***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Red Dragon, osanottoni :hug:

Saas nähdä taitaa tällä kierrolla tuo ovis ainakin tulla oikeeseen aikaan...eilen aamulla testasin ovistikulla ja haamu tuli...tänään en oo vielä testannut.. mutta kumma kun ovislimoja ei ole kovinkaan tullut..mahaa on kyllä nippaillut...noh saa nähdä miten käy tämän kierron kanssa että tuleeko ne menkat sit ajallaan...
 
Ded Dragon Osanotto.

Tuonne mun riviin voipi lisätä yk. 11 ellei sitten lisää tjottailua jota oli 6kk ennen kun alettiin varsinaisesti ajottaan askareita oikein tarkoituksella. Yhteensä siis yk. 17. Listanpitäjä saa päättää kumpi on käytetympi malli tässä listailussa.

amati olipa kiva, että seuraa oli jo valmiiksi :LOL: Tuolla yli 35v kuumeilijoissa meitä isoja perheitä onkin paljon. Sulla alkaakin olla jännät ajat :)

Mulla massun nippailu jatkuu ja ennen tädin vierailua tuttu rintojen herkkyys alkaa nostaa päätään. Herätä en tahdo millään tähän päivään ja kahvia en saanu alas. Muutenkaan ei aamupala maistunu ja tässä yritän hätyytellä samalla väkeä aamupalalle. Oireita niin kuin vähän olis, mutta en anna niiden hallita itseäni sen enempää (lue=elää toivossa ja kuulostelee koko ajan itseään)

Nyt muksut ruotuun ja heidän lähdettyä kouluun ja eskariin alkaa pikkuneidin aamutoimet. Miehen kävinkin jo heittääs töihin, kun vettä sataa niin lujaa, et tuntuu katto tulevan sisään. Normaalisti hän pyöräilee tuon reilun 10km, mut ei tänään sattuneesta syystä.
 
Huomenta! :wave:

Red Dragon: jäi pikkuisen kiusaamaan että mitäpä pesit koneessa? =) kerropa se meille.
Ei varmaan hirvee ihme jos jotain töpeksii, jos läheinen kuolee samana päivänä. mie oisin ihan toimintakyvytön.
:hug: sinulle!

Tervetuloa kaikki uudet
:flower: :flower: :flower: :flower:
tässä tutustutaan kun kirjoitellaan ahkerasti!
(sanoo mie joka oon ollu kiireisenä muutaman päivän), mutta joskushan se on hommiakin tehtävä!

Mä oon ollu ihan uupunut nyt pari päivää, eilen kun tulin töistä niin tuli ihan itku etten jaksa. Taidan olla tosissaan väsyny. Päivät menee ihan silmät ristissä ja kun ilta saapuu niin mä oon ihan pirun terävässä kunnossa eikä nukuta kun sänkyyn pitäis mennä...

Onneksi muuten saatiin eilen harrastettua rakkautta ;) mä nimittäin luulen että mulla on ovis nyt menossa/tuloillaan. Kipuilua ei ole ollut mutta liman määrä kummastuttaa :/
Ja sit mitä en tuntenu viime kierrossa ollenkaan, eli omat tissini, ovat jälleen aremmat. Oliko samperi niin ettei viime kierrossa ollu ovulaatiota...
 
tervetuloa uusille, kiwaa ku tämä lista kasvaa...

Ja red dragon, osanottoni, minun isoisät molemmat myös kuolleet, isän puolelta sisäiseen sydänkohtaukseen ja äidin puolelta syöpään, se oli rankkaa. :'(


ON: aamu lämpö 36,74...samoja oloja on edelleen, alavatsaa nippailee, pää kipeä, ja väsy on ihan koko ajan...niin ja ne pupuilu halut on ihan mielettömät, ei koskaan oo ollu näin... =) :heart:

niin juu, mun valkkari on muuttunu todella todella kirkkaaks...
 
Huomenta!

Mukavaa olla tällä hetkellä koulussa :D . Mikrotuen tunneilla heti aamusta :headwall: . Sen verran tylsää.. Ihan perusteista lähtee ja muut sit odottelee..

No, minä olin tyhjentäväni housuni taskut.. Mutta enpä ollutkaan..
Koneesta löytyi sitten 2 gb muistitikku :whistle: . Tiesin, että se on taskussa.. Ja luulin tyhjentäneeni taskut.. Mutta enpä sit ollut.. Oli siinä pienessä raossa..

Mutta muistitikku toimii!!! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kiitos kaikille :hug: !


Itsellä on huono olo. Käytiin rakastelemassa ja nyt on sit öklö olo.. Olen ravannu vessassakin tänään, ku maha o ollut sekaisin.
Kädetkin tuntuu puutuneilta.. Hyvä, että pystyn kirjoittamaan.

