Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

kiitokset kaikille onnitteluista.. onnellisia ollaan ja onneakin varmasti tarvitaan vielä. hiukan varauksellahan tässä alussa kuitenkin tulee oltua..

RD: olen kovin pahoillani puolestasi. jännitin sun tulosta ja toivoin parasta. mutta ehkä kierron tasaantuminen ja herkutteluilta antavat uutta puhtia!

Pahoittelut myös muille, jotka siirtyvät uuteen koitokseen..Onnea mutkaan ja "työnilloo" seittemen killoo!

Nyt odotan mielenkiinnolla kaikkien tuloksia ja uskon, että monia muistetaan pienellä yllätyksellä.. :heart:
 
Bumba toivotaan, että tuo reissu oli tekemisen arvoinen ;)

Mulla ei mittää uutta...Tissit on vieläkin kipeät...sitähän rupeaa jo kaikenlaista ajattelemaan, kun tuo tissien arkuus ei ole minnekään hävinny :ashamed: Tänään ois tentti ja pitäs lukea, mutta tämä mamma luuraa netissä...
 
Te ootte kyllä niin ihania! :hug: Mistään muualta en uskois saavani pissanpidättelykannustusta. :D

Joo, mä alan nyt lukeen kirjaa kun esikoinenkin nukkuu. Testaan sit kun mies tulee töistä. Lupas matkalla tuoda mulle testin. Tuun kertoon sit kui kävi. :wave:
 


hip ja hei!
no niin nyt on sitten vaan jäljellä odottelua...
onneks on tätä ohjelmaa tässä jospa aika menis nopsaa.

bayan fare minäkin huviks kävin kattomassa ja sain la:ksi 12.8. että jännäillään nyt sit vaan yhdessä!!
mulla siis EI pitäis alkaa 6.12. että sinne saakka nyt sit vaan ootellan ja kattellaaan. Entäs sulla?

yrityksestä ei nyt sit kyl jää kiinni!
huh huh. oikeesti pikku tauko tekee terää...veikkaan!

red harmi tuo menkkojen alku....mutta onneks sinäkin kuulostat pirteältä ja niihän se on ett tulee jos tulee. Itse kun tekee sen minkä voi niin loppu onkin sitten Herran kädessä.

Aamupäivä oltiin ulkosalla ja sit syötiin ja molemmat lapset nukahti päikkäreille niin nopsaa, että piti oikeen käydä kattomassa mitä ne puuhaa...kun on niin hiljasta... jooo nehän nukku ZZZZZzzzzz
:)

Bumba ihana juttu kun miehesi jaksoi ajaa.
itekkin tossa yks ilta miestä virittelin vaik hän oli ihan kuitti väsynyt...sanoin ett muru nyt ois vaan NIIN hyvät saumat...
eikä sitten muuta tarvittu! ihanaa kun on molemmat tässä mukana, täysillä! :heart:

me on oikeesti hommailu JOKA päivä, ja tuntuu ett nyt tulee kyllä pikku tauko ihan oikeeseen väliin...no ainakin viikonloppuun ku sit päästään kahestaan olemaan la ja su :heart: :heart:

tämmöistä täällä, jumppasin ja nyt meen suihkuun!!
edelleen innostunut Pamuk
 
kyl mie vähä ihmettelen näitä mun ovislimoja ku tää on jo neljäs päivä ku sitä tulee.. jos ovisplussa tuli tiistaina niin oviksenhan ois pitäny olla eilen tai tänään.. sais jo loppua tuo liman tulo.. varmasti kestää taas viikko tolkulla. ei taida riittää toissapäivänä matkaan laitetut siittiöt.. pitää yrittää huomenna kellistää ukko jos siitä nyt on enää mitään hyötyä. taitaa ola liian myöhästä jo huomenna :(
 
nti
Moi!

