Keskenmeno,milloin lähtee testit haalenemaan? vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammi85

Jäsen
24.10.2012
35
0
6
Luulin olevani rv6+3 (ovulaation ja menkkojen mukaan), kävin varhaisultrassa kun tuli fiilis ettei kaikki oo niinku pitää plus kaikki pienetkin oireet olivat kadonneet..

Eipä näkynyt muuta kuin mahdollinen sikiöpussi, mikäli oli se niin vastasi vkoa 4.. lääkäri peloitteli myös kohdunulkoisen mahdollisuudella,mutta tod.näk on että olisi mennyt kesken,tai alkanut myöhemmin (todella pieni mahdollisuus,lähes olematon)...

Nyt kysyisinkin teiltä milloin teillä alkanut testit haalenemaan? itselläni näyttää edelleen tasapaksua viivaa.. eikä vuotoakaan näy.. toivon vaan että mikäli kesken on mennyt,niin alkaisi mahd.pian :((

Kiitos vastauksesta, juu sitä vähän pelkään itsekin että näin on käynyt.. mutta se selviää sitten parin vkon päästä.. :/
okei, eli siihen asti kunnes vuoto alkanut/tyjennys tehty saattaa olla selkeällä plussalla..

Nyt sain verikokeen tulokset, 2080.. sekin voi siis pysyä koholla vuotoon saakka? pitäisi nimittäin olla siis 6+4 nyt menkkojen ja oviksen mukaan, ja tuo tukee sitä mitä ultrassa näkyi..eli 4+.. mutta jos ollisi keskeytynyt niin eikö se voi silloin jäädä silti tuohon lukemaan?

mammi85 Pahoittelut tilanteestasi! :hug: Hyvin samanalainen tarina minulla..mehän oltiin molemmat tuolla heinäkuisissa odottajissa ja tiputtiin sieltä lähes yhtäaikaa pois. Mulla oireet loppui siis kuin seinän rv 4+5..sen jälkeen odottelin epäluuloisissa fiiliksissä reilun viikon. Rv 6+1 eli viime torstaina menin ultraan ja samanlaiset löydökset oli kuin sinullakin. Eli pelkkä ruskuaispussi, joka vastasi rv 4-5. Olin jotenkin ihan tyyni, kun tiesin mitä uutisia odottaa..

Kun tulin ultrasta kotiin ja tein viellä raskaustestin, selkee plussa tuli. Edellisenä iltana olin tehnyt digin, joka sanoi 2-3 viikkoa. Saman se oli sanonut viikkoa aikaisemmin. Siitä syystä mä oikeestaan ultran sitten varasinkin..Halusin tietää samantien, missä mennään. Mulla alkoi sitten vuoto ihan itsekseen (olin tosi yllättynyt koska takana kaksi keskeytynyttä km:a, jouduttu lääkkeellisesti tyhjentämään!) perjantaina eli toissapäivänä. Perjantaina vuoto oli vielä sellaista "vetistä" verta, jota ei kamalan paljoa siteeseen tullut..Eilen aamulla sitten alkoi kovat kivut ja sen myötä vuoto runsastui. Raskausmateriaalinkin näin, kun se holahti siteeseen..sellainen möykkyhän se vain oli ja näytti ihan pikkuriikkiseltä istukalta??! Tiedä sitten mitä ne oli, mutta pääasia että tuli ulos! Kivut on nyt helpottaneet, mutta vuoto on edelleen runsasta ja tulee jos minkäkin kokoista hyytymää ja riekaletta! :$

En ole vielä tehnyt uutta testiä vaan ajattelin tehdä sen sitten, kun vuoto suurinpiirtein on loppunu..Näkeepähän sitten ainakin onko viiva haalistunut..Oletan, että haalistuu nopeasti, kun spontaanisti vuoto alkoi. Aikaisemmissa km:issa testi on näyttänyt negaa vasta 4-5 viikon päästä tyhjennyksestä..Onhan se toki ollut paljon korkeemmalla, kun raskaus on jatkunut rv 8-9 asti.

Vastauksena viimeisimpään kysymykseesi, uskon että hcg ei enää ainakaan nouse, kun kehitys on loppunut. Mutta sehän voi jäädä roikkumaan kunnes vuoto tavalla tai toisella alkaa ja raskausmateriaali poistuu kohdusta.

Voimia ja jaksamista kovasti! Toivon, että vuoto alkaisi sinullakin itsestään ja mahdollisimman pian!! :heart:

• Tykkää
Reactions: mammi85 ja Villemo
Voi ei MiNalo, ei todellakaan ole kiva kuulla tuollaisia uutisia sieltäkin suunnalta :( Niin tosiaan oltiin juu! Voimia sinnekin hirmuisesti <3

Kuulostaa ihan täysin mun tarinalta tosiaan..Mulla se digi näytti myös pidemmän aikaa samoja viikkoja, sen jälkeen varasin myös sen varhaisultran. Ikävä taas todeta,että harvemmin noi naisen "vaistotkaan" ihan väärässä on..

Kävin siis 22.11 verikokeissa joissa katottiin tuo hcg, nyt sitten kävin uudelleen maanantaina ja oli 2800..mutta aivan liian vähän siis noussut,jonkin verran kuitenkin. Tänään oli uusinta ultra, mitään siellä ei tosiaan näkynyt..tai siis minkäänlaista alkiota tai edes ruskuaispussia (sikiöpussista vaan puhui) :/ Eli joko tuulimuna tai sitten vaan mennyt kesken niin varhaisessa vaiheessa.. ei osannut sanoa.. Oli tosiaan odotettavissa, tyynesti otin minäkin tiedon vastaan, olihan sen jo aavistanut..

Hirmu pahalta se tuntuu silti ja nyt vaan odottaa että se vuoto tosiaan alkaisi, sais tän asian "pois päiväjärjestyksestä" :( Laittoi kuulemma lähetyksen synnärille, siellä pitäis sitten lääkkeillä avittaa tyhjentymistä, siinäkin kuulemma voi kestää jopa kk että sen ajan saa?!
Mietin juuri että jospas omatoimisesti sinne soittaisin ja kyselisin onko mtn mahdollisuuksia päästä nopeampaa..

Kyllä voi hcg nousta vaikka kehitys olisi loppunut ja osa raskausmateriaalistakin olisi jo tullut pois. Näin nimittäin kävi minulle. Hcg alkaa laskea viimeistään kaiken materiaalin tultua pois. Se on tapauskohtaista kuinka kauan menee siihen, että testi näyttä negaa.

Uusimmat

Yhteistyössä