Heippa!
Lämpimät onnittelut plussanneille! Ehkäpä uskaltaudun itsekin pinoon. Olen jo hyvän aikaa lueskellut viestejänne, mutta ujostellut mukaan tuloa
Nyt on menossa rv 6+2. Olen raskaana kolmatta kertaa, mutta esikoista tässä vasta odotellaan. Ensimmäinen ultra on rv 7+4, aiempien raskauksien komplikaatioiden vuoksi.
Kaikkien ihan oikeasti aika kivojen oireiden lisäksi olen nyt saanut ristikseni pahoinvoinnin. Etova olo on 24/7, ja oksennuskin on jo lentänyt. Yritän taas huomenna lähteä ihan normaalisti töihin, mutta luulenpa, että kohta on pakko jäädä pois. Kynnys vaan on niin hirveän korkea...
Lämmin :hug: kaikille teille, joilla raskaus päättyi keskenmenoon. Onneksi nyt on sentään todistettu, että voitte tulla raskaaksi ja miehenne pystyy tekemään raskaaksi. Toivoa siis on siinä määrin, että ei ole lainkaan epärealistista sanoa, että tulettehan tähän ketjuun ilmoittamaan, kun plussaatte. Onnea matkaan :hug:
Tsemppiä myös handelle ja teille muille, jotka tuskailette levottomina tuhruilun kanssa. Onneksi sitä liittyy usein myös ihan normaalisti eteneviin raskauksiin!
Terkuin,
Aaprotti, 27v., la 6.6., PHKS