Kesästä 07 yrittäneet

kp: Minäkin haaveilen koirasta. Mutta onneksi meillä on tällä hetkellä tuo kissa, johon saa syytää rakkautta ja hellyyttä. Minkä rotuisia koiria teillä on hoidossa?

Veena: Joo, niinhän ne huitelee. :ashamed: Taisinkin siitä jo mainita, että arvelen oviksen kuitenkin olleen silloin viimeisenä kipupäivänä eli keskiviikkona tai heti sen jälkeen torstaina. Joten voi olla, että menkat alkaa sitten huomenna tai ylihuomenna. Vähän on vihlonut tuota oikeaa munasarjaa, samaa siis, jota särki silloin oviksen aikaan. Keltarauhanen siellä varmaan vetelee viimeisiään. Olo on muutenkin jo aika turvoksissa. Sais vaan tulla se vuoto jo...
 
Bianca72, Joppu, Arabel, Merlin731, Veena: Iso hali teille kaikille, teiän vastaukset niiin lämmitti ja lohdutti mieltä!!Mä en ookaan täs maailmas ainoo joka sekoilee tän asian kans näin. Ootte symppiksiä :heart:

Oikeesti, toi mun päivällinen purkautuminen jo pelkästään autto olooni. En oo koskaan aikaisemmin ollu mikään innokas palstoille kirjoittelija, mut tää asia tuntunu niin raskaalta että oli pakko hakee jotain vertaisporukkaa (kun sitä ei tosiaan tuttavapiiristä löydy). Tänään ku tuntu taas niin raskaalta ni päätin, että jos en vaihteeksi kaatais kaikkea k*kkaoloani miesparan niskaan heti kun se tulee töistä, vaan vuodatankin surkeuteni kaikessa karmeudessaan tänne...ja se tosiaan helpotti oloa, varsinkin kun sain noin ihanan myötäeläväisiä vastauksia =) Sitten kun tuo oma ihana rakas tuli töistä niin jaksoinkin taas olla iloisin mielin ja se säästyi ainakin tän kerran siltä, että kotona odottaa epätoivoissaan nyyhkivä toivonsa kaivoon heittänyt lohdutettava (liian usein se joutunut täs viime aikoina olemaan mun olkapää vaikka varmasti itsekin suree kun lasta ei kuulu...mut on niin vahva munkin jaksamisen takia.) Et kiitos siskot :hug:

Kyllä täs on kaikenlaiseen oppinut elämänsä varrella murheita purkaan. Mulla toimii parhaiten kunnon rääkkiliikunta --> juokseen, salille pumppiin tai steppiin tai uimaan. Joskus taas kuuntelen rauhallista musaa tai meen pilatekseen. Liikunta helpottaa ja rentouttaa.Joskus lukeminenkin oikeessa mielentilassa.

Ja anteeksipyyntö pienoinen vielä siihen vuodatukseen: en tosiaankaan tarkoittanut vähätellä keskenmenon tuomaa surua. Nyt tuntuisi et pahinta mitä vois tapahtua ois kaiken tään jälkeen plussata ja sit menettää se pieni. Eli iso hali sen kaameuden kokeneille. Sitä vaan joskus miettii et miltähän se mahtaa tuntua se olo kun edes hetken aattelee et masussa kasvaa oma vaavi...

Pantalaimon: Mut voi lisätä tonne listaan, kp 11/31-39 ja yk10 meneillään ja esikoista ootellaan
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja stellina:
Bianca72, Joppu, Arabel, Merlin731, Veena: Iso hali teille kaikille, teiän vastaukset niiin lämmitti ja lohdutti mieltä!!Mä en ookaan täs maailmas ainoo joka sekoilee tän asian kans näin. Ootte symppiksiä :heart:

Oikeesti, toi mun päivällinen purkautuminen jo pelkästään autto olooni. En oo koskaan aikaisemmin ollu mikään innokas palstoille kirjoittelija, mut tää asia tuntunu niin raskaalta että oli pakko hakee jotain vertaisporukkaa (kun sitä ei tosiaan tuttavapiiristä löydy). Tänään ku tuntu taas niin raskaalta ni päätin, että jos en vaihteeksi kaatais kaikkea k*kkaoloani miesparan niskaan heti kun se tulee töistä, vaan vuodatankin surkeuteni kaikessa karmeudessaan tänne...ja se tosiaan helpotti oloa, varsinkin kun sain noin ihanan myötäeläväisiä vastauksia =) Sitten kun tuo oma ihana rakas tuli töistä niin jaksoinkin taas olla iloisin mielin ja se säästyi ainakin tän kerran siltä, että kotona odottaa epätoivoissaan nyyhkivä toivonsa kaivoon heittänyt lohdutettava (liian usein se joutunut täs viime aikoina olemaan mun olkapää vaikka varmasti itsekin suree kun lasta ei kuulu...mut on niin vahva munkin jaksamisen takia.) Et kiitos siskot :hug:

Kyllä täs on kaikenlaiseen oppinut elämänsä varrella murheita purkaan. Mulla toimii parhaiten kunnon rääkkiliikunta --> juokseen, salille pumppiin tai steppiin tai uimaan. Joskus taas kuuntelen rauhallista musaa tai meen pilatekseen. Liikunta helpottaa ja rentouttaa.Joskus lukeminenkin oikeessa mielentilassa.

Ja anteeksipyyntö pienoinen vielä siihen vuodatukseen: en tosiaankaan tarkoittanut vähätellä keskenmenon tuomaa surua. Nyt tuntuisi et pahinta mitä vois tapahtua ois kaiken tään jälkeen plussata ja sit menettää se pieni. Eli iso hali sen kaameuden kokeneille. Sitä vaan joskus miettii et miltähän se mahtaa tuntua se olo kun edes hetken aattelee et masussa kasvaa oma vaavi...

Pantalaimon: Mut voi lisätä tonne listaan, kp 11/31-39 ja yk10 meneillään ja esikoista ootellaan
Mukavaa, että mäkin pystyin auttamaan, jippii :D . Nyt tv.n eteen. Öitää!
 
Tervetuloa NuuNuu!

Kyl se taitaa täti tulla viikon päästä kylään, on vähän sellaiset tuntemukset. Täs alkuviikost oli viel eri ääni kellos, mut nyt on palauduttu jo maantasalle. Vattaa turvottaa ja muljaa.. :'(
 
Voi että harmittaa ja niin vietävästi :kieh: ! Lainasin yhden lapsettomuutta ja hedelmällisyyttä käsittelevän kirjan, ja sain selville, että lääke, jota mies on käyttänyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti viime syksystä, voi vaikuttaa heikentävästi siittiötuotantoon. Sitä ennen mies oli fyysisesti niin raskaassa työssä, että oli koko ajan hirveässä ylirasitustilassa. Ja sekin vaikuttaa hedelmällisyyteen (noin yleensä ja jo senkin takia, ettei työpäivien jälkeen enää yksinkertaisesti jaksa eikä pysty). Onko meidän koko 16 yrityskuukautta menneet näiden takia ihan pipariksi?!? :headwall: Ottaa ihan järjettömästi päähän just nyt. :kieh: :headwall: :kieh: :headwall:
 
Bianca72
Andala: Älä luovuta! En mä usko, että olis peli pelattu, eikä voikkaan olla.
Mun pitää soittaa tiistaina tai keskiviikkona polille, jos vuoto ei oo loppu, joten toivotaan sen loppumista :headwall:
 
Bianca: Oot ihana kun jaksat tsempata toisia, vaikka itse olet varmaan niitä tän pinon lyödyimpiä just nyt. :heart: Enkä mä toivoa menetä, mutta harmittaa vaan, että noi lääkkeet on tainnu heikentää onnistumismahdollisuuksia entisestään monta kuukautta, eikä me olla tajuttu mitään. Nyt niiden syöminen on lopetettu ja ne ei totta vie palaa miehen ruokalistalle ennen kuin lapsiprojekti on meidän kohdalta lopullisesti ohi. Toivottavasti sulla vuoto loppuu ja keho toipuu mahdollisimman nopeasti. Pidän peukkuja.
 