Arvatkaas mitä minä tohelo pesin pyykkien mukana?!! Tuskin löytyy ketään toista toheloa, joka ois saman tehnyt! :ashamed:
Meillä on livahtanut erinäisten lelujen lisäksi koneeseen pankki- ja luottokorttia, vesivärinappi ja vahaliituja. Toissaviikolla pesin vanhimmaiseni viikkorahat :ashamed: , kun oli tukkinut ne farkkujen taskuun enkä jostain syystä tajunnut niitä tarkistaa. Ripustin tyynesti seteliä narulle ja kirosin itteni alimpaan mahdolliseen..... Kolikoita rummussa kilisee tuon tuostakin, harrastamme nähtävästi rahanpesua :LOL:
 
huomenta! pakko kertoo mistä näin viime yönä unta....miulla oli pienen pieni tyttövauva ja sitä imettelin mitä erilaisimmissa paikoissa läpi unen..ja imetys oli IHANAA! :heart: :heart:

Meillä on omat lapset kovassa flunssassa ja pojalla vielä korvatulehdus ja hoitolapset myös tosi kipeinä... :( :/
 
Saanko liittyä seuraan?

Toisesta vauvasta haaveillaan. Ensimmäinen on vasta 7kk ja imetänkin häntä vielä, mutta unelma olisi saada lapset pienellä ikäerolla. Yhdet menkat olen nyt synnytksen jälkeen kokenut ja nyt kp 30/29.

Testasin maanantaina negan. Olin ihan varma, että oon raskaana, mulla oli kaikki mahdolliset oireet, mut ei ni ei. Nyt vaan odottelen menkkojen alkua. Toivottavasti ei kauhean pitkäksi veny kierto.

Muutenki tämä yritys on vähän nyt tällästä toivomista ja haaveilua vielä, kun tosiaan imetän, niin ei välttämättä ovis edes tapahdu. No mutta katsotaan. Alkais vaan ne menkat niin pääsis taas hommiin.
 
Äskeinen oli vähän nostoa :D

Miulla nippailee oikeelta puolen mahaa ja välillä vasemmalta... kerkesin jo ajatella että jos olisiki toukka tekemäs pesää putkiin.. hui!

Jännään tuleeko ne testit tänään postin mukana...meille kun posti tulee vasta vaille 14. Mitenkähän maltan olla sitte testaamatta..
:kieh:
 
rupes ärsyttään ku ei menkkoja näjy, ja kun en malttanu olla testaamatta, sain puhtaan negan...eli se siitä tärpistä....jatketaan siis menkkojen metsästystä, että seuraava kierto sais alkaa...on vähän tämmönen fiilis :( :kieh: , heti ku ne menkat alkais ni sit olis tälläinen fiilis =) ....uutta kierrosta odottaen...
 
mä täällä edelleen odottelen tätiä, mut kun ei näy niin ei näy...Tuskin mä raskaanakaan olen, kun viimeksi eilen se testi tosiaan näytti negaa |O MÄ vaan en ymmärrä, että mistä mulle näitä mahd. raskausoireita sit koko ajan pukkaa...Mahaa nipistelee kummasti ja rintojakin nipistelee tai silleen polttelee...Odotan tän viikon su ja testaan sit viimosen kerran ma aamuna ja jos sillo on vieläkin vain yksi viiva testissä niin soitan terkkarille.
 
Kevätvauvasta haaveilijat olivat sitten valloittaneet kesävauva-osion heti, kun en ollut käynyt muutamaan päivään lukemassa! Nyt meni melkein tunti lukiessa kaikkien jutut läpi. :LOL: Pitääkin näköjään alkaa käymään päivittäin, että saa vähän nopeammin käytyä teidän jutut läpi. :whistle:

Meille ei kuulu mitään mainittavaa. Tässä kierrossa tuskin tärppää, kun ei olla kovin ahkeraan peittoa pöllytelty, mutta jospa korjataan asia heti seuraavassa kierrossa. ;)

Kaikille paljon plussatuulia! *huiskii tätiä toiseen pinoon* :D
 
Red Dragon: Otan osaa! :hug:

Elikkäs esikoisesta haaveillaan. Kiertopäivät eivät itseasiassa ole selvillä. Pillerit lopetettuani tuli heti raskaaksi, joka nyt sitten viime viikolla viimein keskeytyi. Mulla oli se keskeytynyt km, ja oli menny kesken jo joskus 7+2-viikolla, vaikka km tulikin vasta viikolla 11+0. Eli en usko että kierto on sama, kun pillereiden kanssa. Ja itseasiassa en edes tiedä mistä päivästä mä alkaisin sitä kiertoa laskemaan... Siitä kun tämä kaavinnan jälkeinen tuhtuaminen loppuu vai mistä?
Huoh! Toivoisin niin paljon heti uutta raskautta, vaikka se pelottavaa varmasti onkin (siis uusi raskaus). Mutta jos tärppää yhtä nopeasti ku ensimmäiselläkin kerralla, niin ei tarvis sitten kauaa ootella. Mies olikin nähnyt kuulemma viimeyönä joitain vauvantekounia... :D

T:J
 
Viel pitäis kärsiä 10 päivää.. että ois kp. 34/34.. Damn, että aika menee hitaasti!

