**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Eilis iltana ristiselän alapuolta juili enemmän kuin tänään. Alavatsaa nippailee kyllä, en tiedä voiko sellaista kuvitella? :D .Pissattaa, töissä jouduin jopa asiakkaan vessassa käymään (tietty suojaten hyvin istuimen ym) :headwall: Rinnat tuntuu erilaiselta(kuvittelenkohan senkin) Eka kerran mieskin miettinyt jos olisin raskaana(oire sekin) :heart: närästyttää vähän, mutta voi muutenkin närästyttää, ja vähän kalpea olen ollut(varmaan voi olla muutoinkin, kun ei enää kasvoissa niin paljon ole päivetystä)..Olo on aika tyynni;=)))...Niin oviksesta minulla on tasan kolme viikkoa, silloin näkyi digitaalisessa mittarissa.

tälläisiä oman navan asioita;=)


:D :heart: :wave:
 
Pikkumyy:
ja lisäksi oireena kirjoitusvirheet
No sehän on ihan selvä raskausoire! Mitäs sitä ennää mittään turhaan ees testailemaan. :LOL:

Uh, väsyttää niin paljon, että silmät menee väkisin kiinni. Kai se on nukkumaan mentävä. *Haukotus* Onhan kellokin sentään jo seitsemän... :headwall:
 
Moikka moi, täällä on ollut aikas kuhina :D

Vasta pääsin kotiin asti, olipahan päivä, nyt onneksi 2 päivän vapaa!! Huomenna aamulla lähetään miehen kanssa mökille. Mukavaa vaihtelua.

Päivällä väsytti niin perusteellisesti, silmät meinas mennä kiinni väkisin. Alavatsassa on silloin tällöin tuntunut jonkin sortin vihlaisuja. Muuten olo ihan hyvä.

Mukavaa ehtoon jatkoa!
 
Eiku huomenna saadaan plussat myy! :heart: Voi, että mutta se olis kyllä ihanaa... En mä kyllä sellasta taida saada. Mutta toivottavasti sinä saat! Mua jännittää silti. Testaaminen on niin kivaa...

Rinnat kyllä polttelee omituisesti. Voisko mulla olla taas ovis tulossa? Ei voi olla kierto näin sekasin... Edellisestä on vasta 16 päivää. :headwall:
 
Tunnustan , annoin periksi, ja hauskaahan se testaaminen oli, mutta ei plussaa*kärvistelin neljä tuntia ja testasin* :ashamed:

*sinulle peukutan plussan puolesta*!! :heart: ++++++++ :heart:


Minusta ihanaa oottaa nyt sitä ovista, jospa sitten tässä kierrossa?

*myy elää toiveissaan* :D

Mihin aikaan testaat, jotta näen mitä tulokseksi tuli? :heart:


=) , :wave:
 
Pixie ja pikkumyy42 plussatuulia paljon teille. Kiva seurata teijän fiiliksiä. Itselläni on esikoinen toiveissa, ollut jo vuoden verran... Tällä hetkellä kp5/28-35 (tällä hetkellä) eli ovulaatioo joutuu vielä odottelee monta päivää. #huokaus#
 
No voi että. :hug: Mä olin jo ihan varma, että sulla on tärpännyt. Sulla on kyllä niin ihana positiivinen asenne! Toivottavasti siitä tarttuis osa muhun, että selviäis taas pettymyksestä aamulla. Testaan sitten kun herään. Voi olla myöhäänkin kun saan kerrankin nukkua yksin täällä pitkään.
 
onpa teillä kaunis lapsi! Katoin listan, ennen ku luin sun viestin, ja mietin heti, että ompa varsinainen sydämen särkijä! On vissiin hyvät geenit..? ;)

(.) Ei mitään, ei kerrassaan mitään fiiliksiä tänään. Todella paha olo oli iltapäivällä, mut uskon, et sillä jättiläis-klöntillä pullatikinaa ja niillä kolmella korvapuustilla oli tekemistä asian kanssa... :LOL:
 
samoilla päivillä suunnilleen mennään;=9, minulla tuo 6/28, eli voi sitten olla minimenkatkin olemassa, tosin vuosin sen vuorokauden aikana(sunnuntaina) paljon, mutta ilman hyytymiä. ja mikä parasta ovulaatio toimi, sain sen mittarilla ja tosiaan nyt olisi tiistaina papakokeen kuulemiset(heinäkuussa)otettu ja mahdollisen kypsymässä olevan munasolun pongaus ultralla. Ja sitten teen niinkuin lääkäri=gyne parhaaksi näkee! :heart:

Tosin viime kierrossa oli niin kun ovis perjantaina mittarissa, to iltana touhuttiin, mutta vasta suaamuna seuraavan kerran. Tällä kertaa mahdollisesti paremmin ja paremman onnen kanssa;=)

Niin ja neljättä kiertoa vasta elellään, että ei se kai niin paljon ole vielä. Ja hormoonit vielä toimii=ei ole mummotautia! :D

Ihanaa iltaa kaikille , meillä sauna kun mies palaa treeneistä 22.00 aikoihin :D


:heart: -pikkumyy- :heart:
 
Ajattelin ennen konsertin alkua, että pitää varmaan varata siteet mukaan su-ma kestävälle reissulle.. Tuntui, että ois menkat alkanut, että jotain lirahti housuun.. Mutta ei onnex mitään.

Hauskinta oli, kun kävin lähtiessä vessassa, ni heti itse konsertissa jouduin menee kans vessaan.. Ja ihme vihlontaa/kipua alavatsalla.. Munasarjojen kohdilla(?). vaikia selittää, ku ei ollu menkkamaisia kipuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Red Dragon: Siullahan alkaa olla selvät oireet

Mie niin toivon että sie ja pikkumyy plussaisitte :D
Tuo vessahätä johtunee vaan siitä, ku ennen lähtöö tul juotuu kunnolla pepsi max:ia.

Mutta mahaki o ollu välil sekaisin ja aamulla sierain tukossa.

Taas tää neiti (tai oikeasti kai sitä pitäis ihteesä kuhtuu rouvax..) alkaa kuvittelee kaikki maholliset oireet :ashamed: :LOL: |O
 
Red Dragon mulla on kans ollut noita "hankalasti kuvattavia" jomotuksia/vihlasuja/tuntemuksia! Yhteistä niillä on se, että ne on ohimeneviä, ei kokoaikaista menkkajomotusta.

Ensin niitä oli oikeella puolella munasarjan tienoolla ja loppuviikosta milloin missäkin kohtaa.

Ja eilen lenkillä tuntui yhessä kohti joka kerran, kun vasen jalka osui maahan... Seikkaperäiset sepostukset, huhhuh :LOL:

Tänään mulla pompsahti lämmöt, mittasin äsken 36,6. Mulla normilämpö joku 35,3 tms. Koholla ne on olleet hiukan oviksesta asti, mutta nyt nousi enemmän.

Niin, vielä tosta valkkarista, onko se siis joku mahdollinen raskausmerkki jos sitä on paljon?
 

Yhteistyössä