Tervetuloa tuittu
Täälläkin käytiin siellä NP ultrassa torstaina. Kaikki oli nyttyrällä hyvin. Ekaksi päätä nyökytteli, sitte tuli hikka ja sitte alko ilmeisesti nukkuun

En ollu ikinä käyny noin selkeässä ultrassa. Ite sai kattoa seinällä olevasta näytöstä että miltä siellä näyttää. Niskaturvotus oli muistaakseni 0,7. Soittavat jos tuloksissa jotain häikkää. Tosi kauan ultras..meni varmaan 45min! Ei meinannu kelvata kätilölle millään eka otos niskaturvotuksesta ja metsästi aina vaan uutta jota ei sitten saatu. Kaveri ei ollu ihan niin yhteistyöhaluinen kuin kätilö toivoi. Mun piti pyöriä sängyllä jne että olis alkanu pikkunen heräileen, mutta ei se jaksanu sitte enään pomppia. Nosti vaan pyllyn ylös ja taituroi päällään

Hauskaa oli katella niin kauan pienen touhuja.
Vähän mulle jäi pelokas olo käynnistä koska kuulin kätilöiden keskustelun jostakin äidistä jonku synnytys oli ilm. käynnistyny ja viikkoja oli vasta 26

Tuli niin elävästi mieleen omat kauhukuvat ja pelot ekasta raskaudesta ja ennenaikaisuudesta. Hmm.. Meni sitte se päivä murehtiessa tätä raskautta ja sitä että miten tämä sattuu sujumaan.
Mä en oo rasvannu nahkaa nyt ollenkaan. En sitä tehny ekalla kertaakaan. Mulla kyllä on raskausarpia ihan kiitettävästi :/ Onneksi jo vaaleita. Turhaan kai sitä nytkään rasvailee kun maha on jo ku seepran pe**e
Mun mielestä tähän vaiheeseen kai kuuluu tämä voinnin koheneminen ja vaivojen häviäminen..toistaiseksi! Nyt on tätä helppoa aikaa ja kohta tulee niitä muita kivoja "pikku" vaivoja

Itselläni niihin kuuluu mm. kova ummetus, iskias kivut jne.. Näitä odotellessa..
Ansku ja nyttyrä 11+4