keskenmeno - taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiritii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiritii

Vieras
:'( Viikkoja on 13+1 ja alavatsaan sattuu kuin kuukautisissa. Verta on tullut vähäsen jo puolitoista vuorokautta, mutta jotenkin olen elätellyt toivoa, että jospa tämä sittenkin olisi ollut jotain muuta.
Olemme yrittäneet saada toista lasta jo puolitoista vuotta ja tämä on toinen keskenmenoni. Ensimmäinen meni kesken 8+3. Nyt olisi ollut rakenneultra ensi maanantaina...

nyt odota sinne ultraan tai mene jo päivystykseen, itel sama juttu, km takana 2kk sitten rv 13 ja nyt sit 5+ ja taas vuotaa... mutta mulla ei hyödytä mennä lääkäriin ku ei viel mitään näy. mee sä, nii oot viisaampi. ja se ei välttämättä ole sitä pahinta!!

itse kävin eilen ultrassa päivystyksessä, kun aloin aamulla vuotamaan. olisi näkynyt munapussi, mutta lääkäri sanoi, että on vuotanut pois. viikot eilen 5+6. tänään ollut rauhallinen mieli kun kävin tarkistuttamassa. tuttava neuvoi odottelemaan pari viikkoa, mutta en olisi voinut elää epätietoudessa (olenhan kuullut että menkkoja voi tulla läpi raskauden).

minä sain km joku vuosi takaperin rv 12+6 ja mulla alko tosi kovalla vuodolla ja kivuilla se. verta tuli tosiaan ihan tulvimalla ja ambulanssilla täyty mennä päivystykseen, jossa sitten kauheitten synnytyskipujen jälkeen syntyi sikiö. ei ole tarkoitus pelotella vaan kerroin oman kokemukseni ja toivon että sinulla olisi vain vaaratonta vuotoa. toivotaan että kaikki menee hyvin :hug:

Keskenmeno tuli 13+1 :(
Eilen illalla pienokaisemme alku päätti sitten tulla ulos. Kivut olivat suuremmat kuin kuukautisissa, mutta paljon paljon pienemmät kuin synnytyksessä. Kävin vielä sen jälkeen päivystyksessä tarkastuksessa ja sain lähetteen gynekologiseen tutkimukseen keskussairaalaan maanantaiksi. Tunteet ovat menneet todella paljon nopeammin läpi ensimmäiseen keskenmenoon verrattuna. Nyt vain on alkanut mietityttää, onko minussa jotain vikana, kun on tullut kaksi keskenmenoa peräkkäin? Toivon todella, että gynekologi ohjaisi johonkin tutkimukseen. Seuraava raskauden epäonnistuminen pelottaa nyt paljon enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Mutta aurinko paistaa :) Arvostan ensimmäistä nyt 3,5 vuotiaan pienen vilkkaan tytön saamista päivä päivältä enemmän. Ja usko tulevaisuuteen on luja!

:hug: Halaukset kaikille muille keskenmenon kokeneille!
Elämä kolhii ja kasvattaa meitä, jotta tulevat riemun hetket tuntuisivat entistäkin suuremmilta, suuremmilta kuin elämä...

Yhteistyössä