Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

:flower: :heart:

Nyt vaan toivotaan , että viiva myös raskaustestissä vahvistuu, kunnon plussaksi, illalla vieläkin kokeilin ovistestillä siis vähän aikaa sitten ja viiva on kunnon punainen , pian vahvempi kuin se ovisplussa viiva;=) :heart:

Niin ja babyplussan testejä pystyy leikkaamaan saksilla kahtia ja sama tulos näkyy silloinkin, testattu on;=)))))

Minäkun aina ennen pelkäsin testausta!..Mutta se olikin se pikkumyy42, tämä rouva pikkumyy on näemmä rohkeampi*hymy*

Bayan Fare älä menetä toivoasi, ei niin pienet heittelyt lämmöissä tarkoita, ettet olisi raskaan!! Niin kauan kun ei tipu esim alle 36, asiat ovat aivan hyvin!! *onnea sinullekkin* :hug: :heart:

Aurinkoenergiaaa, Ihanaa plussaonnea ja onnea plussasta! :heart: :heart: :hug: :saint: :D

Kaikille ihanaa iltaa! :heart:

Rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:

 
:heart:

vielä kerran täältäkin oikeen roppakaupalla onnitteluja!!
varovaisen vahvaasti...voikohan niin sanoa...

meille tuli vauva kylään!
ihkua.

voi blaah....iik ja kääk tätä päivien laskemista....vai että pikkumyy testas tavallisella testillä...ja kp 23 niin uskaltaiskohan tääkin testata aamulla....
iik!!!
ja sit jos tippuukin korkeelta...
hmm....

no nähtäväks jää!!
 
Heips,

Onnittelut plussanneille :flower:
Täällä alkoi odotetusta menkat tänään eli Kp 1:stä mennään.
On aika lailla toivo mennyt "luomu"plussasta, mutta onneksi aika ekalle hoitokäynnille tuli tässä kuussa ja tammikuussa mennään, joten sitten sitä alkaa todellinen jännääminen.
Plussatuulia kaikille toivotelleen.
 
Hei kaikille!

Ja erityisesti ONNITTELUNI aurinkoenergialle ja pikku myylle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihanaa, olen todella onnellinen teidän puolestanne!

Tänne kuuluu myös loistavaa !
Tänään oli np-ultra, jossa kaikki hyvin. Meidän pikkuisen pää-perä mitta on 60.5 mm, niskaturvotusta 1.5, joten kaikki hyvin. Vastasi tasan niitä viikkoja jotka on menossa eli 12+2.
Kovasti kääntyili ja liikkui pikkuinen ja kauan tuijotteli myös kameraan päin. Oikein poseerasi äitille ja iskälle!

Aivan mielettömän helpottunut olo.

Hyviä vointeja kaikille ja plussaonnea! Toivon vielä paljon kesävauvoja ja jos ei kaikille niitä niin syysnyyttejä viimeistään :)
Mukavaa joulun odotusta kaikille!
-Kylli ja Anni-yrjänä 12+2-
 
:flower: :heart: :flower: :heart:

itekseni tässä mietin että uskaltasinkohan mä jo tehä kans sen testin..
olo on kyl taas sellanen et ei se tärppi oo kuiteskaa käyny..
ostin siis niitä babyplussan testejä. kuinka tarkkoja ne on. en oikeen saanu selvää niistä lapuista ku pikasesti lueskelin..

myy, sulla varmaan ainaki on niistä siis jo kokemusta. (sulta kysyn jos vaikka itekki plussaisin plussanneen kautta )

lämmöt kuitenki viel 37.06 että sellasta ja hieman havaittavissa huippaamista. alamasu ei enää niin kipee ku aikasemmin mut kipee kuiteski.

oon ihan väsy. tekstiki poukkoilee.

palailen huomenissa ku alkaa vapaat.
olis kiva jos ottaisitte kantaa mun pohdintoihin. :ashamed:

tarrasukkia pikkuisille ja plussatuulia :heart: :heart:

:wave:
 
Paljon onnea kaikille plussanneille :flower: . Kiva käydä lukemassa hyviä uutisia täällä.

:hug: niille joille täti on tullut.