Hauskaa olla tässä samalla koulussa.. Asiakaspalvelua & Markkinointia.. Ens viikolla ois tentti.

Klo 15 ois kuopuksen 2-vuotis neuvola :heart:
 
Heipat taas pitkästä aikaa!

Tikuttelin viikonlopun ovista ja sain viivan sekä pe että la. Pölypunkeille annettiin kyytiä pe ja su, katsotaanpa sitten onko simpat löytäneet tiensä perille. Tässä kierrossa olikin käytössä foolihapot ja greippimehut ja vielä noi ovistikut...huh huh...Vatsassa ollu pientä nippailua, oliskohan oliskohan???

Olin aivan 100 varma, että Myy ja käypynen plussaa. Olin aika yllättyny kun ette sit plussanneetkaan. Mutta ihanan positiivisesti Myy suhtautunu asiaan, yk:t kun on kuitenkin vasta alkaneet. Pitää itekin pitää jalat maassa.

Välillä on kyllä ollu huomattavissa vähän sellasia ajatuksia, että haluanko sittenkään toista???!!! En tiedä liekö syy siinä, et nyt voi jo niin vapaasti tulla ja mennä ja käydä akkojen kanssa vaikka olusilla rupattelemassa. Vai siinä, ettei ole sitten niin pettynyt jos ei pian tärppää. Ja sit ihan hulluja ajatuksia parisuhteen kestämisestä, ollaanko aina yhdessä jne. Meillä on siis tosi hyvä suhde, mies auttaa ja tukee aivan kaikessa. Pääsen liikkumaan todella paljon ja toteuttamaan itseäni. Jospa tää onkin sit myöhänen 30 v kriisi...Ja silti niin avosylin ottaisin vastaan sen toisen pienen vauvan, joka sitten kasvaisi meidän perheessä
 
Tänään tikuttelin ovista viimeisen kerran ja ihan puhdas nega sillä saralla. Eli ovis on ollu aikana jolloin oli tikut kaikki ja limoista päätellen viimeviikolla jossain to-la seudulla, kun tuota kalenteriani paremmin kahlasin läpi. Isännän kanssa puuheilut pitäis ainakin olla siinätapauksessa nappiin osuneita :) Jos luonto on yhtään puolella, olis toiveet korkeella. Tai...niinhän ne aina...

Oireita ainakin on Ellei kaikki pelkkää PMS:ää taas. Mut nyt vaan sävyttää niin tajuttomasti, et nukahdin istuaalleni sohvalle, kun kattoin tytön kans Nalle Puh dvd:tä. Vessassa olen tämän päivää laukannut ihan kiitettävästi ja näihin aikoihin kiertoa alkaa makean himo vallata. Nyt ei tee mitään mieli, ei sitten niin mitään. Kahvia en saanu vieläkään alas. Masua nippailee ja kuumottaa edelleen. Rinnoissa nippailee ja on kosketusarat. Yleensä ne alkaa aristaa näihin aikoihin muutenkin, mutta ei ihan noin paljon. Kuumemittarin löysin ja 37.1 näytti lämpö. Saatanhan olla tulossa kipeäksikin.

Tässä vaan sitä plussaa niin kovaa toivoo, et jokainen PMS oirekkin alkaa tuntua joltain muulta. Pitäis kai tehdä jotain missä saa ajatukset muualle ja kattoo sit ensviikon loppupuolella miltä alkaa näyttää. Oletettu ovis ajankohta huomioiden kiertoni olis tällä kertaa lyhyempää mallia, joten perjantaina ens viikolla ehkä jo tohtis testailla jos ei tätiä ennemmin näy.
 
Red Dragon: kierto ennen pillereita oli muistini mukaan aika säännöllisesti 30 päivää, mutta yksitoista vuotta pillereiden napsimista on varmaan jättänyt jälkensä :/

Kovasti olen miettinyt jo testin tekemistä, niin saisi itselleen varmuuden. Vaikka kovasti uskon että kyseessä on kierron pidentyminen, on olemassa pieni toivo, että kyse olisikin jostakin ihan muusta :heart:

Täytyy varmaan jättää testaus perjantaille niin silloin kp:tkin olisi jo 33! Tosin tuo apteekin testi polttelee kovasti tuolla kaapissa...
 

Yhteistyössä