Täälläkin haaveillaa kesävauvasta 2008. Ensikuun alkua tässä kovasti jännitettää että alkaako vai ei! Tosin en tiedä kuvittelenko kaiken mitä tapahtunut eli orastavaa pahaa oloa jne. 3.12 pitäis alkaa mutta saas nähdä. Aika "varma" olo että ois matkalainen mukaan päässyt...mutta vaan pakko odottaa että vois testata. Uskaltaisikohan sitä aikasemmin testata kun vasta kun menkkojen pitäis alkaa? Kävimpä sitten uteliaisuuttani kattomassa koska ois laskettu ja se olisi 11.8.
 
Bumba pidän sulle älyttömän paljon peukkuja.. toivon sydämestäni että miehesi reissu tuottaa toivotun tuloksen.. oon sitä mieltä et sulle sen pitäisi nyt tulla jos jollekin.. siis sen vauvan :heart:

Red mut voit poistaa listalta koska ei täällä näköjään saa minkäänlaisia vastauksia kysymyksiin :(
 
suikale. elä nyt jätä meitä.. kaipa saat lääkkeet epäsäännölliseen kiertoon heti ku haluat. varaat vaan ajan gynelle ja käyt sen kans juttelemassa asiasta. sitä varmaan kyselit aiemmin? mulla ei ole varmaa tietoa ku en ole lääkkeitä vielä tarvinnu. kierto pysyny puolisen vuotta suht normaalina..
 
Siis ei oo totta, ei se ukko olekaan tulossa suoraan kotiin ja tuo mulle sitä testiä. Menee johonkin palaveriin vielä töiden jälkeen. Mä oon tuskaillut ihan turhaan täällä jalat ristissä. :headwall: Noooh, testaan huomen aamulla sitten.

Suikale: Ootas kun mä kaivan mitä oot kysynyt...

kyselin aiemmin et missä vaiheessa ootte saanut lääkkeitä avuksi kun kierto heitellyt? jos oon saanu vastauksen ni on menny ihan ohi..
Niin, ittestähän se on kiinni millon haluaa lääkäriin mennä. Heti sen lääkekuurin saa kiertoa tasaamaan, jos sellaisen haluaa. Ei sillä ole merkitystä kuinka paljon yritystä on takana. Ainoastaan sillon suositellaan yrittämään vuosi jos missään kierrossa tai muussakaan ei näytä olevan mitään häikkää. Silloin hakeudutaan ihan johonkin lapsettomuustutkimuksiin jos ei siinä ajassa tärppää. Mutta jos kierto heittelee niin kuurin voi pyytää ihan vaan terveyskeskulääkäriltä vaikka jo ennen yrityksen aloittamista. Ei siihen ole aikarajaa, eikä tarvita vauvan yritystä sellaisen saamiseksi.

Mä pyysin kuurin kun takana oli 4 kk yritystä ja olin varma, että luteaalivaihe oli tikuttelun perusteella liian lyhyt, eli keltarauhashormonia liian vähän.
 
Pahoittelut tädin saapumisesta niille , joille näin kävi, mutta tuokoon tämä uusi kierto onnen! :heart: :flower:

Testaajille rutkasti Onnea plussien pärähtelyyn! :heart:

Huomenna sitten se meidän Suuri päivämme :heart: + :heart:

Oma napa kaikki ok, ei mitään uutta;=)

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Nea: Ei pysty lähteen apteekkiin kun täytyy olla jalat ristissä. Oon nyt ihan pihalla, että mitä mun pitäis tehdä tän huolella haudotun näytteen kanssa. :LOL: Ei raaskis hukkaankaan heittää. :D

Kai mä sinnittelen seitsemään asti kun se mies tulee. Apua. Säilyisikö se jääkaapissa? :headwall:
 
Redille iso :hug: .

Toivottavasti saat Pixie testattua vielä tänään ja tuuthan sitten kertomaan myös tänne! Tää on jännempää kun elokuvissa! =) Ite kun ei kierrossa oo vielä mitään jännitettävää tässä vaiheessa, niin on tosi kiva jännäillä muitten tuloksia! Halvat huvit ihmisellä.. :LOL:
 

Yhteistyössä