***Kesävauvat 2008***

Haleja kotirokki :hug:

Oon huomannu olevani yhessä asiassa tooodella hyvä...nukkumisessa :LOL: .
Yöl menee kevyeen 12 tunti ja päiväunet viel siihe päälle. Onneks nää muksut nii isoi jotta voin huilii sillo ku silt tuntuu.
Muute olo aikas hyvä...pientäkuvotusta ja rinnat arat,ei oikeestaa muuta.Ainii...vissyy en saa alas vaik enne meni toist litraa pväs iha kevyeen.

Toi lista on muutes hiano.
 
Tosi hienon listan olet meille tehnyt Lady Di. Hyvä kun joku saa jotain aikaseks. Täällä jatkuva ellotus, eikä mitään saa tehtyä. Mutta omalla oudolla tavalla tästä nauttiikin kun sehän oon vaan hyvä merkki kun on erillaisia tuntemuksia. Tsemppiä kotirokille jatkoon, toivotaan jatkossa iloisia plussa uutisia sieltäkin. Jaksamista myös meille kaikille, alku metreillähän tässä vielä mennään. :)
 
Kotirokki :hug: ja voimia!
Bamse: Onpa mukava kuulla että muillakin on samanlaista. Kait tää ainakin on hyvä merkki että on jotain oireita, vaikka ei tää pahoinvointi oo niistä mukavampia. Kaikki hajut ottaa heti nenään ja oksu lentää...
Ursulainen: mulla on kans jatkuva väsy. Voisin nukkua vuorokauden ympäri. Helpottaa kun käy vähän ulkoilemassa, mut sitä en tiedä miten ikinä jaksan enää yövuoroja, teen nimittäin kolmivuorotyötä ja yövuoroja pitäis tehdä lähelle 30 viikkoa. Tietääkö muuten kukaan kuinka pitkälle niitä pitää tehdä?
 
Kotirokki: voimia :hug:

Ikää mulla 22 ja sairaala olisi tays!! Tosi hieno lista :)

Naapsku: Huomasinpa että olisi näillä näkymin sama laskettu aika ja sairaala =)

Täällä ei mitään vaivaa,pikkuisen väsymystä ilmassa,mutta ei muuta!! Tuntuu että maha kasvaisi jo... noh taitaa olla turvotusta :LOL:
 
jo oli tullu uusia kirjotuksia ja uusia plussanneitakin :) onnea kaikille uusille :)

mulla itellä iski iha jumalaton nuha ja yskä...yöt menee valvoen ku yskin keuhkot pois heti kun meen makuulle :( tänää menin apteekkiin että mikäs lääke raskaana olevalle sopis, mutta siellä sanottiin että ei mikään. Mutta kun lasten yskänlääkettä kotona katoin ni siinä luki ettei ole tutkittu että sikiölle olisi vaaraa sen käytöstä. Mä nyt yritän että jos tämä menisi kuitenkin ohitte ilman noita litkuja...

(.) tuntemuksia ei ole edelleenkään paljon...pahaa oloa ei ollenkaan ja nipristyksiä mahassa...ja maha turvoksissa... Mun äiti eilen jo kysykin että joko sun mahasi on noin iso :D siinä sitte selittelemään että eipä olla ihan niin pitkällä että olisi vielä poksahtanut ulospäin...

 
Lady Di voitko vaihtaa mulle iäksi 25. huomasin, että olin ilmottanu vaan syntymävuoden, mutta eihän sitä voi tietää oonko 24 vai 25...