Andala: No varmasti harmittaa! :hug: Toivottavasti asia korjaantuu nyt vain jättämällä lääke pois. Eihän sitä tiedä, vaikka se auttaisi jo piankin! ;)

Bianca: Toivottavasti vuoto loppuisi pian. :hug: Hyvä, että saitte sovittua riidan miehen kanssa. :)

Piglet: Olenkin miettinyt mitä sulle kuuluu. Oletko soittanut sairaalaan lähetteestä? Ettei se vaan ole hukkunut matkalla? Voimia odotteluun. :hug:

Voi merlin! :hug: Typerä täti!

ON: Mun tätini on hukannut osoitteen, kartan ja navigaattorinkin. Ei siis mitään vuotoon liittyvän oloistakaan. :kieh: Mahaa juilii vaan. Ärsyttävää. Toki mielessä on käynyt, että jospa testasin vaan liian aikaisin. :ashamed: Mutta en silti toivo mitään, testaan vasta ensi viikolla, jos ei ole mitään tapahtunut sitä ennen.
 
Pantalaimon: meillä oli tätini kaksi vanhinta kääpiösnautseria hoidossa.. Ovat todella ihania.. Ja sieltä varmasti otamme ekan koiran, jos jossain vaiheessa otamme.. Ja väriltään musta-hopea voin laittaa kuvan..

Koodi:
http://www.elisanet.fi/silverjoy/koirat.html
Voitte katsella kuvia.. Hoidossa meillä oli Tara ja Darkki

KP
 
Bianca72
Eipä se mökötys auta oikeastaan, joten tähtään uuteen yritykseen ja eilen kovasti jo harjoiteltiin :heart: ,
Pahoitteluni tätin yllättämille!
Pian haetaan kevätrullia,riisiä ja salaattia :p :p .
****
Ja vielä lopuksi kaunis runo!
******
Äiti kertoisitko

Olen kuusivuotias ihminen jo
niin että äiti kertoisitko
mistä meidät lapset on tehty?
Olen tarhan tädiltäkin kysynyt,
hän on vain minulle hymyillyt,
ja talkkarikin on hämmästynyt,
He sanovat: Odotahan nyt?.

Naapurin pihalla kerrottiin,
että pienet lapset on tehty niin,
että vettä ja jauhoja sotkettiin,
ja taikina lapseksi muovailtiin.
Sen jälkeen uunissa paistettiin
ja sitten vain elämään käskettiin.
Äiti, tehdäänkö lapsia niin?

Äiti, voiko tälläistä pientä lasta
tehdä lehmän pienestä vasikasta
jos karvat vain ottaisi pois?
Ei antaisi lupaa ammumaan,
vaan käskisi sanoja sanomaan,
pyytäisi pottaan pissaamaan
ja kahdella jalalla kulkemaan.

Äiti, voiko pelto tai kasvimaa
ihmisen taimia kasvattaa
kuten porkkanaa, heinää tai muuta.
Miten taimet, vauvaakin pienemmät
pellon mullassa pärjäävät
kun siellä on madot ja jyrsijät
sekä sateet ja tuulet myrskyisät

Jos minut on tehty sairaalassa
tai tehtaassa lapsia valmistavassa
niin mistä rakennusaineet saivat?
Mistä lämmön laittoivat ruumiiseen
miten jalkani saivat liikkeeseen
mistä huono olo, kun tuhmasti teen,
mistä itku kun sattuu varpaaseen?

Lapseni
Pieni olet vielä ymmärtämään
mutta väärin teen, jos ääneti jään.
Joten rakennusaineesta kerron:
Se on ainetta kultaakin kalliimpaa,
sitä ei rahalla ostaa saa
ei kasvata meret, ei metsät, ei maa
silti jokainen voi sitä omistaa.

