Ensin pakko kertoa oman rantapallon kuulumiset: ultrassa kaikki hyvin. =) Pieni veti sikeitä nyrkit naaman edessä vaan lähes koko ajan :heart: La on nyt virallisesti 25.6. eli sen saa muuttaa :wave:
12 viikkoakin on kasassa - olo hyvä senkin puoleen. Ja liikkeitä olen nyt kanssa tuntenu, mikä on ihanaa!
Pinkkimieli :hug: voimia!
Maarialle onnea ja kaikkea hyvää odotukseen!!!
Serafina on teil kyl ollu tosiaan aika hyvä ajotus - varmaan ihanaa kouluunlähtijälle kun äiti on kotona

Ja mukava lähettääkin toinen kouluun tollasessa tilanteessa.
Jouluvalmistelut - no eipä ole tehty. Lähdetään kotoa pois jouluksi, niin ei nyt ihmeitä ole tarkoitus tehdäkään. Meil on suoraan sanottuna niin hemmetin sekaista täällä kun ei pahemmin ees olla oltu kotona, varsinkaan mun mies, että jos nyt edes imuroitua sais, ni siin olis jo ihan hyvä tavoite. Ainut vaan, että kun se imurointikin aiheuttaa supistelua...
Imetyksestä en osaa neuvoa miten vois raskausaikana sitä edesauttaa. Sitten vauvan synnyttyä mun mielestä tärkeintä on vaan yrittää imettää mahd. paljon, mut kuitenkin sellasella rennolla otteella, ettei ota turhaa stressiä siitä: jos vauvan syömisen ei suju yhdellä tavalla niin se sujuu toisella. Tärkeetä on pitää itsestään huolta ja muistaa syödä ja juoda (ja nukkua) mahdollisimman hyvin. Mulla on takana kaksi hyvää ja onnistunutta imetystä. Kakkosen imetys oli kyllä hankalampi kun hän ei ollut esim. yhtä ahkera syömään kun esikoinen. Saas nähdä miten tämä kolmas sitten.
sankofalle voimia kanssa - hyvä että ootte puhuneet. Mä ole käytännössä kans aika "yksinhuoltaja" tällä hetkellä kun mies tekee niin hirveästi töitä. Tänään lähti joskus kuuden jälkeen aamulla, eikä ole tullut vielä kotiin

Pitäs onneks helpottaa vuoden vaihteen jälkeen - sitä odotellessa...
Sisu ei varmasti ole kivaa :/ Tosi kurja tilanne oikeasti. Ja koita jaksaa esikoisen kanssa, meil kans tuo 3v koittelee hermoja siihen mallin tällä hetkellä, että huh huh! Välillä voisin ihan oikeesti antaa sen ekalle vastaantulijalle...
Ninniliina - vidoinkin kera viikkojen: rv 12+1