Alkuperäinen kirjoittaja s-anttu:Onnea vauvansa saaneille! :flower:
Muille mahdollisimman mukavaa loppuodotusta! :hug:
s-anttu ja suloinen, joka on kohta jo 4 viikkoa vanha... :heart:
Ajattele,kuinka nopeasti aika menee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s-anttu:Onnea vauvansa saaneille! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja s-anttu:Onnea vauvansa saaneille! :flower:
Ajattele,kuinka nopeasti aika meneePapricakin on huomenna jo 3vk vanha :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:HS onko se 4kg arvio tehty siis käsin tunnustelemalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:PS. Suppareita havaittu eilen ja tänään, selkäkivullisia.... lähinnä tuntui kuukautiskivuilta ja tulikin mieleen että esim keskenmenossa mulla oli tosi kipeä alaselkä, onkohan kipu samanlaista kun supistaa??
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:HS onko se 4kg arvio tehty siis käsin tunnustelemalla?
juu. mutta kyllä sitä on itekin miettiny että miten maha voi olla niin iso. ei oo aikasemmin ihan näin tukalalta tuntunu. tai sit on enemmän vettä ku normaalisti. tää maha on oikeesti valtava.
sf-mitta oli 39cm.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mua ei sinänsä pelota synnytys etteikö mahtuis tulee (on levee lantio jne.) mutta kun oon jokaisen kaa revenny aika kivasti niin ajatuskin isosta vauvasta niin..... :|pelottaa..
ja juu..mulle yli 4kg on iso. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:HS onko se 4kg arvio tehty siis käsin tunnustelemalla?
juu. mutta kyllä sitä on itekin miettiny että miten maha voi olla niin iso. ei oo aikasemmin ihan näin tukalalta tuntunu. tai sit on enemmän vettä ku normaalisti. tää maha on oikeesti valtava.
sf-mitta oli 39cm.