Taivaan Isämme kultaisin
meille kaikille lahjoitti paketin
joka sisältää rakennusaineen.
Käyttöohje on yksinkertainen;
Käytä ainetta reilusti, tuhlaillen.
Sitä säilytä lämmössä sydämen,
koska se on vihalle allerginen.

Se on rakennustarvikepakkaus
jonka päällä on teksti: Rakkaus
Tästä sinutkin lapseni tehtiin.
Siitä miljoonat lapset on valmistettu.
Siitä kaikki kaunis on rakennettu.
Siitä onni on koteihin asennettu.
Sen avulla paha on karkoitettu.

-Martti Puomisranta-
 
Andala toivottavasti tärppi käy nyt pian.
kp onpa suloisia kavereita nuo täisi hauvat. =)
Bianca mulla rupee onneksi tuo vuoto olemaan jo ohi. Vielä tulee hieman pyyhkiessä mutta onneksi vain siinä vähän. Ajattelin jo että kauanko pitää kulkea rätti perseessä :LOL:
Kiva tuo runo. Jospa siitä nyt saisi plussatulvan tähän pinoon.
 
Moi! :wave:

Ihana runo, Bianca! Mulle tuli ihan kylmät väreet sitä lukiessa.. =)

Pantsukka: Voi miten inhottava tilanne sulla! Toivottavasti olis ihan sitä itseään.. *toivoo sormet ristissä* :heart:

Piglet: :hug: voi kunpa se kutsu tulisi äkkiä perille teille!

Hieno juttu Andala, että sattuman kautta selvisi toi lääke-homma! Jospa se nyt nappaisi pian ;)

Onko teille koskaan käynyt niin, että tapaatte jonkun ihmisen ja ihan ekasta katseesta lähtien välillä on joku kummallinen vetovoima? Ihan hullua. Täs ei oo kyse mistään ihastumisesta tms vaan aina kun oon tän ihmisen kanssa tekemisissä on ihan älytön sähkö ilmassa. Molemmin puolin. Ja kun ei oikein kellekkään tästä voi puhua, ihmisillä kun on tapana ymmärtää väärin...

Ovista on tikuteltu ja ei vielä mitään. Suihkun jälkeen kuitenkin täytyy varmistella jo ennakkoon.. :D

..niin ja tervetuloa NuuNuu! :heart:
 
arabel: On mulle joskus käynyt niin ja myös naisen kanssa! Erään tosi hyvän ystävän kun tapasin, niin jotenkin meidän välillä oli sellaista sanatonta ymmärtämistä, jota on vaikea selittää. Ihan kuin oltaisiin tunnettu aina. :) Miesten kanssa siihen kyllä sekoittuu vähän sellaista seksuaalistakin värinää, mutta kun molemmat osapuolet tietää tilanteen, niin se on musta ihan ok. Ei sille itse voi mitään, eikä se kuitenkaan tarkoita, että olisi mitään toveruutta tai ystävyyttä enempää.

Olipa sekavasti selostettu. :ashamed: No kuitenkin, ymmärrän mitä tarkoitat arabel!

Bianca: Olipas hauska runo! :heart:

kp: Oi, ihania koiruuksia! :D

ON: Tänään on taas maha sekaisin. Ilmeisesti mulla on joku vatsatauti ja voi olla, että siitä johtuu mahan juiliminen. :( Muuten on ihan hyvä olo, ei yhtään kipeä fiilis, nälkäkin vaivaa välillä, mutta mikään ei pysy sisällä. :ashamed:
 
Bianca: Ihana runo :heart:

Pantsu: Kuulostaa ihan siltä, että olet tehnyt tädillesi jotain sellaista, ettei se muutamaan kuukauteen aio tulla käymään teillä. Toivottavasti olisit nyt vihdoin päässyt siitä vähäksi aikaa eroon. Ja jos olet, niin kerro sitten mullekin, miten se oikein karkotetaan.

