***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Minulla alkaa menkat varmaankin piakkoin..
Kävin äsken suihkussa ja kosketin kn:n tilannetta.. Just ja just yletin.. Hiukan pehmennyt ja hmm.. tais olla hiukan myös aukikin :'(

Minä en ihan oikeasti ala!!!! :headwall:

Ja tänään viel siivosin meidän makuuhuoneen ylimääräisistä tavaroista, siivosin sängynalusen.. Imuroin kaikki huoneet ja pesin lattiat..
Oli ihan pakko.. Ku huomenna tulee vieraita.. Ja tuo huone on odottanut siivoamista jo monta kuukautta.

Tänään sit päätin ottaa ihteäni niskasta kii.. Mutta tais olla vaan merkki tulevasta perke...n tädistä :headwall:

Viime kierros ei kyl ollu sitä tyypillistä siivousvimmaa.. Oisko kierto tasaantumassa kierukan poiston jälkeen (ku siis kesäkuus otettii pois, kolme kuukautta kerkes olla)..

Rintoihin pistelee.. Katsottii äsken Fat Albert dvd:ltä.. Ja lopussa tuli tippa linssiin. En kyl yleensä itke elokuvien aikaan.

Mutta nyt nukkumaan. Väsyttää ihan vietävästi. Hyvää Yötä & Kauniita Unia Kaikille!!!

Ps. Mullapa ei oo huomenna koulua! Saan viettää vapaa päivän.



 
Ihanaa tätä keskiviikko päivää kaikille!

Ja plussauksia kaikissa muodoissa edelleen toivottelen
:heart: ++++ :heart:

Plussakimput ilmaan ottakaahan vielä
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Heippa-kiireinen aamumyy- :heart: , :wave:
 
halit kaikille joilla täti tullut kylään :hug:
ja halit ja onnea myös teille joilla epävarma tilanne :hug:
Tsemppiä kaikille oviksen metsästykseen ja tärppionnea :heart: :flower: Ja paaaljon tarrasukkia jokaiselle,sillä mä taidan vaihtaa nyt palstaa odotuspuolelle...

Tein keskiviikkoisen haamun jälkeen tänäaamuna plussan,johon kai uskallan luottaa ja toivoa että kaikki menee hyvin :heart: :heart:

Tulkaahan kaikki pian perässä tuonne odotuspalstalle kirjoittelemaan,plussatuulia kaikille :whistle:
:heart: :flower: =) :heart: =) :flower: :heart: =) :flower:
 
Kurtzman: Ollos Hyvä! Mukavaa, ku tulit meidän listalle =). Mukavaa saada uusia joukkoomme.

Minttu80: Paljon Onnea viel kerran! :flower: Paljon jarrusukkia matkaan. Siirsin sinut plussanneisiin. Onko kesäkuussa sun la?


Ps. Ilmoittakaa aina missä kuussa on teidän la, ni osaan laittaa oikein!
 
..Minä niin halusin sinua rakastaa,
sinä rakkaudesta tullut ihmisen taimi,
keneksi olisit kasvanut,
keneksi meidät muuttanut.."

Nyt annan itselleni periksi ja luvan luopua toivosta.. Sattuu tosi syvälle mutta tiedän myös sydämessäni että me onnistutaan vielä.. Nyt pidän taukoa ja tulen vielä perässä, uskokaa vaan..
 
Koita jaksaa, Syksyinen haave. Kyllä se vielä onnistuu.

Kokemuksia meinasin kysellä kun tosi monessa rt:ssä on maininta että voi jo kokeilla 10 päivää mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen niin onko kellään kokemuksia asiasta.

mulla olis siin su paikkeilla tuo 10 päivää ja tekis mieli kokeilla mutta onko se turhaa???


Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/05EOp3/.png[/img][/url]
 
Onnea plussanneet ja teitähän alkaa olla jo aikamoinen lista :D Nakkelen kaikille tarrasukkia ja onnea paljon matkaan :heart:

Tervetuloa uudet minunkin puolestani *kättelee*

Sieltä ne ovistikun vahvat kaksi viivaa sitten napsahti. Tällä kertaa vaan niin päin, että se testi viiva on kontrolliviivaa huimasti tummempi, joten olen valmis tekemään mitä tahansa, että saisin sen isännän saman peiton alle. Eilen jo lankesin pesemään auton ja tuntu auttavan :LOL: Eilinen pupuilu tuskin meillä riittää, joten pitänee saada seuraavat kolme päivää isäntää vaakamambon tahdissa liikuskelemaan.

En ole tuollaisia viivoja nähny kuukausiin, joten aika iloisen mielen ne teki. Vielä kun parin, kolmen viikon sisään näkis siinä toisessakin tikussa samaa, niin eipä tässä muuta sitten tähän syksyyn tarviskaan.

