Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

onnea oikein paljon!!
mieltäni erityisesti lämmittä tuo ikäero, sillä meillä se on just sama 1v2kk!


bayan fare
ja joo kyll kait mäki voisin vähän aikasemmin testata jos uskallan... mutt ite oon aatellu odottaa siihen 6.12. asti.
katotaan...
ja odotellaan!!
ja jännäillään täällä näitä muita eka.
 
RED, olen tullut siihen tulokseen, ei ne miehetkään tahallaan ole `ilkeitä`. Ei ole vain niitä oikeita sanoja, ja kykyä ilmasta itteään. Sitähän me parisuhteessa koko ajan opetellaan, kommunikointia. Monesti ne avaukset on naisen hyppysissä, me kun osataan yleensä puhua paremmin tunteista. :heart:
 
sitäpä mä olen viikon - pari miettinyt, että entä jos mä ajattelisin kerrankin vain itseäni.. Mutta ei minulle tule mitään mieleen, mitä haluaisin tehdä. Kuljen vain mukana ja olen vaan. Kun sais vain hetken olla yksin..

Mutta sitä, jos kysyis ukolta, että saisinko tehdä sitä tai tätä, niin saisin vain paskaa niskaa.. "Mitä muuta viel tarvitset?" "Käyt päivät töissä, kerran viikossa käyt kerhoa pitämässä, on kokouksia ja käyt lenkillä. Olet hyvin vähän lasten kanssa (ei ainakaan itsestä siltä tunnu), käyt koulua" "Mitä vielä tarvitsen"

En varmaankaan mitään. Minähän se vain käyn töiden ohella koulussa ja kerran viikossa pidän kerhoa.. Ei pidä vaatia mitään..

Kyllä toi mun ukko on yleensä ajattelevainen, mutta nykyään ei se ajattele minua.. Oli ihana kysymys, kun kysyi mun mielipidettä niistä patongeista, jos hän tekisi sellaiset.. Mutta jotenkin vain meni jo alkuunsa niistä maku.. Kyllä se ne tekee huomenna, koska en halua toista suututtaakaan, vaikka itse en niitä enää haluaisikaan.

Mutta nyt polkemaan :D (pitää kai sitä yrittää jotenkin pitää huolta itsestään) (Ja tämän illan aikana pitäisi päättää, otanko liuskasta tabletin)
 
elä masennu red.. ukot on ajattelemattomia aina välillä.. ei ne voi ymmärtää meitä naisia.. minunki ukko sanoi hirveän tappelun päätteeksi ettei halua mun kans lapsia.. kuulostipa todella kivalta.. itkeskelin siinä sit pari päivää vaikka se tuliki sanomaan mulle että antaa vauvan vaan tulla jos haluaa tulla.. mistäs sitä tietää haluaako se edes lapsia mun kanssa vai sanoko se sen vain mua loukatakseen. ainakin arkaan paikkaan osui.. etkai sie nyt tosissas oo mitääs pillereitä alottamassa? antaa vauvan tulla sit kunhan haluaa. asiat järjestyy varmasti ja huomenna on taas asiat paremmin kun alkaa viikonloppu ja saatte jutella rauhassa.
 
Moiks.
Puuh,onpa ollu kumma olo pari päivää.Vähä ku huono olo..Väsy..Saamaton..heikko.
Raskaana en ole kylläkään.
Varmaan tääki kun on mustan synkkää ja harmaata aamusta iltaan,ni masennuttaa.
Noo,mä kirjottelen sitten taas kun jaksan olla paremmalla mielellä.
Huomenna vimppa Primolut!!! :D
 
nea: Ei me jutella.. Mä sain kuulla ihan tarpeekseni. Onneksi koko viikonlopulle on menoja.. Kunpa olis seuraavallekin. Valitettavasti on joulukin tulossa.

Kyllä mie pahoin pelkään, että aloitan pillerit. Koska ei tuo ukko yleensä sano tuollaisia.. Ymmärtänyt/tukenut aina minua.. Mutta ei voi mitään..

En sitten edes saanut kuin 6-7 minuuttia polkee pyörälläkin, kun mies: "Et kai sinä ole tuota tekee, ku katotaan ohjelma?" oisko se nyt niin haitannut.. Kun ei ees siitä pahemmin ääntä lähe.. Ja kovalevyltä katsottii Leijonan Kita, joten tuskinpa se ois todellakaan haitannut..

Mutta nyt nukkumaan! Mulla on klo 4.50 soimassa, jotta saan tunnin kuntopyörällä polkea, jonka jälkeen kävelen töihin, menee se n. 1h.

Hyvää Yötä Kaikille! :wave:
 
Hei taas pitkästä aikaa kaikille :wave:
Tulee niin harvoin kirjoiteltua, vaikka luen kyllä päivittäin.
:hug: tädin yllättämille.
Onnea kovasti kaikille viime aikoina plussanneille!!