Ajattelin tulla kertomaan gyne-käynnistäni myös tänne. Mihinkään toimenpiteisiin ei vielä ruvettu ,kun joillakin pienetkin maitohormonimäärät voi estää oviksen tai vaikka munasolu kehittyisi niin se ei normaalisti irtoa. Minä siis edelleen vauveliani ,1v3kk, imetän kerran päivässä, joten tässä olettu syy kiertojen sekavuuteen minulla. No tehtiin kuitenkin tutkimukset ja ultrassa löytyi iso hieno munasolu ,jonka lääkäri epäili pian irtoavan. Ihan kamalaa vihlontaa ollut nyt koko illan ,että täsmäiskut tehdään tänään. Näiden oireiden perusteella en ole ennen ovuloinnut. Kyselin tuosta lyhyestä luteaalivaiheesta niin lääkäri oli ollut juuri jossain seminaarissa ,jossa oltiin todettu ,että jos ovulaatio tapahtuu hyvin niin siitä seuraa myös riittävä keltarauhanhormoonin eritys. Että jos yhtää oikein ymmärsin niin pitäisi enemmän kiinnittää huomiota siihen ,että munasolu kypsyy ja irtoaa oikean kokosena. Sitä ei sitten tiedä miten tämä todetaan/saadaan aikaiseksi. Suosittelen kyllä kaikille ,joita oman kehon toiminta epäilyttää, gynellä käyntiä. Kannattaa varata aika oletetun oviksen tienoille niin hyötyy enemmän. Hintaa tälle minun käynnille tuli 45?.

Plussatuulia kaikille++++
 
babyplussan testit ovat luokkaa 25, niillä itsekkin olen testaillut koko tämän kierron ajan, eli yhtään herkkä ei ilmeisesti ole se rtesti, mutta toivotaan, että asiat edistyy täällä niinkuin jokaisella vahvaan plussaan;=) :saint: :heart:



Plussia, plussia- kesävauvoja vielä paljon toivon tähän pinoomme! :hug: :heart: :saint:

rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
Voi vitsit! :D Soitin verikokeen tulokset, progesteroni. Arvo oli 53,6!!!!!!!! Mä ihan pompin täälä ku oon niin innoissani, viimeinki tarpeeksi korkea tulos!! Eli ei huolta progesteronin suhteen. Mulla voi olla mahikset olla raskaana! Kunpa vaan kohdun limakalvoki ois riittävä, että ois siitä kp 11:n 4mm kasvanu paljon.

Minuun kyllä sopis se sekopääkuva joka pikkumyyllä oli jossain viestissä tässä joku päivä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Voi vitsit! :D Soitin verikokeen tulokset, progesteroni. Arvo oli 53,6!!!!!!!! Mä ihan pompin täälä ku oon niin innoissani, viimeinki tarpeeksi korkea tulos!! Eli ei huolta progesteronin suhteen. Mulla voi olla mahikset olla raskaana! Kunpa vaan kohdun limakalvoki ois riittävä, että ois siitä kp 11:n 4mm kasvanu paljon.

Minuun kyllä sopis se sekopääkuva joka pikkumyyllä oli jossain viestissä tässä joku päivä. :LOL:
Hyvä, että on ollut hyviä uutisia :D
 
kiva että teillä on kaikki hyvin!!

kysyisin sinulta vähän tilannettasi ennen raskautumista kun taisit haaveilla esikoisesta yrityskuukausi 7 tais olla kun tärppäsi, oliko näin? mulla myös esikoinen haaveissa ja yk 7 alkaa ensi kierrossa. eli jouduitko sinä syömään mitään lääkkeitä ennen ku raskauduit vai raskauduitko ihan ilman mitään lääkkeitä? oliko kierto säännöllinen ynm...?ja kävitkö gynellä tutkimuksissa ennen raskautumista? kiitos jos vastaat.. mietin vain et pitääkö mun käydä gynellä ku vauvaa ei kuulu vaikka on ollu jo yli puoli vuotta tervetullu.. vai voiko se vaan viedä pitemmän aikaa joillakin vaikka kaikki olis ok.. toivottavasti ymmärsit edes jotain mitä kirjotin.

ihanaa odotusta sinulle!!
 
