***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Kaa
Itsekkin tässä odotan malttamattomana että päivät kuluisivat nopeammin... Täti poistui vihdoin ja viimein eilen ja nyt päästään sitten taas kokeilemaan onneamme.

Minun on pitänyt jo pidemmän aikaa tutustua tuohon lämpötilan seurantaan raskautumisessa. En vaan tiedä onko minulla mahdollista sitä tehdä epäsäännöllisen elämänrytmini vuoksi. Kolmivuorotyö. Mutta katsellaan. Mittasin kuitenkin tänään klo 7.30 herättyäni aamulämmön ja 35.8 näytti. Huomenna herätys on kuitenkin jo puoli kuusi, kuten seuraavat kolme päivää muutenkin. Sitten heräilen taas kahdeksan-yhdeksän välilä pari aamua ja sitten taas puoli kuusi... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttara84:
Täällä nyt kp1/16-29 ja voihan vitalis kun tuo kierto alkaa heittää!!Nytkin vaan 24 yleensä se on 26,mutta viime kuukausina on ollu milloin mitäkin!
:hug: Ois vain pysynyt poissa. Teillä on jo noin kauan kuitenkin yritetty!
Nyt vain isot tsempit tähän kiertoon! :hug:
 
Tänään kp 33/28 ja aamupissasta tuli taas nega Kai se täti on vaan sit myöhässä, kun mun kierto on ollu säännöllisesti tuon 28 päivää ja tää oli jo toinen nega, jonka testasin...Perkule kun harmittaa...
 
caffee: voi ei...kannattaisko käydä verikoetestissä??? :eek:

Tinttara: lämmin osaaottava :hug: sinulle!
syyskuu tuntuu hyvältä kuulta raskautua....ainakin minusta.. :heart:

oma napa: tänään vuotaakin taas ihan normisti..kaipa nää kuukautiset alkaa normalisoitua pikku hiljaa sen km jälkeen...ja poika tekee pahojaan tuolla kun kirjoittelen netissä! :kieh: :kieh: :kieh:
 
nythän se myrkyn lykkäsi.....
siispä...meillä on sairasteltu kohta 2vkoa ja näytti jo siltä että aletaan olla voiton puolella, niin poika(3v.) rupesi itkeskelemään että kurkkuun sattuu, ja korviin..tein sitten sen painallustestin ja voi armoton mikä itku... :'(
eli nyt sitten kipitetään päivystykseen klo 16 tarkistuttamaan korvat...jippii! :headwall: :headwall:

eihän tää oo totta...kaikki kerralla päälle vaan...kokkeillaan miten paljon on jaksoja tässä naisessa....huhuh... :eek:
 
Kaa
aurinkoenergiaa: ajattele sillä tavalla, että tässä sua testataan ja sä jaksat! Mikä ei tapa, vahvistaa.

Hip hei! Me varattiin reissu etelään marraskuun loppuun... ihanaa! On kauhea kaipuu päästä jonnekkin ja nyt sitten lähdetään kahden muun pariskunnan ja muutaman pikkuisen kanssa reissuun. Ihan vaan Kanariansaarille, mutta siis pois kotoa LOMALLE. :heart:
 
Minäkin tänne kesävauvasta haaveileviin ilmoittaudun. Talvivauvaa ei tullut, kevätvauvaa ei enää ehdi saamaan, jos sitten kesävauva tulis. Oliskohan nyt kp 18/28-32 menossa jos sormista osasin oikeen laskee.

Mies alkaa jo luopua toivosta, mutta silti mukavan innokkaasti jahtaa ovisaikoja ja nyt olis muka jotain oireitakin ilmassa, mutta taitaa mennä kuitenkin liiallisen odotuksen piikkiin. Masun nippailu ja kummallinen kuumostus tosin kummastuttaa.

