Heippis mammat!!
Sari, mullakaan ei varattu mitään lääkäriä sillä ekalla nla kerralla ja samoja juttuja mietin. Mulle ei varattu edes suraavaa nla aikaa kun se terkka sanoi et mun pitäis soittaa sitten kun se ultra aika Kättäriltä on tullut. Ilmeisesti haluaa ajoittaa sen 2.nla ajan ultran jälkeen. Tässä just mietin sitä, että milloin on se lääkäri ja milloin se ultra. Pitäiskös soitella sinne neuvolaan vai luottaa siihen, että kyllä lähettävät sen ultra ajan (viikko sitten oli se eka nla vasta???Mitämitähäh??
Täällä olo on ihan jees, vähän ehkä vetelämpi kuin ennen, en jaksais millään mennä jumppaa vaikka olo on hyvä ja pitäisi...Tänään söin lounaaksi itse tekemää pizzaa ja sitten vielä hamppariaterian ja siitä iski niiiiin hirveä morkkis et oli pakko raahautua spinningiin...Suolaista tekee kauheasti koko ajan mieli ja muu ruoka ei maistuisi. Kauheata...Turvotusta on havaittavissa ja sen voi sitten tulkita miten haluaa...Ekat mahakuvat otin tänään

Tissit on arat ja aika kovat...pitäis varmaan uudet rintsikat ostaa.
Te jotka olette aiemmin olleet raskaana, oletteko/jos, niin milloin olette ruvenneet rasvailemaan vatsan seutua ja rintoja raskausarpien ehkäisemiseksi???Mä oon nyt jo ruvennut, ostin Body Shopista sellaista kaakaovoidetta joka on kuulemma hyvää. Olen myös ajatellut hankkia sen Weledan öljyn. Ja lopussa (rv34->) sitten sen väliliha öljyn...En tiiä auttavatko, mutta mielelläni teen kaikkeni ettei arpia/repeytyä syntyisi.
Tarvikkeista löytyy vaan jonkin verran vaatteita (pieni korillinen) joita on tullut hankittua ulkomailta, ystävämyynneista, alesta ja kirppikseltä. Tänään ostin ihanan siili-setin Lindexiltä kun tarjous kupongilla sai -30% (olen kuin mummo kuponkien kanssa,se on nuukaa katos...). Ja sit löyty vielä pieni "Kiss"-body rokkivauvalle...oli pakko ostaa kun mies tykkää tollaisista rokkijutuista

Pikkuhiljaa näyttää siis kertyvän kaikenlaista, vaikka alussa mennään. Olen toivoton...
Mietittiin just, että saako v.2008 vaunut halvemmalla alesta vielä tän vuoden puolella vaiko tammikuussa???Milloin olette muut ajatelleet ostaa vaunut?
Ei olla puhuttu mitä tehtäis jos jotain ikäviä tuloksia saatais. Varmaankin riippuisis siitä, että onko kyseessä down syndrooma tms. vaiko sellainen vamma että lapsen elämänlaatu kärsisi. En osaa sanoa....Kauheata ajatella, mutta kaipa tuotakin kannattaisi miettiä. Annoimme kyllä luvan tutkia kaiken mahdollisen. Toivotaan ettei mitään sellaisia ikäviä uutisia tule...
Ihanaa loppuviikkoa kaikille ja voikaa paksusti tytöt!!
Wilma 9+2 ja Luumu (pisteestä pavuksi ja luumuksi...)