Täällä vähän paremmalla mielellä

Kiitos haleista - tässä on sellanen ongelma, että mä sairastan ahdistushäiriötä ja vaik se onkin kontrollissa lääkkeiden avulla niin sit kun oikeen väsyttää ni se iskee :| Nyt on tietysti kanssa vähennetty lääkitystä raskauden takia. Nyt just ottaa jostain syystä tosi tiukille tuon esikoisen kanssa - välillä tuntuu ettei jaksais sitä olleskaan vaikka se ei edes tekis mitään typeryyksiä... :ashamed:
Mut se siitä. Tää raskaus on joka tapauksessa ollut paitsi erittäin toivottu, myös tarkkaan mietitty ton jaksamisen kannalta. Ja koska lääkärikin siihen ihan kannusti, että siitä vaan, niin tässä nyt ollaan.
Mitäs täällä olikan juteltu...
mammahousut on käytössä, mun pökät on sellaset mahan alle jäävät housut, eli niitä voi hyvin pitää, vaikkei mahaa oliskaan kun ihan vähän. Niitä oon käyttäny myös synnytyksen jälkeen aiemmin kun omat on usein tuntunu turhan tiukilta.
Sisu mistä kohden sulla on selkä kipeä? Mulla itellä on tuo iskias vaivannu raskausaikoina ja se yleensä alkaa ihan yhtäkkiä: saattaa vaik vaan olla istunu jossain ja sit ku nousee ylös ni on alaselkä ihan juntturassa. Mulla on notkoselkä niin tää raskausmaha tuppaa sit rasittaan sitä aikalailla.
Olik sul aiemmassa raskaudessa selkäongelmia? Jos jatkuu niin kannattaa miettiä sellasen tukivyön ostamista. Mulla se on ollut ihan ehdoton, etenkin sillon kun tein vielä seisomatyötä.
Mä en oo vielä nähny, kuullu, tuntenu enkä mitään muutakaan merkkiä saanu vauvasta |O Viikko tarttis jaksaa pysyä nahoissaan vielä ni sit kuunnellaan sydänäänet.

Piiiiiiiitkä viikko
Piti kysymäni muuten, et onko jollain muulla ollu
liitoskipuja? Tänään sain nimittäin itte taas aika rajun muistutuksen siitä, että kuin ikäviä ne olikaan :$
kekkeri aika aikasin sul noi supparit alkanu, mut vissiin siis jo tuttua touhua aiemmilta kerroilta. Mulla on kanssa supistellu aiemmilla kierroksilla paljon ja avanneet reittiäkin valmiiks vähän turhan aikasin. Nyt ei o varsinaisia suistuksia ollu, mutta jos esim. siivoon kauan tms. teen jotain fyysistä, niin maha tuntuu "väsyneeltä". Aiemmin se on liittyny tohon supisteluun kanssa ja mulle merkki siitä, että pitää vähän huilia.