Väistämättäkö keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kivut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kivut

Vieras
mulla on ollut nyt maanantaista lähtien kipuja (viikkoja kasassa vasta 6 ja risat). Vuotoa ei ole ollut minkäänlaista ja sikiön syke näkyi tänään ultrassa.
Pelottaa siltikin, kun yksi keskenmeno takana. Silloin raskaus oli jo viikolla 15. Oireita keskenmenosta ei silloin ollut, sydänäänten lakkaaminen vaan huomattiin neuvolassa.
Olisiko jollakin kokemuksia siitä, että kivut (ja polte) alavatsassa päättyisivät muuhunkin kuin keskenmenoon?
Pelottaa tosi paljon, pikkukolmosemme olisi todellakin toivottu.
Edellisen raskauden alulle saamiseksi vaadittiin terolut ja clomifem-kuureja, tämä raskaus alkoi ihan "luomusti"

Mulla oli tän viimisimmän ja ainoan raskauteni(tyttö nyt 2kk) koko alkuaika vatsassa kaikennäkösiä kipuja,mutta lähinnä menkkakipua muistuttavaa jomotusta.Välillä ihan vihloi.Ravasin harva se päivä neuvolassa ja aina kaikki oli hyvin.Ja jos sinullakin on syke löydetty niin eiköhän kaikki ole ok! :hug:

Kyllä tässä tietysti kovasti huolestuttaa. Mutta ei se auta kuin yrittää levätä. Silloin kivut kuitenkin ovat poissa...
Toivottavasti tämä tästä hellittää:)

en halua kirjoituksellani vähätellä kenenkään pelkoja tai tuntemuksia...
omasta kokemuksestani vain tiedän että jos pelkään jotain pahaa tapahtuvan niin etsin tietämättäni kokoajan jotain merkkejä siitä että asiat ovat huonosti tai että jotain tapahtuu jne... ihmismieli on merkillinen.
Mutta sitten taas toisaaltaan kukaan muu ei tunne juuri sinun vartaloasi ja tuntemuksia kuin sinä itse :hug:

Yhteistyössä