelee noin ohjeistukset Oliko sulla kuitenkin testi nega tuossa ennen menkkoja? Mietin lähinnä et jos ite saan herkälläkin testillä negan niin sit tekis mieli kyllä alottaa samantien yritys. Kun kaippa se testi näyttäs positiivista jos sinne ois viä jotain jääny?Mä sain kanssa kaksi eri ohjeistusta kahdelta eri lääkäriltä. Toinen sanoi, että antaa mennä heti vaan, kun ikääkin jo sen verran, että turha viivytellä. Mutta toinen sanoi, että yhdet on hyvä odottaa, kun usein siinä sitten viimeistään tulee loputkin rippeet pois. Mentiin sitten tän jälkimmäisen ohjeen mukaan ihan senkin takia, että olin niin epävarma tekikö lääkkeellinen tyhjennys tehtävänsä. En sitten halunnut joutua arpomaan, johtuuko positiivinen testi uudesta raskaudesta vai siitä, että sinne on jäänyt vielä jotain.
Onneksi menkat alkoi nyt niinkin pian tyhjennyksen jälkeen (n. 3 viikkoa). Ja mullakin nää on ollut selvästi runsaammat kuin yleensä. Mutta kun nää loppuu, niin sitten alkaa kyllä samantien yritys.
Toivottavasti siellä menkat loppuu pian et pääsette yrittään
Voi ei @nenskuli Mä pidän hurjasti peukkuja että vuoto rauhottuis pian normaaliks eikä tarviis lähteä mihinkään <3
@Titi-Love voi ei, onpa syvältä et sulla edelleen vaikeudet jatkuu Toivottavasti ei ois kuitenkaan kohtutulehdus <3 Mut varmasti kannattais ainakin soittaa lääkäriin et saisit mielenrauhan ainakin <3 Tsemppiä ja pikaista paranemista sinne <3