Suikale kyselit tuosta gynelle menosta yms. Mä varasin ajan ,koska kierrot 27-50 pv, lueteaalivaihe 7-10 pv, jos nyt ylensäkkään edes ovuloin ,kun tikuttamalla en kunnon ovisplussaa ole saannut. Yritystä on ollut yli 5 kk. Esikko tärppäs tokaan kiertoo, vaikka pillereitä olin syönnyt 15 vuotta koko ajan. Eli nyt ei kaikki ihan kohdalla ole. Voimpais kirjoitella sitten taas ,kun olen käynnyt siellä eli ensi keskiviikkona on aika. Koitan tinkoa kaikkea tietoa ,joista voisi olla teille muillekin hyötyä :) .
 
kylläpä täällä on kerenny tapahtua.
DR älä välitä miehestäs. sitä vaan painaa joku ja purkaa sen sit suhun..
kyllä se siitä. äläkä alota niitä pillereitä vielä vaan jutelkaa ensin. kannattaa eka tutkia ja sitte vasta hutkia!

tosta babyplus testeistä: mä tilasin sieltä itelleni 10. päivä testejä jotka ei oo vieläkään tullu. mkäköhän mättää?? sähköpostiin tuli kyllä tilausvahvistus mut siihen se sit onki jääny. liekö posti hukannu pakettilapun??

me ei sit olla tänään peuhattukaan. on ollu koko ilta kavereita käymässä ja nyt jo mies nukkumassa :(
toivottavasti eiliset kaverit hoitaa homman kotii.

Pikkumyylle oikein ihanaa hääpäivää :flower:

huomenna nähdään, voikaa plussamaisesti :wave:
 
rapu: mulle tuli babyplussan testit 2 päivää tilauksesta.. pitäsköhän sun soittaa sinne? laitoitk siihen sen tilausnumeron kun maksoit sen laskun? en tiedä pitikö siihen laittaa mut muistaakseni siinä tilausvahvistuksessa luki että liitä mukaan tilausnumero.. ite kirjotin sen siihen viesti kohtaan..
 
Sama juttu kävi minulle , laita sinne sähköpostia, että olet maksanut silloin ja silloin ja missä viipyvät?...Saman tien vastasivat minulle ja lähettivät korvaukseksi 10 ovistestiä ja 3 raskaustestiä ja vielä lisäksi uusimman Me Naiset lehden ja olivat kovasti pahoillaan!
Teen em tavalla saat korvauksen kyllä turhasta odottelustasi! :flower:
 
Kello on soimassa 7:30, mutta ilm jännittää jo pikkaisen, siis 5:30 heräsin;=).

Kiitos kaikille onnittelijoille, juu tänä iltapvnä kello 15 alkaa toimitus, jolloin "saamme toisemme" Ja minusta tulee Rouva Pikkumyy :heart:

Aamu alkaa kello 10:00 kampaajalla, siellä tiedetään , että on hääpäivämme :heart: . Annan aika vapaat kädet leikkauksen ja värin suhteen, kunhan väri ei ole liian tumma tai liian punainen, silloin näytän kalpealta.

Mies oli käynyt tilaamassa morsiuskimpun ja sen haemme matkalla toimitukseen :heart: :D

Ihanaa ikimuistoista perjantai päivää jokaiselle! :heart:

Plussaonnea jokaiselle pinolaiselle sylin täydeltä! :heart: +++ :flower:

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:


 
On minun paino tippunut viikossa edes - 400g!!
Ja ensimmäinen tavoite saavutettu, joka oli siis 70 kg! :D

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
16.11.2007: 70,2 kg (- 1,4 kg)
23.11.2007: 69,8 kg (- 400 g)

Pudotus yhteensä: - 2,5 kg.

Olen ihan tyytyväinen itseeni. Vaikka toisaalta tuo tiputus ei paljoa ole, mutta on kuitenkin jotain. Ja itsellä on fyysisesti ehkä vähän parempi olo. Ei mahakaan niin pahasti pömpötä, vaikka vatsalihaksia en ole tehnyt.

Eilen illalla en sitten pyöräillytkään kuin sen 25 min + 7 min..

Tänään heräsin aikaisin, että lähden kävellen töihin, koska en liukkaalle halua luistelemaan pyörällä. Satoikin vettä aamulla, niin jouduin valitettavasti tulemaan autolla. Miksi pitää lumet sulaa pois.. Just kun kerkesin iloita valoisuudesta.

Mutta kuntopyöräilin 20 minuuttia! Tulin töihin puolta tuntii aikaisemmin ja nyt sain siivottua kaikki paikat. Nyt on puhdasta :D
 
Paljon onnea Pikkumyylle!! Sulla on ihana päivä tänään!!
Niin ja onnea taas plussanneille!!
Ihanaa kuulla että edes jotkut plussaa!
Eilen juteltiin avopuolison kans tästä vauvahaaveesta, sano ensimmäistä kertaa et sitä harmittaa kun ei ole vielä onnistanut meidän kohdalla... nyt ainakin tiedän että sekin on tosissaan tän asian suhteen! =) Pitää kattoa jos menkkoja ei kuulu ens viikon alussa ni jos tohtis testata...
 
