**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Huomenia!

Ulkona olikin tullut jotain lumentapaista taivaalta yön aikana... :p

Kiva kun uusi sivu, edellinen jumitti kovasti.

Oireita ei oikein ole, alamahassa jotain tuntoja, ei osaa kuvailla.

Mahtavaa perjantai päivää kaikille!! :heart:

 
hmm, olisin saanu nukkua nyt aamulla kauemmin, mutta kahden aamuvuoron jälkeen sitä vaan niinku herää melki samaan aikaan.Aivot siis jääny aamuvuoro vaihtellee...
Alavatsassa edelleen todella outo, aamulämpö 36,77....ainut ero eiliseen on että rinnat ei ole arat enään...saas nähdä tuleeko menkat etuajassa...se olis muuten ihan ok, ettei kierto venyis...
 
Huomenta kaikille. No nyt saa auki ennen kun aamupala on syöty:D Lunta tullut täälläkin ja onneks ehdin haravoida. Lehtien pois vienti olikin aivan omin takeinen juttu. Mies laitto auton peräkärryn traktoriin ja sillä kuskattiin mettänrajaan:) Tasan kymmenen kärryllistä. Oliskohan aika vähentää pihapiirin puita, tämä äitee olis siitä hyvin tyytyväinen.

Meillä neiti seisoo sohvalla ja osottelee ulos. Yrittää jotain omalla kielellään selittää ja selvästi ihmettelee, mitä tuo kumma aine tuolla nurmikolla on. Mahtaakohan tyttö muistaa viime talven lunta, tuskimpa. Tai mistäs sen toisaalta tietää.

Hyvää viikonloppua kaikille, jos en vaikka ehdikkään koneelle muuta kuin pikaiseen lukemaan kuulumiset. Jännän niin noita plussauutisia, ettei täältä malta olla poiskaan kokonaan:)

Näitä vielä roppakaupalla kaikille

:flower:
 
Täälä kans jotain lumen tapasta näky. Liukasta. :| Mua harmittaa, ku oisin halunnu lähtee autolla tänää, ku koulu alkaa niin paljo myöhemmin, opiskelen siis toisella, hivenen isommalla paikkakunnalla ja kuljen linkulla. Ois vaan niin kiva ku ois päässy käymään vähä shoppailemassa samalla. Mut enhän mä tonne uskalla lähtee ajaan, kesärenkaat ku on alla. :attn: Ehkä sitten joku toinen kerta..
 
Huomenet!

Kajjjaaninkin suunnalla on liukasta, pakkasta ja lunta..kohta pääsee
...


onko tänään paljo plussia?


).:) aloitin eilen tuollaisen Flagyl-kuurin, ku on kn tulehdus tms...


no jospa se tästä...tänään pitäis sen lekurin soittaa niistä arvoista...aika on vaan sellainen että on niiiin paljon muutakin tekemistä...

 
huomenia...
kahvia täytyy varmaan mennä keittämään lisää... huh että väsyttikin aamulla. muksut onneks on oikein pirteällä päällä ja viihtyvät ihmeen hyvin... saa nähä mitähän ne on keksinyt tällä välin kun pari riviä kirjottaa...
ja vettä sataa, taitaa ulkoilu jäädä vaan lenkiksi, tai jos menis kavereille leikkimään...mutta kivaa kun alkaa viikonloppu!

kiva huomata, että onhan täällä pari muutakin näin kierron alkupäässä (pioni, pikkumyy ja aurinkoenergiaa
:wave: )
ettei ihan yksin tarvii oottaa päivien kulumista....
ja jännitän muita peukut pystyssä!

red d --> jos huvittaa jossain muun päivityksen yhteydessä kirjata mulle eka yrityskerta menossa....

Pamuk kp5/28
 
olihan metka herätä ku maa oli valkosena :) yritin myyn sivujen kautta käydy tekemässä ittelleni tollasen janan mut en onnistu, kp janaa yritin mut onnistuin vaan tekeen sellasen raskausaika mittarin :whistle: jaksaisko joku auttaa ,pliiiis :hug:
mulla ei oo kummosia tuntemuksia, alavatsaa jotenki turvottaa, on tosi pingottunu olo ja väsy. yritän olla ajattelematta raskautumista mut se on niin vaikeeta! :eek: lähen tonne pihalle vapaata vietteleen ja palailen sit illemmalla lukeen teiän kuulumisia.. PLUSSAPUHURI :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Red ihastelin tuota kuvaa täällä tippa linssissä ennen kun edes luin, että hän ihana pikkuinen on teidän oma :hug: Aivan voi aistia ihanan unituhinan ja vauvantuoksun. Minä täällä herkistelen ja elän haaveissa, josko jo tässä kierrossa...

