***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Huomenia!!
Herätys poitsun toimesta jo tossa puoli kasin aikoihin... :/
Venla-05 kiitokset vaan,täälä on aina kiva kuumeilla ja jännätä :) Mua heiman mietityttää seuraava synnytys...(juuh nythän on jo aika hermoilla sitä :LOL: )eka meni hieman nopsaan...1.37 ja ponnistus siitä 9minskaa...aina puhutaan et toinen tulis nopeempaa...jaiks :whistle: mut jos sitä miettis sit myöhemmin... :D

Diarmuid:mitäs se testi näyttää...mua ei oo myöskään varustettu pitkillä hermoilla poitsun testailin jo sinä päivänä ku tädin olis pitäny tulla...Oon tällänen kaikki-mulle-heti-nyt-ihminen ;)

Vitsi ku tuntuu viikkoki pitkältä ajalta noita pilleröisiä popsia...tekis mieli heittää loput roskiin,jos nyt ei kumminkaa!

mutta päivän jatkoja!!
 
Venla-05 juu, hokasin kanssa eilen illalla, että ollaan sielläkin puolen samassa ketjussa ;) Tänään kp22 eli eikös aika lailla samat päivät ole? Tänään on ollut alavatsassa vähän menkamaisia tuntoja, mutta toivotaan, ettei se täti kurvaisi paikan päälle..
Diarmuid :hug: :'( , kyllä se plussa vielä meille kaikille jossain vaiheessa tulee!
Näin tänään taas kaverin 2,5 kk pojan, se oli niiiiiiin ihana..
 
Hilbert: samoissa päivissä mennään. Mulla pari päivää vihlonu ja viiltäny. Välillä kouristaa samalla tavalla täti olis tulossa, ja nyt just sellain olo, että siellä olis ilmakupla, joka yrittää kääntyy mut ei oo tilaa :LOL: Onpa tosi vaikee selittää. Se on just tossa sektiohaavan alla, ainaskin mun mielestä... :LOL: :LOL:

Diarmuid: mitkäs sun päivät on? Kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää. Älä menetä toivoa :flower: :heart:

Tulis rahat, niin juoksisin hakee testejä. Ei kestä odottaa. Vaik ei kai se vielä edes mitään näyttäis???
 
Siirryn tänne mielelläni kanssa, mutta odottelen vielä tämän kierron loppuun kevät vauva puolella. Kovasti koetetaan sitä toukovauvaa tehdä. =)

Mutta jos ei onnistu niin tänne sitten (enköhän minä itseni täältä ensi kuussa löydä...)
 
nostoa...oltiin tiputtu niin alas että ihan hävettää!!! :LOL:

elikkäs kaks pilleriä olis enää jäljellä sitte päästään tosi toimiin!!!jees poks :p

mitäs Venla-05 ja diarmuid...jokos on testit tehty?kovasti jännittää teidän puolesta!!! :D
no mutta eipäs muuta tällä kertaa..jaksuja yrityksiin!!! :hug:
 
Aatokset jo leijailee ensi kesässä jos saisi vielä oman pienen käärön :)

meillä on ennestään kolme ihanaa poikakultaa :heart: :heart: :heart:

Olen alle 30 vee kotiäiti ja yrittään aletaan vasta syys/lokakuussa...malttamattoman tässä odottelen.....

Itse olen aina todella helposti tullut raskaaksi mutta saas nähdä nyt sitten kuinka vaikuttaa nuo viimeiset pillerien syönnit siihen.. :/

Mulla kyllä arjessa pitää niin kiirusta etten mitään oviksia ehdi pongailemaan mutta kaipa se sieltä löytyy sitten kun aika koittaa,hih.

tsemppiä kaikille ja ois kiva saada juttuseuraa :heart:
 
Kaa
Voipi olla että siirryn tuolta kevätvauva 2008 -ketjusta tänne suurella todennäköisyydellä. Yk on ensimmäinen ja kierto on tässä vaiheessa 12/28, joten kriittisiä päiviä eletään. :D Kerron sitten enemmän kun/jos tähän ketjuun liityn.
 
Taidnapa minäkin joutua siirtymään tänne puolelle kun ei tunnu lainkaan tulevan plussatuulia tänne päin.. elikkäs yk:ta takana on 3 ja kierto on nyt 24/28-29... elikkäs ensi viikolla pitäisi taas sen ällöttävän tädin tulla kyläilemään...
 
Sovitaanko leidit nyt niin että tädin yrittäessä tunkea itseään ovesta sisään paiskataan nenän eestä tylysti se kii!!! :LOL:
Tänään olis jo kp 34 menossa eli piinaa on tämä odottelu..vielä ei ole tärpänny...
Tervetuloa kaikille uusille kesäpinoon :heart: :heart: Yhdessä jaksetaan ja toivotaan! :p
 
Pakko kai liittyä ketjuun mukaan ;)

Siis aivan mahdoton vauvakuume ja kovasti koitan miestä ympäri puhua, että ensi kesäksi vauva meille tilattaisiin... Oliko teillä muilla mies heti mukana vauva-projektissa vai pitikö houkutella? Nimimerkillä vinkkejä vastaanotetaan ;)
 
