Huomenia kaikille mahakkaille!
Täällä kans vaihteeksi hyvä fiilis, johtuen ehkä Turosta.. :heart: Mietin tossa, et miten nuin pientä, jota ei oo vielä nähnykään, voi rakastaa jo nyt NIIN paljon!? Miten sitä äitinä riittää kolmelle..? Sitä hellyyttä ja huolenpitoa..? :heart:
Voihan se
väsymys johtua siitä hempasta, verenpaineesta, verensokerista, vuodenajasta. Ja raskaudesta!

Mäki nukun kohtuu hyvin yöt, siis jotain 11 tuntia mut heräilen siinä 2-3 kertaa ja iltapäivästä päikkärit.. Ja hemppahan mulla on tosi matala..
Mä käytän luontaistuotekaupasta saatavaa FERRONOL -litkua, en siis sitä kreuterblutsaftia ( vai mikä se oli.. ). Sitä otetaan joku 15ml päivässä. Ei onneksi tarvi litratolkulla juua.. Ja maistuu kohtuu hyvälle.. Ja nimestähän voi jo päätellä et rauta on pääaine, muiteki toki sisältää. Mulla menee tableteista koko keho ihan sekasi, ei vaan vatsa. On luonnostaan jo matala Hb ja sitä sit ku aletaan korjaileen, ni ei tunnu hyvältä. Pakkohan se tässä tilassa on..
Turo sai ensimmäisen Kärppä -fanitusvaatteen!

Kummitäti osti sellasen haalarin. Vielä en ite oo uskaltanu ostaa, menee 100? et helähtää niihin!
Ihan pakko hommata kaikki tutit ja pullot, pipot ja bodyt.. Ja syksyllä sit mun kans hallissa huutamassa..
Varmaan syntyyki luistimet jalassa, välillä ainaki tuntuu siltä!
Nautihan
c81 viikonlopusta! Et sä ikävään kuole.. :hug:

Nukut sitte silleen 15 tuntia..
Joku
sisu sai vaunut alas!? Oli niin hyvin kirjotettu, voi kuvitella ilmeetki ku mies ei tajua, et JUST NYT!

Ja ainaki mulla miehillä "kohta" on ollu 3h-2vrk.. Oota siinä sitte..
Tulkaahan sit kertomaan neuvola- ja ultrakuulumisia tänneki!
Lisbet ja Turo 21+2