Maha on niin vietävän kipiä, että en tidä mitä olen syöny. Menee ihan päivä sekasin, kun kipristelee niin lujaa. Ovis kivut oli ja meni ja tätiin on vielä aikaa. Jos se kipuilu alka ajo täs vaiheessa tässä kierrossa, niin luvassa on tuskien viikot ennen tätiä.

Katson lasta nukkuvaa,
kuuntelen hentoa tuhinaa.
Silitän hellästi nukkaposkea,
suukon hellän annan pieneen hiuskiehkuraan.
Elämä pysähtyy siihen hetkeen,
aika lakkaa olemasta.
On vain se hetki,
se tunne syvin,
aidon rakkauden.


Lumi-Marja
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Red ihastelin tuota kuvaa täällä tippa linssissä ennen kun edes luin, että hän ihana pikkuinen on teidän oma :hug: Aivan voi aistia ihanan unituhinan ja vauvantuoksun. Minä täällä herkistelen ja elän haaveissa, josko jo tässä kierrossa...

Maha on niin vietävän kipiä, että en tidä mitä olen syöny. Menee ihan päivä sekasin, kun kipristelee niin lujaa. Ovis kivut oli ja meni ja tätiin on vielä aikaa. Jos se kipuilu alka ajo täs vaiheessa tässä kierrossa, niin luvassa on tuskien viikot ennen tätiä.

Katson lasta nukkuvaa,
kuuntelen hentoa tuhinaa.
Silitän hellästi nukkaposkea,
suukon hellän annan pieneen hiuskiehkuraan.
Elämä pysähtyy siihen hetkeen,
aika lakkaa olemasta.
On vain se hetki,
se tunne syvin,
aidon rakkauden.


Lumi-Marja
Kiitos. Neiti on todella ihana ja suloinen. (varsinkin nukkuessaan =) ). No ei vaineskaan, on hän muutenkin ihana, kuten on esikoinenkin. Mutta tuo hetki oli pakko ikuistaa, ku nukkui niin ihanasti :heart:
 
Voi kun kauniisti kirjoitettu Lumi-Marja! Ihan kylmät väreet meni pitkin selkää... Ja Redin kuva... Kunpa tollasen pienen saiskin syliin nuuhkittavaksi. Ihana.

Aamulla mittasin lämpöä 35,9, eli ihan normilämpö ennen ovista. Eilen illalla ne oli sit muuten vaan koholla. Nyt on 36,3. Kyllä se on uskottava, että ovis on edessäpäin. Varmistusraskaustesti silti huomenaamulla vielä. Harmi kun en testannut tänään, olis ollu kiva ottaa pari siideriä illalla. Noooh, huomenna sitte senkin edestä! :D

Kumma juttu, että oon sit palellut niin hirveesti. Raskaus olis selittänyt jotain. Vaikka ei kai se mikään ihme oo kun ilmat kylmeni niin yhtäkkiä. Maanantaina olin koko salsatunnin ihan jäässä. Kaveri katto mua ihan vinoon kun muut hikoili ja meitsi yritti epätoivoisesti hieroa käsiä lämpimiks kun oli näpitkin ihan kohmeessa!
 
Heippa kaikille.

Tää ei nyt kauheesti liity tähän aiheeseen mitä täällä keskustellaan mutta sain äsken sähköposti viestin ystävältäni ja meinasin että jos se saisi muidenkin kasvoilla hymyn käymään.

http://kni.prz.rzeszow.pl/~peu/likeu.swf

Klikatkaa linkkiä
 
Päätin tulla kuukauden paussin jälkeen katsomaan mitä tänne kuuluu ja täällähän oli plussia tullu ihan urakalla =) Mä olen tämän kierron yrittäny ottaa rennommin ja olen mielestäni siinä onnistunutkin (mitä nyt välillä kuumeilut menny hiukka yli). Hienon listan olet RED puuhannu!

