Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

pixie :hug: .. lauantaina sit katsot uudestaan. voihan olla että tulee pitempi kierto tai ovis on ollu myöhemmin. eihän se välttämättä vielä muutenkaan näy jos vasta oviksesta 9 päivää.

ja suikale: tikuttele vielä tää kierto ja jos sit jää lutaalivaihe liian lyhyeks niin käy sit terkkarin juttusilla. antaavat sulle sit varmaan semmoset napit että saat kierron ja lutaalivaiheen normaaliks.

mie olen taas ihan varma etten ovuloi ollenkaan.. niinpä taidan odottaa vielä tän kierron loppuun ja soitella sit gynelle aikaa ( niinhän mie aina sanon ja siirrän sitä aina vaan )
 
nti: Monennestako haaveilet, että osaan lisätä sinut listallemme? Tervetuloa! :wave:

Pixie: Odottelehan viel muutama päivä ja testaat uudelleen!

Itsellä kivut loppui töissä ihan yhtäkkiä ja vuotoakaan ei pahemmin ole. Huomenna varmaan pärjää pikkuhousunsuojalla.. Tai sitten ei :LOL: :$ . Tänäänkin vaihdoin siteen klo 11 ja silloin oli vuotanut ihan kivasti, mutta ei sen jälkeen oikeastaan mitään.

Kävin tänään kerhon pitämässä ja otin äidiltä kuntopyörän lainaan. Mikä olisi hyvä syke, että polttais rasvaa / kiinteytyisi jostain kohdin? Onko kuntopyörästä mitään hyötyä?

Potuttaa vain olla taas listan ensimmäinen ja odottaa, että olis ovis. Paljonko se lutaalivaihe on, että on normaali? Mistähän minä senkin voin tietää, koska olen ajatellut, että en tikuta.. Ei ole rahaa sellaiseen..
 
red dragon: ei ne tikut paljon maksa.. ostin sen paketin mihin tuli 6 ovistestiä ja 3 raskaustestiä makso 10e. sit ku leikkaan vielä testit puoliks niin saan tuplasti testejä =) .. kiitos vaan pixielle loistavasta ideasta.. mieki jankutin että haluan kuntopyörän, sit se hommattiin, ajelin sillä viikon ajan puol tuntia illassa ja nyt se on tuolla meidän komerossa tilaa viemässä ja pölyä keräämässä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
red dragon: ei ne tikut paljon maksa.. ostin sen paketin mihin tuli 6 ovistestiä ja 3 raskaustestiä makso 10e. sit ku leikkaan vielä testit puoliks niin saan tuplasti testejä =) .. kiitos vaan pixielle loistavasta ideasta.. mieki jankutin että haluan kuntopyörän, sit se hommattiin, ajelin sillä viikon ajan puol tuntia illassa ja nyt se on tuolla meidän komerossa tilaa viemässä ja pölyä keräämässä :LOL:
Mistäs tilasit? Ja miten käytetään? Ja jos tilaan kuun lopussa, niin kerkeisinkö tikuttaa sitten?

Paljonko pitää lutaalivaiheen olla, että on normaali? Milloin voi hakee joitain ihmetabletteja? Ja noista vois mulle kaikki ihanat ihmiset kertoilla, koska mulla ei ole mitään hajua noista keltarauhastableteista tai mistä työ keskustelette :ashamed: ..
 
kun selailet noita sivuja taaksepäin niin muistaakseni myy on laittanu osotteen sinne mistä saa niitä testejä halvalla. ne on samanlaisia ku liuska raskaustestit. jos sulla tänään tuli täti niin voisit alkaa tikuttamaan ehkä ens kuun alussa. joskus kp 12 aikoihin ehkä.. tai vähä myöhemminki ku sun kierto on yli 30 päivää.. ja lutaalivaihe lasketaan ovulaatiopäivästä menkkojen alkamispäivään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
kun selailet noita sivuja taaksepäin niin muistaakseni myy on laittanu osotteen sinne mistä saa niitä testejä halvalla. ne on samanlaisia ku liuska raskaustestit. jos sulla tänään tuli täti niin voisit alkaa tikuttamaan ehkä ens kuun alussa. joskus kp 12 aikoihin ehkä.. tai vähä myöhemminki ku sun kierto on yli 30 päivää.. ja lutaalivaihe lasketaan ovulaatiopäivästä menkkojen alkamispäivään.
Ok, kiitos sinulle, kun jaksat minulle vastata! :flower:
 
Iiiks! Sain ihanan ovisplussan!!! :p ekaa kertaa tässä kierrossa tikuttelen ja tuntuu kivalta nähä ees jossain kaks viivaa. Tästä vois sitte päätellä että mennään lyhempää kiertoa, hyvä! Tässä on kyllä joka ilta jo harrasteltu (joskus aamullaki) mutta pitää oottaa vielä tää ilta ku se tulee töistä ja kellistää se sit ketoon B) Viikonlopuksi lähetään mökille kavereitten kans nii ei varmaan kovin viitti hommalla...