Nappailen lennosta plussakimppuja ja piilotan ne hyvään paikkaan. Tässä vielä toisillekkin :flower: :flower: :flower: :flower:

Iloinen Lumi-Marja selaa hetken palstaa ja lähtee takaisin haravoimaan :wave:
 
Kotiäiti32: Mulla näky plussa jo 10 päivän jälkeen oviksesta. En tosin tiedä onko se silti suositeltavaa kokeilla ettei pety jos se onkin vaan kemiallinen plussa tai jos näyttää negaa, niin siitäkin voi pettyä. Mut siis näky clearbluen digitaalisella ja aconin kasettitestissä.
 
tervetuloa kaikki vaan,
itekin kun just tänne löysin!
ja onnea plussanneille!

ah, miten musta tuntuu, että oon ainut joka taapertaa täällä kierron alkupäässä...
noh saanpahan sit teitä muita jännäillä!

kp3/28 ja olo todellakin sen mukainen...
ahmasin just karkkipussin naamaan ja huilailin lasten kanssa päiväunia...
eikä tietenkään tarttis valittaa näin, sorry!
:ashamed:
kun kuitenkin vasta tää eka kierto koitos on meneillään!
etiäpäin vaan.

eipä tullut lunta vaan makeesti aurinko paistaa.
tehtiin tossa aamupäivällä jo hyvä lenkkikin.
jeps tässäpä näitä, turinoita jo tulikin.
:whistle:
 
Tervepä terve :wave:

Onnea kovasti Minttu!

:hug: ja tsemppiä Poni...

Minulla muuttui se munasarjajomotus alavatsajomotukseksi. Aamupäivällä juili niin ettei tuolilla meinannut pysyä, istuminen pahensi asiaa.. Nyt on taas ihan ok olo, hiukan aina satunnaisesti tuntuu.
Kyllä on malttamaton olo, mutta pitäisi pystyä nyt vaan oottelemaan! Pelottaakin vähän jos ei oo tärppiä tullut.. höh.
 
Töistä palattu, minun vuotoni sitten poikeasti taisi kadota sen yhden pvn jälkeen. Nyt taas tunnustelee ihteään, että olisiko tuntemuksia johonkin suuntaan päin :D

Lauantaina joka tapauksessa annan itselleni luvan tehdä sen varmuustestin. Ja tiistaina sitten munasolun pongaukseen gynelle :heart:

Olipa kiva pv töissä, kun ei ollut vuotoa, kun meillä vaikia päästä vessaan kesken pvn, aamulla, ruokkiksella ja iltapvllä, asiakkaiden luona ei ihan mieluusti käy, kun niillä usien pissatulehdusta, ym pöpöjä;=)

Välillä myy hyppelee jalat lonkkia myöden ristissä, kun niin kova pissahätä :kieh: *jos näette sellaisen hypinnän, se olen vain minä* :D

Onnea taas uudelle/uusille plussanneille! :flower: :flower:
Lumi-Marjalle ja muille oviksen pongaajille myös onnittelut, kyllä se on hieno tunne kun itsekkin sen näin tässä 2-3vkoa sitten! :heart:

Heippahei ja voikaapa hyvin!

:heart: -pikkumyy :heart: :wave:
 
ihana päivä ollu. sääki suosii. ollaan muhinoitu miehen kanssa noin joka toinen päivä ja salaa toivon parasta. en vaan oikeen usko että mun kohalle sellanen onni sattus et plussan näkisin.. lähden tästä pubi-visaan kavereita moikkaan. palailen illalla. PLUSSAPUHURI :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Häippäsenpä tästä nukkumaan.. Jos kerrankin menis ajoissa nukkumaan
että jaksaisin, vaikka huomenna ajoissa lähtee töihin.. Tai siis herätä suhteellisen pirteästi. Jos aamulla on luminen maa, ni en sit tiiä millä meen töihin. Pakko kai sitä ois pyörällä mentävä, koska en halua lähtee luistelee takapotkulla.. Löytyy jonkin verran tehojakin autosta.. Joten luulen, että ojassa ollaan (en oo takapotkulla koskaan ajanu)..


Mutta kauniita unia kaikille!
 
täällä edelleen alavatsan nippailua ja rintojen arkuutta...mutta tuo kaikkihan on normia viime kiertoon verrattuna, eli enpä usko tärpin käyneen...hmm :|
Eilen oli aamuvuoro, tänään on aamuvuoro, mennään työkaverin kanss kimppakyydillä, eilen hänen autolla, tänään mun autolla...me pelastetaan maailma, pienistä asioista se tapahtuu :LOL: ...noh kumminki..
[/quote]
 

Yhteistyössä