Mulla on nyt menossa kp 30 eli saapa nähdä venyykö mun kierto taas pidemmäksi...Oli ensin 26pvä, sit 4x28pvä ja viimeinen kierto oli 34pvä. Mitään oireita ei oo, joten katotaan nyt mitä aika tuo tullessaan...Plussapuhureita kaikille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Red Dragon, lisäsitkö mut jo listoille? ...mä en nimittäin ainakaan löytänyt nimeäni tuosta perjantain päivityksestä.
Etkös sie haaveile esikoisesta? Vai ymmärsinkö edellisestä pinosta väärin :ashamed: ?

Kolmanneksi alimpana olet ensimmäisestä haaveilevat
No nyt löyty munki nimi listoilta, liekkö mun koneen reaaliaikaisuudessa häikkää! :D
 
Teree!

Juu, hyvä idea tää uuden pinkan teko. Ärsytti niin suunnattomasti availla sitä edellistä, ku pituuden vuoksi latas ja latas eikä meinannu avat sivuja ollenkaa. :headwall: =)

Ihan älyttömästi tullu plussia lyhyen ajan sisällä, ja vielä vähän aika sitten mun mielestä niitä ihania uutisia sai lukea tosi harvoin.
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!

Täällä päässä ei kummempia, ootellaan ovista ja heilutellaan peittoja. :D

Miehen sisko ja hänen mies alkoivat myös kuumeilemaan, kun kerrottiin, että ollaan jätetty ehkäisy pois joku aika sitten. Oltiin kälyn kanssa esikoisista yhtä aikaa raskaana (pojilla ikäeroa 4kk). Ja olis ihanaa jos satuttais molemmat taas samoihin aikoihin saamaan alivuokralaiset. =)


Plussatuulia kaikille ja toivotaan, että kierron lopussa olevat saavat niitä plussia kehiin ja tietty kaikki muutkin jotka tulee vähän perässä!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Red Dragon, lisäsitkö mut jo listoille? ...mä en nimittäin ainakaan löytänyt nimeäni tuosta perjantain päivityksestä.
Etkös sie haaveile esikoisesta? Vai ymmärsinkö edellisestä pinosta väärin :ashamed: ?

Kolmanneksi alimpana olet ensimmäisestä haaveilevat
No nyt löyty munki nimi listoilta, liekkö mun koneen reaaliaikaisuudessa häikkää! :D
Mie lisäsin siut heti, ku huomasin, että uusi on tullut meidän pinoon =).
Tervetuloa viel kerran! :D
 
Heippa kaikille! :)
Työpäivä ohi..ja se tuntu niiin pitkältä! Onneksi on viikonloppuvapaa. Saa kunnolla levätä. Kävin tänään ostaa raskaustestin.( olisin halunnut sen` erityisherkän`testin, oliko se kolme päivää ennen menkkojen alkamista, mutta tässä apteekissa sitä ei suvainnut olla)..noh, empähän pääse itteäni kiusaamaan. Maltillisesti vielä 7 päivää ja sitte!!
Tyttöseni sai alkunsa heti pillereitten jättämisen jälkeen. Tulipa valemenkatkin ja yllätys, että olin jo niin pitkällä.
Mulla on ihan hassuja oireita, olen herännyt muutaman kerran aamuyöstä etovaan oloon ja tissit on tosi kipeet ja mahaa turvottaa iltasella ja röyhtäyttää.. Mutta toisaalta sitä on niin epäluuloinen, ei ensimmäisestä kerrasta vielä onnista. No kun täti tulee käymään :| niin sitte ainaski tiedän että pystyn saamaan itselleni näköjään näitä oireita erinäisistä syistä..esim stressistä! No..pirskatti, vielä ei anneta periksi!! :D
 
Mitkä on fiilikset tänään? Mulla heittelee ihan laidasta laitaan. Välillä oon ihan varma ettei oo mitään toivoo ja suunnittelen vaan että mitäs paukkuja sitä jois huomenna. Mut nyt on rintoja kivistelly ja vihlonu koko iltapäivän ja alavatsaa ja selkääkin juilii. Ja taas alkaa jännittään, että jospa kumminkin! Monta päivää sulla on oviksesta? Mulla olis tänään 16, joten kyllä huomen aamulla pitäis sit jo testissä näkyä jos on jotain mitä näyttää. Apteekin oma odottelee kaapissa.

Muakin väsyttää ihan pirusti, mutta sinnittelen hereillä. Tää on niin harvinaista herkkua kun saa olla ihan yksin kotona. Ajattelin lämmittää saunan ja värjätä hiukset. Ja kynnetkin vois lakata pitkästä aikaa... :D
 

Yhteistyössä