Minä oon alkanu miettimään jo pitäiskö ostaa sisarusrattaat vai ei. en kyllä vielä oo ostamassa, mutta pohdin tällaista. ikää lapsille tulee siis n. 1v10kk. miten muilla? aattelitteko ostaa jos on toinen pieni lapsi? meidän poika ei varmasti pysy siinä seisomalaudassa. Kantoliinaa kyllä aattelin myös käyttää sit pienellä. ei kyllä pitäis vielä aatella tällasia..
 
ehkä minäkin uskallan tänne ilmoittautua... viikko sitten sain plussan,oireet viittasivatkin jo siihen... ajateltiin pitää tää salassa ainakin ekaan ultraan asti (et saa varmistuksen) mut pakko ees jonnekin saada kerrottua :) listaan voi lisäillä, eli la 20.6.2008 (jos ei muutu) ikää on 25v, lapset -03 ja -06. synnäri ois jorvi. vähän hirvittää et miten tulee pärjäämään kolmen kanssa... tytöillä ikäeroa 3v ja kuopuksen ja tän uuden vauvan ikäeroksi tulisi 2v. ja kylläpä sattuikin sopivasti et kolmas kesävauva, tytöt syntyneet molemmat kesällä,toinen kesäkuussa ja toinen heinäkuun alussa ja tän uuden vauvan la näiden väliin... :)
 
hansu minäkin oon ajatellut et pitäiskö ostaa sisarusrattaat.meillä kuitenkin nuorempi ei oo ihan 2v kerinny täyttää kun vauva saapuu.. varmaankin päädytään sit vielä hankkimaan ne. seisomalaudalla seisominenkin kuitenkin noin pienelle on melko raskasta jos pitkään joutuu siin oleen..
 
Mä ajattelin ostaa carenan kaksosten "matkarattaat"...ovat toimineet naapurilla hyvin ja suositteli. Ei ollut kalliit alle 200e. Kun mulla on kuitenkin -06 vuoden gesslein merkkiset kunnon vaunut millä pääsen lenkille. Mutta kaupunkiin ja kauppoihin olisi noi hyvät.

Ja toiseksi haluaisin että lapsilla olisi omat kuomut,ei yhteiset. Se rajaa mahdollisuutta paljon.. Mutta katsotaan. Niin ja meille tulee noin 1v10kk ikäeroa!!
 
Lady Di, tosi hyvä lista. Itseltäni näyttää puuttuvan ensimmäisen lapsen syntymävuosi, joka on siis -04.

(.) Täällä ei juurikaan muita oireita ole havaittavissa, kuin jatkuva väsymys. Iltaisin tosin välillä myös paleltaa. Neuvolaa en ole vielä varannut, mutta olemme viikon kuluttua menossa esikoisen 3-vuotis neuvolaan, joten jos silloin samalla reissulla saisi aikaiseksi.

Kotirokki, jaksamista ja voimia! Itse keskenmenon kokeneena olen tullut jotenkin tosi skeptiseksi, enkä vielä osaa oikein iloita tästä odotuksesta. Harkinnassa on yksityiselle ultraan meno, niin saisi tietää, onko kaikki kunnossa. Minkä hintaisia ovat nuo yksityisten ultrat olleet?

 
Heippis!

Kesämassu 2007 kurkistaa tunnelmia ja toivottelee tarrasukkia vuoden takaisia hetkiä fiilistellen. :) Onnea plussista :flower: ja voimia niitä tarvitseville. :hug:

PikkuMyy-80 ja poikanen 3kk3vk2pv (haamu+ 3.10.2006)
 
Lady Di: kiitos listauksen ottamisesta haltuun. On muuten nätti lista.

kotirokki: :hug: koitahan jaksaa.

Tervetuloa uusille. Onkin paljon uusia plussanneita :heart:

Tänään alko sit rv7. Kiertävää oloa on koko ajan. Ylävatsakivun takia oon ens viikon saitsulla. Kun mitään lääkettä siihen ei oo kun on raskaana. Kärsiä joutuu, ja dieetin avulla yritetään vatsaa rauhotella. Reilu viikon päästä ois eka käynti ä-polilla lääkärissä. Ottaakohan se ultraa sit samalla? Jos kuuluis jo :heart: äänetkin =)

Kertokaahan, mistä noita seisomalautoja saa? Meillä kun esikko on jo 3,5v ens kesänä, niin sellanen ois hyvä lenkille mukaan.
 
ja onnitteluja uusille plussaajille!!!
Hengissä ollaan ja pientä äklötystä on ilmassa ja makeet ei maistu olleskaan.Ruokakin maittaa välillä aikas huonosti,mut väsymys tuntuu vähän hellittäneen.Onneksi.

