Kesäkuu05

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hah, täällä yksi suihkutissi myös ilmoittautuu. Mulla tulee maitoa ihan yli äyräidensä muutenkin, aloitan maidonluovutuksen jos maidontulo jatkuu samanlaisena, vielä eivät ottaneet mua sinne kun vauva on vasta 3vkoa ja maidontulo voi tasaantua.
Minä olen tehnyt nyt silleen, että pumppaan ensin n.100ml pois ja syötän lopun tissin vauvalle. Sitten ei enää suihkua ja vauva joutuu vähän imemään eikä vaan ""lipsuttele"" kun maitoa tulee suuhun kun vaan pitää suuta auki. Maitoa riittää kyllä pumppauksen jälkeenkin mutta rinta rauhoittuu kun ottaa ensimmäiset suihkut pois.

Mutta sitten tulee ilta. Meillä poika mussuttaa illalla aivan älyttömästi. Eilen imetin 3h ja tuntui, ettei loppua tule ikinä kunnes onneksi nukahti rintaa vasten sitten klo23aikaan. Yöllä herätään vain kerran syömään n.5min ja sillä jaksetaan taas aamuun. Yöllä en pumppaa mitään pois rinnasta. Päivän mittaan poika syö vain n.10min kerrallaan ja illalla taas tankataan. Onko tämä ihan ok? Pitäisikö yrittää syöttää kerralla päivälläkin pidempään? Päiväunet on pidentyneet ja yöllä tosiaan herää vain kerran, joten selvästi on rytmi vähän muuttumassa. Mutta tuo iltatankkaus on kyllä jo niin kummallista, että nauretaan sitä ahmintaa miehen kanssa ja mietitään että pitääkö antaa syödä vai mitä. Tyyppi tarttuu rintaan niinkuin hukkuva pelastusrenkaaseen ja on aivan iilimatona siinä koko illan. Ollaan annettu olla ja hyvinpä näyttää nukkuvan.

Onko muilla iltatankkaajavauvoja?

Nyt ulos kävelemään, sateen jälkeen on raikas sää.
Piipu

Heippa

Hitsi kun teillä tota maitoa rittää.. Mä en ole nyt edes pumpannut enää 3 päivään.. Rinnat ei tunnu aroilta tms et kai se maito nyt loppui.. Eli meillä täysimetystä tuli ruhtinaalliset 7 vkoa ja osittaista päälle 2 viikkoa. En suunnitellut tätä näin, mut minkäs teet. Pullosta vauva syö nyt noin 650-700 ml päivässä ja enempikin sais mennä.. Tuntuu tosin kasvavan tollakin määrällä, et ei kai se sit liian vähän ole. Pitää kattoo mitä keskussairaalan munuaiskontrollis sanotaan maitomääristä ens viikolla.

Me ollaan oltu kesälomareissulla varsinais-Suomessa koko viikko ja nyt vasta kotona, joten en ole ehtinyt vieläkään liittyä messengeriin.. Koitan keretä viikonloppuna sinne:)
-Inssis ja Dani 10 vkoa-

Yhteistyössä