Voi ei toivottavasti ois nyt viimein ohi pahin, oli varmasti pelottava kokemus. Pidän peukkuja kovasti et nyt ei enää isommat vuodot jatku vaan selvisit säikähdyksellä <3
<3
Oli kyllä karmea kokemus. Tätä olisin voinut odottaa jo sillon viikko sitten kun ekat hyytymävuodot tuli, mutta näin viikko myöhemmin ja noin rajuna, oli vähän karmivaa. Vielä ku ollut suht ok olo jo muutama päivä, ei kipuja oikeestaan, ja sit yhtäkkiä kaameet kivut ja vuodot. Onneks ei oo enää vuotanut paljoa. Koko ajan vähenee. Vähän huippaava olo on, tai sellanen heikko, sohvalta noustessa vähän huippaa, mut se verimäärä oli kyllä hurja, etten ihmettelekään että vähän heikottaa. Toivottavasti ei tarvi lähteä mihkään lääkäriin nyt sen takia, että olis matala hemoglobiini tms. Oon lepäillyt melkein koko päivän.( Onneks oon ottanut nyt muutaman päivän rautalisää.) Nää oireet tullut vasta tässä illemmalla, kun laittelin tiskejä koneeseen ja ruokaa esikoiselle. Pitää jatkaa lepäilyä ja juoda nesteitä. Pitää huomenna soitella lääkäriin jos vielä jatkuu huono olo.
Mut se limakalvon määrä ja varsinkin paksuus yllätti. Ihan jotain sairasta. Ei ees synnytyksen jälkivuoto ollut mitään tuohon verrattuna. Ja se koko 3 tuntia sitä vaan tuli. Hyi. Nyt tuli se surullinen olokin tästä keskenmenosta. Sitä oon osannut odottaa, oonkin ihmetellyt että miksi en oo surru. Näköjään asia kerrallaan. Ensin fyysinen puoli ja sitten henkinen.