Siis voiko ihminen enää yhtään tyhmempi olla... :headwall:
Aamulla kun heräsin niin se eilinen negatesti loju vielä pöydällä. Ihan puhdas nega se oli vieläkin, ei edes roskishaamua ollut tullut. Hetken mielijohteesta tein sen sitte uudestaan. Älkää kysykö miksi, ehkä siksi että olen tyhmä ja testauskoukussa ja joku testi piti vaan saada tehdä. Ilmeisesti väriainetta oli sitte jäljellä, koska siihen tuli himmeä viiva! Eihän niitä testejä tietenkään sais tehdä uudestaan ja ei toi oo senkään arvonen kuin roskishaamu olisi, mutta silti en tiedä miten päin olisin ja odottaisin huomista, että pääsen testaamaan uudestaan.

Sellasta. Niin fiksu aamun alotus mulla.

Kotiäidille pahoittelut. :hug: Mulle kävi samanlailla viimekierrossa. Se sattuu, vaikka kuinka alussa vasta olisi ollut. Jaksuja sulle ja plussaonnea seuraavaan kiertoon!

Pikkumyylle ihan mielettömästi onnea!!! :heart:
 
Kotiäiti: :'( :hug: (päivitän, kun pääsen kotiin)

Pixie: :LOL: Sinulla on vain ollut hauskaa ja tekemisen puute ;) . Millos testaat seuraavan kerran?

Itse kävin tänään ostamassa kissoille pienen raapimapuun. On kuin mansikka. On sellainen nukkumapaikka alhaalla, siitä lähtee sitten ylöspäin sellainen raapimapuu ja sitten on ylätasanne, jossa voivat vaikka seistä, siitä roikkuu myös palloja :heart:
Hienon näköinen. En ole muilla sellaista nähnyt.
 
Huomenna testaan viimeisen kerran. Ainakin tän kierron aikana.

Onneks tänään on paljon tekemistä niin ei ehdi miettimään koko asiaa. Ollaan lähdössä mökillä käymään ja sitten mummolaan viikonlopuksi. Eli täytyy alkaa pakkaamaan. Tuun huomenna kertomaan mitä tyhmää olen taas keksinyt ja mitä testi näytti. Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Onnea Balou vauvauutisesta ja Pikkumyylle rakkauden täyteistä hääpäivää :heart:

Mun rinnat ei ole enää niin arat kuin aikaisemmin, mutta mahaa on nipistellyt eilisestä alkaen hassusti...Saapa nähdä mitä tämän kierto tuo tullessaan...En oikein viittis kovinkaan aikaisin testata, kun en tiiä että millo se ovis oli, vaikka lääkäri sano että se on 13-15 pvä...
 
tein ovistestin niin taas tuli semmonen missä reuna on tummempi ku kontrolli viivassa.. muuten vaaleampi.. onkohan se ovulaatio sittenki nyt? eilen tuli vaan haamuviiva. taidan olla oikeasti ihan epäsikiö..
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

RedDragon: Tiijän tosiaan kyllä ton tunteen ettei ukko oo yhtään samalla aaltopituudella... olin ite just aatellu kans että kun menkat tulee niin alotan pillerit ja meen töihin, ja mietitään sitä vauvaa sit myöhemmin uudestaan. Mutta toisin kävi nyt, ja ollaan kyl molemmat miehen kans iloisia! Vaikka mies ei niitä tunteitaan ihan niin ilmaise kun odottaisin tai haluaisin. Välillä kyllä, mut nyt taitaa olla joku stressi päällä taas...

Ja tsemppiä vaan painonpudotukseen! Mulla onneks paino on jo alle viimekertaisen lähtöpainon, vaikka +20kg tuli poikaa odottaessa. Toivottavasti nyt ei tulis ihan niin paljoo..

PikkuMyylle onnea!

t. balou
 
ovisplussa sitten löytyi olikos se 14 päivä, joten ootellaan miten käy :) Oli muuten maha aikas kipeä ovulaation aikaan...
rapu 83Ota ihmeessä yhteyttä, että saat testisi ja selvittävät missä vika... mullekin meinas käydä eka kerran niin, että en älynnyt, että pitää ensin maksaa, ennekuin lähettävät. Jos oot maksanut, niin onhan mahdollista, että posti on kadottanut tavaran :-( Testit tulivat muuten ihan tavallisessa kirjekuoressa, ilman mitään postistahaku -lappua ja minulle ainakin jo seuraavana päivänä tilauksesta:)

piinaviikkoa kohti ja plussia
 

Yhteistyössä