Täällä jännitellään nyt sitten vain , minulla nyt lämpö 37,1 astetta ja rinnat kipeät saa nähdä saisiko sitä jo plussan tässä kierrossa, nyt ootellaan vaan ja toivotaan! :heart: :saint:

Bayan Fare, onnea sinullekkin! Asiasi näyttävät olevan hyvällä mallilla! *pidän kovasti peukkuja sinullekkin* :heart: :flower:

Toivotaan monta kesävauvaa vielä ! :heart:

Rakkaudella -rouva pikkumyy :heart: :wave:

 




Ihanaa aamua kaikille , voit laittaa red dragon minut haamuilijoihin, palaan takaisin sitten kuumeilijoihin jos niin käy. Toivon, että viiva vahvistuisi, sunnuntaina Virallinen raskaustesti, ketkäs kaikki silloin testaavat seuranani?

Onnea jokaiselle tähän meneillään olevaan kiertoon! :heart:

Nyt aamupalalle! :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
kiva että teillä on kaikki hyvin!!

kysyisin sinulta vähän tilannettasi ennen raskautumista kun taisit haaveilla esikoisesta yrityskuukausi 7 tais olla kun tärppäsi, oliko näin? mulla myös esikoinen haaveissa ja yk 7 alkaa ensi kierrossa. eli jouduitko sinä syömään mitään lääkkeitä ennen ku raskauduit vai raskauduitko ihan ilman mitään lääkkeitä? oliko kierto säännöllinen ynm...?ja kävitkö gynellä tutkimuksissa ennen raskautumista? kiitos jos vastaat.. mietin vain et pitääkö mun käydä gynellä ku vauvaa ei kuulu vaikka on ollu jo yli puoli vuotta tervetullu.. vai voiko se vaan viedä pitemmän aikaa joillakin vaikka kaikki olis ok.. toivottavasti ymmärsit edes jotain mitä kirjotin.

ihanaa odotusta sinulle!!
Hei nea!

Hyvin muistit :), oli yk 7 kun tärppäsi. mie en syönyt mitään lääkkeitä varsinaisesti, mutta olisinko pari kuukautta ehtinyt syömään multitabsin raskausmonivitamiinia ja kuukauden verran foolitabletteja, taisi olla Foli-B niminen. en tiedä auttoivatko asiaan, mutta raskauduttiin! Oli meillä kyllä paljon yritystäkin, tosin niin oli joka kierto.
Mä kävin gynellä viime keväänä, muutaman yrityskuukauden jälkeen tarkastuttamassa vain ettei ole mitään papilloomavirusta tai vastaavaa, muita tutkimuksia minulle ei tehty. Gynellä siis kaikki oli ihan normisti. Kierto minulla oli säännöllinen, ei heittäny kuin 27-29.
mä uskon että mä stressasin melko paljon.. ja se varmasti viivytti raskautumista. Mä tulinkin raskaaksi heti kesävauvapinon alussa, kun olin niin surullinen etten saanut kevätvauvaa.. :LOL: varmaan aloin ottamaan jotenkin asian huolettomammin.. ehkä.

Mä uskon ettei sullakaan ole mitään ongelmaa raskaaksi tulemisessa. Se vain vie joskus vähän enemmän aikaa. Ja tiedän miten se raastaa..
Tsemppiä sulle ja muille! Kyllä se vielä onnistuu :hug: !
Voikaa hyvin!

-Kylli ja Anni-Yrjänä 12+4-
 
Huomenta!
Kyllä tämä aamu on niiiiiiiiiiiiiiiin ihana...
Meille tulee kun tuleekin KESÄVAUVA....eli VAHVA plussa testiin tuli heti!!!
La menkoista olis 080808...<--- WAU..helppo muistaa.. :D
Ja synnäri KAKS/KASS kummin haluaa sen laittaa.... :D

Vähän OON mielissäni...
Ihanaa päivää teille Ihanat Naiset!
Kiitos tsemppauksesta!!

Ja lisää plussia kiitos! ++++++++++++++ :whistle:

:heart: :heart: :heart: :heart: : Arska :heart:
 

Yhteistyössä