Pitää lähtee tästä töihin.. Vaikka tässä väsymyksessä ei jaksaisikaan.. :wave:
Ja mulla on sellainen tunne, että tuskin on tästä kierrosta tärpännyt.
Ja mulla on sellainen tunne, että tuskin on tästä kierrosta tärpännyt.
Älä suotta vähättele, toihan on iso asia! kunpa kaikki viitsiskin tehdä samanlailla. Sen takiahan tähän jamaan on jouduttu kun kaikki ajattelee ettei yhden ihmisen tekemiset täällä mihinkään vaikuta. Sit kun 6,5 miljardia ihmistä ajattelee samalla välinpitämättömällä tavalla niin soppa on valmis... Katsoitko kun maanantaisin tuli Prismassa neliosainen dokumenttisarja äiti maasta? Ihan mielettömän hyvä. Tallensin ne digiboksille ja voisin kattoa niitä vaikka kuinka monta kertaa.Eilen oli aamuvuoro, tänään on aamuvuoro, mennään työkaverin kanss kimppakyydillä, eilen hänen autolla, tänään mun autolla...me pelastetaan maailma, pienistä asioista se tapahtuu ...noh kumminki..
=)Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:pamu k: Jos sulla tuo siivousvimma jatkuu, ni tänne voi tulla jatkamaan =). Tervetuloa! :flower:
Onhan siinä hintaa, mutta toisaalta luulisi saavan rahoilleen vastinettakin. Terveyskeskuksessä yleislääkäri ei tiennyt kyllä hevon V**un vertaa mistään luteaalivaiheista. Puhui mulle ihan puuta heinää. Siksi arvelluttaa nyt syödä tota kuuria sen ohjeilla.minulla tuo käynti maksoi kelakorvauksen jälkeen 95? (!!!)
Noh, mutta ajatus oli kaunis... Ja vielä enemmän ajamistahan olis tullut, jos olisit aamullakin ajellut yksin. Ei kukaan voi pelastaa koko maailmaa, mutta jokainen voi pelastaa palasen. :heart:meni aivan päin metsään mun maailman pelastaminen, kun pääsin kotiin asti niin hokasin että mun känny on jääny töihin, blaaah, eiku takas