Juu ois hienoo jos toi lista olis lasketun aikojen mukaan.Lista on siltikin hieno oli se sit minkä mukaan vaan.

Äippä0806: Hienoo hienoo et tääl on muitakin Taysilaisia :wave:
Tuo jo aikasemmin kerroin et neuvolan tätin mukaan la ois 9.6, mut samoilla ajoilla ollaan kuiteskin.Niin olikos sulla esikko syntyny sektiolla?Jos nyt oikein muistan tuolta lukeneeni.
Mulla eka alateitse ja toka sektiolla ja oisin iloinen jos löytys vie kolmas keino synnyttä tää tuleva :LOL:

Nyt alkaa tuntuun siltä että olis aamupuuron ja kahvikupposen aika :p
 
Oonko kattonu jotenkin väärin, vai eiks toi lista oo laskettujen aikojen järjestyksessä? :ashamed:

Pitäis vissii lähtä yrittämään vähän raitista ilmaa ottamaan, jos toi vatsakipu ei vaan iskis päälle. On niin ihanan näkönen ilma, et ei voi vastustaa.
 
Naapsku:Kumpi oli pahempi sulle?? Sektio vai alatie?? Tai siis kummasta olit kipeämpi??

Joo,eka syntyi sektiolla perätilan takia!!

Ai kato olisin voinut laittaa yv:tä,mutta mulle niin uusi palsta että unohtuu se mahdollisuus. Mutta laita vaikka sitä jos parempi =)

Täytyy varmaan maanantaina soittaa neuvolaan... =)
 
:headwall: minä kyllä ihan varmasti kirjoitin viestin eilen, mutta eipä sitä missään näy... :headwall:

Tuo taulukko on tosiaan hyvä, näkee heti selkeästi, keitä tässä pinossa on. ja meitä onkin jo monta!

(.) mulla on ihan järkky olo. Kuvottaa, huimaa, palelee, väsyttää jne. Vatsassa kiertää ja rinnat on kipeet.

vaunuasiaa meille tosiaan ostin tuplatvaunut pikkukakkosen syntyessä. Tosin tytöillähän on ikäeroa vain 1v2kk, mutta nyt, kun esikoinen on 2 vuotta on vaunut vieläkin tarpeen. Meillä ainakin 2v istuu vaunuissa tosi mieleellään, ja haluaa aina kyytiin, vaikka välillä haluaakin sitten myös kävellä itse. Riippuu tietenkin paljon myös siitä, kuinka paljon ja missä vaunujen kanssa liikutaan.

 
tulipa sitten otettua melki 12 tunnin yöunoset ja nyt sitten pää kipeä :(

omassa olossa ei ihmeitä.jotenki tulee sellanen olo välillä että ihan ku ei ois raskaana olleskaan...mutta eiköhän tässä kuitenkin edelleen olla kun mitään vuotoja oo ollu. Aika menee vauhilla, kohta vaihtuu taas vko.. :)

 
Eilis illasta asti tullut pyyhkiessä paperiin tuhruvuotoa ja on menkkamainen olo vatsassa.Kovasti vielä toivon ettei olisi keskenmeno :( Just kerkesin neuvolankin varaamaan.Sitä toivoo että tulisi kunnon vuoto,josta voisi olla varma kun kalvaa tämä epätietoisuus.
Tietääkö joku pitääkö keskenmenossa tulla klönttejä tai kirkkaan punaista verta kun ei onneksi ainakaan vielä ole tullut.
 
Summerbaby : toivotaan parasta ettei oo mitään hälyttävää. aika yleistähän se on että alku raskaudessa voi tulla pientä vuotoa. Mullakin ekassa oli ja ei ollu mitään vaarallista ja terve poika tuli.

 

Yhteistyössä