Heips!
Raffel tuuhan sit kertoon se mammajumpan järjestäjä, kun selviää, mut veikkaisin, et se on joku niistä, mitä järjestäjiä itekin oon löytäny, tosin niistä ei pitäny, kun yks järjestäjä sitä nyt syksyllä. Ja ei mullakaan mahaa oo, eikä hirveesti tuukaan, jos esikoisen tyyliin maha kasvaa, mut siinä onkin se idea, et se on raskaana oleville ja siellä tehään raskaana oleville sopivia liikkeitä, mikä siis ei kato mahan kokoo tai raskauden kestoo ollenkaan. Ainakin esim. mammajoogaankin on semmonen rv12 suositus, et sen jälkeen voi mennä ja mehän ollaan jo paljon pidemmällä, kun 12vko
Kestoilijoita tai tulevia semmoisia löytyi, kiva B) Mä oon täyskestottanu ton meijän esikon n.4kk alkaen, paitsi nyt ollaan jonkun aikaa jouduttu pitään oisin kertsiä, mut siis ihan pienen kestoilusta ei oo kokemusta, mut mulla on omat systeemit kumminkin jo selvillä ja tiedän, mitä tuun käyttään ja mitä en. Vaikka moni sanoo, et taskut ei toimi hyvin ihan pienellä, mut kyllä niitä positiivisiakin kokemuksia on ja niitä mä oon hankkinu nyt fuzzilta 10 xs-kokosta ja muksuilta on kaks nb-kokosta taskua ja sit vielä joku 4 niitä lisää. Sisävaippoja nb-koossa hankin muutamalta eri valmistajalta (R&R,nöttönen,cuddle) joku n.15kpl, tai jotain niitäkin jo on hankittu ja kuoria on noita äp:n imse vimsejä muutamat ja sit mulle on tulossa yks aio xs-kokosena hypisteltäväks, mihin nyt esikolla ihastuin sen hyvän pitävyyden takia ja jos vaikuttaa hyvältä, niin niitä myös hankin muutaman lisää. S-kokosista vaipoista eteenpäin meillä sit onkin jo hyvät varastot.
c81 mä oon ihan suht taitava käsitöissä ja ompelukonekin löytyy, mut en sitä oo pitkään aikaan käyttäny, enkä niitä vaippoja jaksa kyllä ruveta väkerteleen :ashamed: Just mietin, et jotain imuja vois tehä, mut en taida jaksaa ees niitä eikä aikakaan tunnu riittävän mihkään tommoseen. :ashamed:
Nyt pitäis ruveta valmistuun kaupoille lähtöön, kuhan toi esikoinen herää.
O ja piskuinen 15+5