Mikäs olis sen hienompaa, kun plussautua näin syyskuulla ja koko pitkän talven saisi masuasukkia kasvattaa ja kesän kynnyksellä saada nyytti syliin. Mikäs sen ihanampaa. Mulle se olisi kuudes, mutta miehelle toinen. Silti se plussan odotus ja oviksen metsästys on aina yhtä ihanaa, jännittävää ja ihmeellistä.

Plussasadetta toivon kaikille :)
 
Tiistai 11.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Tinttara84............kp. 1/16-29....................yk. 55
nea85...................kp. 5/29........................yk. 4
Bumba..................kp. 6/31-62...................yk. 4
Kaa......................kp. 7/31.........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 8/27.........................yk. 7
Pantalaimon..........kp. 9/??.........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 10/32-?....................yk. 9
HenLai.................kp. 12/24-32...................yk. 4
Tikka81................kp. 12/??........................yk. 2
piksu....................kp. 12/29........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 17/30-35...................yk.3
Huopikas..............kp. 18/25-??...................yk. 2
Hempukka87........kp. 18/30-??...................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 21/??........................yk. 1
rypäle...................kp. 25/34.........................yk. ?
Tähtisilmä79.........kp. 28/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 29/27-28...................yk. 3
Sydänkäpynen......kp. 32/30.......................yk. 2
Suikale.................kp. 33/26-29..................yk. 4
rina82..................kp. 37/??........................yk. 28
wind.....................kp. 44/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 53/(24)31-39............yk. 6
Mouse..................kp. ??/??.........................yk. 9
rapu83.................kp. ??/??.........................yk. ?


* Toista toivovat *

miiskamuuska.......kp. 2/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 7/24................................yk. 4
Äityli -84...............kp. 9/31-40..........................yk 13
HooÄs...................kp. 12/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 14/26-27.........................yk. 3
buffo....................kp. 16/30..............................yk. 9
Ninnurainen..........kp. 17/??...............................yk. 9
Äippä2006............kp. 23/32.............................yk. 2
Caffee81...............kp. 33/28.............................yk. 6
äippä67.................kp. 33/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 33/36.............................yk. 16
balou....................kp. 35/19.............................yk. 1
Poni06..................kp. 49/28-39........................yk. 2
Venla-05...............kp. 51/30.............................yk. 2
Hilbert..................kp. 51/?...............................yk. 1


* Kolmatta kaipailevat *

Carla......................kp. 2/25-28........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 2/29.............................yk. 8
Sarbba...................kp. 14/26-30......................yk. 3
Moana....................kp. 21/28-40......................yk. 1
Red Dragon............kp. 23/34............................yk. 3
jane70....................kp. 63/28............................yk. 1
khalawah...............kp. 71/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 3/29...........................yk. 3
Päppä...................kp. 16/27-30....................yk. 6


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 26/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 22/23-26....................yk.1

*Hullut*

Pixie.....................kp. 7/24..........................yk. 3
Diarmuid..............kp. 17/30-35....................yk.4


*Haamuilijat*

mouku80 (kp.36/23-40)


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86.....................05/08

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lisäsin itteni tuonne esikoisesta haaveileviin. Jos nyt tätä ovista on uskominen ni mulla kierron pitäis olla tällä kertaa noin 24-26 päivää eli aika lyhyeks näyttäis jäävän.

Jos tästä kierrosta tärppäis ni LA menis aika lähelle meijän 1-vuotishääpäivää. LA ois kesäkuun alkupuolella, tarkkaa päivää en muista. Hääpäivä kuitenki ois 9.6. eli jos tärppäis ja menis muutaman päivän yli ni sais hääpäivälahjaks.

