Sain uudella yrityksellä ensin synnärin ja sitten päivystyksen kiinni. Onneksi on vielä omalla paikkakunnalla niin matkaan sinne. Mun on vaan pakko ensin odottaa yksi lapsi kyytiin ensin. Olo on niin järkyttävän huono ja kuumeinen, palelee sairaalloisesti, että haluun tarkistuttaa ettei olis jokin tulehdus. Kipukin on vain pahentunut.