:wave: maajussin morsian
Kyllä minä oisin ollu valmis alottelemaan jo 2006 kesällä mutta nyt vasta tän vuoden huhti-toukokuulla mieskin lämpeni ajatukselle. Sanoin vaan suoraan että mä oon valmis, sano sitte ku sääki oot :) No, kannatti antaa miehelle omaa aikaa miettiä asiaa eikä joka päivä muistutella että miten ois...joten kärsivällisyys palkittiin! B)
 
ja taas niin alhaalla että... :wave:

elikkäs täti tuli toivotusti paikalle kierrosta ei mitään tietoa,nyt siis eka lähtee pillereiden lopetuksen jälkeen...uusille tervetuloa :D
Maajussin morsian meillä piti todellakin houkutella ku esikosta oli kysymys,nyt heitin vähän niinku puoli tosissani ja heti oli mukana...itte olin ihan :eek: mut tosi iloinen...olin vaan valmistautunu PIIIITKÄÄN suostutteluun! :LOL:
mut tosiaan niinku diarmuid kirjotti niin aikaa se meidänki isännys aluksi kaipas...mut tätyy myöntää et lopuksi oli jo armotonta hiillostusta :LOL:
roses are red mulla ei ainakaan pillerien syönti vaikuttanu,ennen esikkoa olin popsinu pilleriä semmoset 7 vuotta ja tokasta kierrosta tärppäs,eli toivotaan parasta!!

:hug: :t kaikille ja plussatuulia
 
Juu, sellaset 1½-vuotta olen jo yrittänyt suostutella isäntää, mutta josko tämä tästä. Voi olla, että kuvittelen, mutta ihankuin olisi ajatukselle jo hieman suopeampi... ;) Tänä-iltana ollaan pitkästä aikaa kaksisteen, kun poika lähti mummolaan - josko vaikka saisi isännän pysymään tuvassa illan :whistle: Puinnit painaa päälle, mutta josko malttaisi yhden illan pitää vapaata...

Mitäs muiden loppukesään kuuluu vauva-projektin lisäksi? =) Mukavaa, kun ei ole enää niin ahdistavan kuumaa vaikken yleensä syksystä pidäkään. Mutta eihän vielä ole syksy vai mitä? ;)
 
Nasuliini mitä pillereitä söit? Ite söin ensin Dianenovaa, sitten Yasminia. Toivottavasti tästä kierrosta nappaa!

Mä sain itseasiassa ihan vasta opiskelupaikan Oulun ammattikorkeasta. Ensimmäiseltä varasijalta, juhuu:) No, jos tuun paksuks, sitte opiskelut kyllä jää. Tällä hetkellä oon töissä vakituisesti (eli 24/7) joten sinnepä se aika menee -mitä nyt jumpassa käyn sillon tällön. Vielä ei oo syksy ei :D
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa...!

Saisinko siirtyä kanssanne tähän osioon kun taitaa tuol kevät puolel olla jo hiljaisempaa?
Kirjoittelin kyl saman litanian sinnekin, mut tässä olis kiusaksi luettavaa tännekin vaik ei mitään kiinnostavaa..

Ollaan täällä vähän sairasteltu ja sen vuoksi ei ole tullut koneella oltua, mut jos taas pikku hiljaa ehtisi täälläkin pyörähtää.
Kaikille tädin yllättämille suuret
Ja kaikille plussanneille

Oma napa asiaa...
mahan kanssa ollut ongelmia muutaman viikon ja ensin ajattelin, et kyseessä on sitkeä pöpö, mut kun ei vaivannut kun n. kerta kaks/viikossa niin menin tutkimuksiin ja tietenkään kokeissa ei ollut mitään missään. Nyt lauantai-sunnuntai iltana alkoi taas vaivata ja kun ei hellittänyt vielä su yönä klo 01.00 vaikka olin ottanut kaksi sappi lääkettäkin et jos olis sitä vaivaa, niin päätin ajaa sairaalan yö päivystykseen-> siellä taas lisää kokeita liittyen sappi arvoihin no, ei mitään antoivat kuurin Nexiumia koska ilmeisesti on vatsa "ressannu" itsensä huonoon kuntoon.. Onneksi menin niin sain viime yönä nukuttuakin .. No tänään kävin myös gynellä ihan normi tark. ja puhuttiin et kun imetyksen lopetuksesta on jo yli vuosi ja ei ehkäisyä eikä kuitenkaan ole tärpännyt, niin määräsi mulle Clomi-kuurin..
Luulin, et sitä ei määrätä jos on ihan sään.kierto ja yleensä oviskin tulee(kipujen perusteella). No ei se mitään jos nyt sit onnistuis niin hyvä juttu, muuten tämä asia saa saa jäädä sit taustalle, pakko saada elimistö kuntoon eikä ressata aina mahalla kaikkea.
Onko muuten kenelläkään kokemusta clomista? Onko sivuvaikutuksia (se tosin on yksilö kohtaista), onko auttanut yms?
Luin myös netistä, et yleensä on kuurin aikana jotain seurantaakin ultralla, koska riskinä on monisikiö raskauksia eli jos on rakkuloita kolmeakin niin suositellaan ehkäisyä siinä kierrossa?! No mulle ei kuitenkaan puhuttu siis seurannasta mitään vaan resepti on neljä viiden pv:n kuuria.
Kertokaa jos on kokemuksia tai tietoa asiasta.!

Johan tuli pulinaa toivottavasti joku jaksaa lukeakin tämän sekavan sepustuksen.

 

Yhteistyössä