 
Juu, eli siis tänään on jo kp 34/36. Mä olin eilen vielä maanantaissa :D
Höh, testit on loppu ja menkatkin ehtii alkamaan ennen kun ehtis uudet testit tulemaan jos tilais. Apteekista en viittis turhaan kalliita testejä ostaa. Päätin että jos ei menkat ala ennen kp 40 niin sitä ennen en sitten testaile.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Juu, eli siis tänään on jo kp 34/36. Mä olin eilen vielä maanantaissa :D
Höh, testit on loppu ja menkatkin ehtii alkamaan ennen kun ehtis uudet testit tulemaan jos tilais. Apteekista en viittis turhaan kalliita testejä ostaa. Päätin että jos ei menkat ala ennen kp 40 niin sitä ennen en sitten testaile.
Eikö se haamu ollutkaan mistä kerroit toissa päivänä?
 
moi Lumi-Marja lueskelin äsken sun kirjotuksen myöhäisestä plussasta.. aika jänskä tilanne oli sitä toista odottaessa.. varmaan pelotti ja jännitti kovasti.. mulla ois kohta testaus päivä.. täällä jotkut onki jo hoputellu mua kevätvauvapinossa :)

d.b mulla on rintoihin vihlonu oikei todenteolla välillä ja nipistelee alavatsaa, tänään iski töissä kamala nälkä ja suklaa ja kokis himo.. eihän siinä auttanu muu ku mennä viereiseen kauppaan :D kovin kovin meitin testaus päivää.. riippuu ihan moneltako herään aina yöllä vessaan.. viim la aamuna ois tarkotus.. jänskättää niin pirusti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Juu, eli siis tänään on jo kp 34/36. Mä olin eilen vielä maanantaissa :D
Höh, testit on loppu ja menkatkin ehtii alkamaan ennen kun ehtis uudet testit tulemaan jos tilais. Apteekista en viittis turhaan kalliita testejä ostaa. Päätin että jos ei menkat ala ennen kp 40 niin sitä ennen en sitten testaile.
Eikö se haamu ollutkaan mistä kerroit toissa päivänä?
Tein sillon illalla vielä testin ja siihenkin tuli jotain tai sit vaan viivanpaikka. Eilen ei tullu yhtään mitään. Tänään en oo edes testannu ja testitkin loppu.
 
Pappa kuoli tänään :'( . Äiti soitti ja kertoi suru-uutisen.

Pitäisi soittaa mummollekin, mutta en minä osaa sanoa mitään..

Isän puolelta ukki kuoli keväällä.. Ja sit äidin puolelta tänään.. :'( .

Kun esikoinen täytti kaksi vuotta, ni yksi ukeista kuoli.. Ja nytten ku kuopus täytti kaksi vuotta, kuoli toinen ukki..
 
Mulla olis ilmeisesti nyt kp 5/30-33. Lasketteko muuten kp:t ekasta tuhruttelupäivästä eteenpäin vai miten? Kun mulla esim nyt on ollu niin, et tuhrutellu pari päivää ensin, ja sit vasta tänään "hanat auki"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Juu, eli siis tänään on jo kp 34/36. Mä olin eilen vielä maanantaissa :D
Höh, testit on loppu ja menkatkin ehtii alkamaan ennen kun ehtis uudet testit tulemaan jos tilais. Apteekista en viittis turhaan kalliita testejä ostaa. Päätin että jos ei menkat ala ennen kp 40 niin sitä ennen en sitten testaile.
Eikö se haamu ollutkaan mistä kerroit toissa päivänä?
Tein sillon illalla vielä testin ja siihenkin tuli jotain tai sit vaan viivanpaikka. Eilen ei tullu yhtään mitään. Tänään en oo edes testannu ja testitkin loppu.

Mitä se tuollalailla härnää sinua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mouse:
Mulla olis ilmeisesti nyt kp 5/30-33. Lasketteko muuten kp:t ekasta tuhruttelupäivästä eteenpäin vai miten? Kun mulla esim nyt on ollu niin, et tuhrutellu pari päivää ensin, ja sit vasta tänään "hanat auki"...
Mie oon laskenu siitä, kun on menkat alkanut. Eli ihan tuhruttelupäivistä lähtien.
 

Yhteistyössä