Ei muutaku kaikki tikutteleen, rahaa palaa mutta on ees jotain jännitystä ennen "oikeita" plussatestauksia :)

Ehin varmaan vasta maanantaina katteleen taas teidän uutisia ja sillon ois mukava jos olis tullu muutama plussa lisää. Pitäs saada noita elovauvojaki.

Plussaonnea kaikille! :heart: Niin ja Myylle onnea huomiselle ja tietysti loppuelämälle :heart:
 
Onnitteluistasi! :flower:

Juu samaa mieltä olen , on niin ihanaa nähdä ovisplussa, plussa se on sekin plussa! Onnea sinulle ja kaikille plussien saamiseen niin oviksien kuin raskaustestejenkin muodossa! :heart: ++++++++++ :heart:
 
RED Kuntopyörä on tosi hyvä!
Pyöräillä pitää mieluusti yli puolituntia, keho ymmärtää vasta puolen tunnin jälkeen että jotain pitäs ruveta tapahtumaan :D, ainakin yli 20 minuuttia, mielellään tunti. Syke 120-130, hyvä rasvanpolttosyke..johan rupee tapahtumaan!! :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
RED Kuntopyörä on tosi hyvä!
Pyöräillä pitää mieluusti yli puolituntia, keho ymmärtää vasta puolen tunnin jälkeen että jotain pitäs ruveta tapahtumaan :D, ainakin yli 20 minuuttia, mielellään tunti. Syke 120-130, hyvä rasvanpolttosyke..johan rupee tapahtumaan!! :heart: :heart:
Nyt ajattelin salkkareiden ajan ja sitten, kun oon saanu tytöt nukkumaan ja koiran käyttäny lenkillä, niin toisen puolikkaan sitten, jos en jopa enemmän. Puol tuntii oon jo oikeasti pyöräillyt, ku menen töihin. Mutta nyt on pitänymiehen olla hakemassa, ku o ollu menoja.

Kiitos sinulle! :flower:
 
Tulin sanomaan heippa ja moikka :wave: PLUSSASIN meinaan just äsken! Hitsinhitsi, jänskättää =) Taitaa tulla elovauva :D Pitääkin mennä heti laskemaan jollain laskurilla.

Plussatuuria kaikille!

t. balou :D
 
Minä taidan aloittaa kuitenkin pillereiden syönnin..

En tiedä tuon ukon kanssa.. Eka mulla fiilikset itse tädin tulosta: Ei voi mittään. Nyt ei ollut sen aika. Ja itsellä ihana fiilis, kun on miettinyt tässä sitä, että olen itseäni suhteellisen hyvin pitänyt erossa herkuista (jos ei sitten scanissa käyntiä lasketa mukaan) ja olen yrittänyt liikkuakin jonkin verran.

Olen kävellyt, pyöräillyt ja nyt sitten myös yritän tuolla kuntopyörällä edes kuukauden polkea. Jos en joka päivä, niin edes joka toinen päivä..

Minä, kun tulin lenkiltä, niin eihän meidän neidit tottakai ole ruvenneet nukkumaan, koska noille on mielettömän vaikeaa ruveta nukkumaan.. Ja itse haluaisin edes illat olla ihan rauhassa enkä kuunnella sitä oopperaa/showta, mitä järjestäävät omassa huoneessaan.. Menin sitten ärähtää siitä tytöille, että milloin oikein opit. Esikoistakin yritetty kohta kolme vuotta opettaa..

Mutta enhän minä olisi saanut mennä sanomaan.. Kuten en mistään muustakaan nykyään, kun en ole se henkilö, joka hoitaa lapsia kotona, vaan mies. Hän on kaikkivaltias, kaikkitietävä..

Miehelle, kun menkkojen alkaminen ei ole mitään. Hän on vain: "Ei voi mitään" "Elämä on" "Sun on turha haaveilla lapsista, kerran et voi vain olla hiljaa, kun eivät rupea kiltisti nukkumaan"

En tiedä mikä veti mielen heti alas, itkettää, itkettää.. Ei ole ketään kenelle jutella. Mistä minä juttelisin, koska en tiedä mikä itkettää..

Tais jätkä vain suunnitella huomista iltaa yksinään, vaikka multa sitä kysyikin.

Onneksi huomenna pääsee taas töihin ja sitten kauppaan. Lauantaina ois sitten ne 10-vuotissynttärit, sunnuntaina kerhonohjaajien kokoontuminen ja oishan ne joulun avajaisetkin :D

Pitäis jaksaa lähtee viel polkee.. Ei innostais vaan olla samas huonees ukon kanssa.
 
Red :hug: ..Miehet on aina niiin eri aaltopituudella..
Mikä olis semmoinen asia, mitä sä haluaisit tehdä sydämes pohjasta juuri nyt? Eläkä ajattele perhettä, etkä ketään muuta vaan ihan ITTEÄS!
Me äidit unohdetaan liian usein ittemme..
Jaksamista, täällä me ollaan :wave:
 

Yhteistyössä