Arabel: Joidenkin ihmisten kanssa vaan jostain syystä synkkaa ihan ihmeellisesti, mutta niitä on kyllä tosi harvassa. Vahvimmin mulla on ollut tuo tunne oman miehen kanssa. En tutustu todellakaan helposti uusiin ihmisiin tai muuta, mutta miehen kanssa mulla oli heti sellainen olo, kuin me oltais tunnettu aina. Tiesin heti, että tuossa on nyt se oikea. :heart: Seurusteltiin kaksi viikkoa ennen kuin muutettiin yhteen, ja sitä sähköä löytyy vielä nyt kymmenen vuotta myöhemminkin.
 
Haikaraa pyydystämässä:


Rosetta...............kp 59/38-46..............yk 10........1.toiveissa
Linneja................kp 53/34-54..............yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon........kp 48/41....................yk 9..........1.toiveissa
Kiharapää...........kp 32/32-52...............yk 11.........1.toiveissa
Gilmore...............kp 31/31-35...............yk 10.........1.toiveissa
Siskonen.............kp 29/28....................yk 12.........1.toiveissa
Mulmul................kp 28/27-30...............yk 12.........1.toiveissa
toinen.................kp 26/30....................yk 11.........2.toiveissa
Merlin..................kp 24/26-34..............08/07.......2. toiveissa
Pantteri76..........kp 24/27....................yk 11........1.toiveissa?
Veena.................kp 23/24-28..............yk 15........1.toiveissa
Andala................kp 22/31-41...............yk14.........1.toiveissa
Stellina...............kp 14/31-39...............yk10.........1.toiveissa
Joppu..................kp 12/29-33................yk14.........1.toiveissa
Arabel.................kp 10/25-28................yk 16........1.toiveissa
Piglet...................kp 1/27-29.................yk 9...........1.toiveissa
NuuNuu83...........kp -/-........................07/07........1.toiveissa
Jouskari-82.........kp -/- ........................yk 11........1.toiveissa
Tikka81...............kp -/-.........................yk 11........1.toiveissa
Nanniina.............kp -/-......................10/07 .....1.toiveissa (07/08km)
Bianca72 ...........kp -/-.......................06/07 ... 6.toiveissa (07/08km)
= ex töpökkä


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
 
NuuNuu: Lisätty! :wave:

Andala: En kyllä uskalla sellaista edes toivoa. :ashamed: Pakko on silti kai testata huomenna, kun on tiedossa hienot illalliset viinin kera ja jatkotkin jossain baarissa. Ei kyllä yhtään huvittaisi, siis testaaminen.

G: Meinaattekos seurata olympialaisia? Tänäänhän tulee avajaiset klo 14.40 alkaen. Mä ajattelin ainakin yleisurheilua seurata, jos se ei ihan mahdottomiin kellonaikoihin tule.

ON: Mahatauti riivaa edelleen. :x Tänään kyllä otan Imodiumia tai jotain, että saa tän vatsan taas toimimaan.
 
Pantalaimon: Koitappa ottaa kymmenen (noin) mustaapippuria. Pureskelet kevyesti ja huuhtelet veden kanssa alas. On luonnon oma Imodium. Toimii ainakin mulla...

Se tätioireyhtymä meni mulla ohi. Oisko ollu sittenkin jotain ovis-oireita. Mut näin myöhäisessä vaiheessa... :eek: No hyödynnettiin sekin sitten miehen kanssa ja aloin syöttää hänelle nyt Multivitaa. Ja popsin iteki. Kattellaa kui meijän käy... :)
 
pantalaimon;
Kiitos :hug: Tuntui hyvältä kun näki itsensä listalla...En tosiaankaan ole tästä meidän "projektista" puhunut edes ystävilleni,saatikka muille läheisille...!En vain halua,että ihmiset rupeavat asiasta kyselemään ja pitämään mahaa silmällä..Varmaan kuulostaa aika oudolta,mutta eipä ainekaan tule enempää paineita..Mutta onneksi täällä pääsee muiden "kohtalotovereiden" kanssa keskustelemaan,se helpottaa jo kummasti..!
Joten,kaikille kiitos jo etukäteen!!!
 

Yhteistyössä