Kesävauvamammat 2009 vol 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Illusia77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeps, huomasin Helistimen sivuilta linkkejä, olen kuitenkin niistä katsonut jo melkein kaikki :) Youtubesta löytyy jonkun verran, kuten myös näitä niin tosi periamerikkalaisia videonpätkiä missä ei oikeastaan näytetä kunnolla mitään ja jonka taustalla soi joku korni biisi. Mutta kiitos :)

Olisikohan taas aika laittaa pystyyn uusi ketju? Odotan kuitenkin vielä pari päivää että kaikki pysyvät kärryillä lomien jälkeen :)

Juustokakku uunissa, tryffeleitä jääkaapissa ja huusholli suhtkoht siisti että voi hyvällä mielellä kutsua huomenna vieraita miehen synttäreille. Nyt tekisi viinilasi hyvää...taidan kuitenkin tyytyä leipätikkuihin, dippiin ja Friss Lime:en :)

Sunnuntai-illan jatkoa kaikille, Illusia ja BamBam 17+5

Joko olisi aika laittaa uusi ketju? Tämä jää muutoin pahnanpohjimmaiseksi :)
Voitais vaikka näin uuden vuoden aaton kynnyksellä gallupoida uuden vuoden lupauksia.. Ihanaa, kun kerrankaan ei tarvitse luvata laihduttamista, ainakaan ensimmäisellä puolivuotiskaudelle :)
Lupaan siis:
* syödä mahdollisimman terveesti
* liikkua enemmän
* ottaa löysin rantein ;)

Samalla voisi kysyä muilta kesämammoilta, paljonko on tullut kiloja tähän mennessä?
Itse raskausviikkoja nyt 15+2 ja painoa tullut n. 2,5 kiloa

jm ja pikkukakkonen

Galluppiin: Itselleni pamahti ensimmäisen kolmanneksen aikana n. seitsemän kiloa! Kesällä olin jo kerännyt parikiloa lisää "normipainoon". Nyt pysynyt samassa ja toivonkin ettei se kauheasti siitä enää nousisi. Olen vartaloaltani urheilullinen ja hoikka...siis niinkun noin ilman raskautta :).

Kauheasti on tuntunut jo yli viikon ajan päivittäin potkuja..itseasiassa koko ajan tuntuu <3, aivan mahtava fiilis. Piristää kummasti päivää vaikka muuten olisinkin paljon asioita mitkä vaivaat mieltä...Siispä taidan minäkin luvata uudenvuodenlupauksena olla murehtimatta liikoja. Mistä tulikin mieleeni että onko muilla samaa, että välillä vuotaa vähän kirkasta nestettä alapäästä...mietin vain voiko se olla lapsivettä, kun ei se ainakaan valkovuotoa ole.

Nyt sohvalle :). Hyvää alkanutta viikkoa kaikille mammoille :)

17+ 5

Hei kaikki ja mukavaa loppuvuotta!

Gallupiin: Mulle ei ole tullut painoa vasta kuin puolisen kiloa (nyt 16+2). Johtunee varmaan siitä alkuraskauden hurjasta pahoinvoinnista.

Uusivuosi-gallupiin: Mulla on jokavuotinen lupaus yrittää nauttia elämästä päivä kerrallaan eikä kantaa huolta jokaisesta maailman asiasta. Taidan jatkaa taas samoilla linjoilla.

_minttu_ 16+2