Moikka kaikille!
Ja tervetuloa oikeen paljon uusille!!!!!!!!!!!!
Jopas ootte jutustelua tosin saaneetkin aikaiseksi,meni tovi näitä lueskellessa.
Kiva ku ollaan kaikki samassa veneessä
Luulenpa että varailen neuvolaa sitten ensiviikolla minäkin :heart:
Tiedättekö että SAAKO syödä keiju margariinia jossa on tuo omega-3 lisä???Eikös sitä kuitenkin saa ihan lapsetkin syödä,mutta luin että siinä on a-vitamiinia...voikohan se olla haitallista sikiölle??
Pitää varmaan heti sittenkin huomenissa soitella neuvolaan ja kysellä tarvisko vaihtaa leivänpäällis rasvaa...hmm..
Mä oon syönyt kahta tablettia raskausajan multitabseja ihan yrittämis hetkeltä lähtien....sillä saan siitä kalkkia jota tarvitsen sekä tuon foolihapon kannalta aattelin ja ihan muutkin vitamiinit on tervetulleita.
Otatteko te yhtä vai kahta tablettia?Ja miksi ootte päätyneet kyseiseen määrään?
Itsekin yritän nyt enemmän lisätä salaattia ja hedelmiä ruokavaliooni,mitkä aina ennen jotenkin unohtuivat kun oli muita syötäviä..jotta pikkuinen nyt saisi kaikki tärkeät aineet ja vitamiini tabletit lisäksi :flower:
Kuten joku aiemmassa viestissä myös kertoili...
taidan tabletti asiaakin kysästä neuvolasta,mutta....no kaipa ne sit tietää...välillä tuntuu että ite pärjää maalaisjärjellä paremmin kuin neuvolan ohjeilla..
Mutta onneksi meitä on täällä ainakin viisas ja iso joukko ja voimme lyödä päämme yhteen ja neuvoa muita kanssasisariamme,heh...
Onkos joku muu jo ottanut haltuunsa tuota listan tekoa?Se red dragon sais kyllä tänne tulla juu,ihanat on listaukset sillä!
Ja oireet ihan kuin raskaana...jokohan se on testannut,luulen että viimeks sillä oli valemenkat.mut ootellaan ja toivotaan parasta
Täällä jossain ketjussa oli kans jonkunmoinen lista niin siä oli aina lasketun päivämäärän alle pinottu odottajien nimet..silleen löytäs sit kamut jotka on samalla viivalla...
Öitä kaikille,huomiseen =)