Kesästä 07 yrittäneet

Tänään tuli postia sairaalasta alku talvella on sitten eka aika. Siinä vaan oli että pitäisi mennä vaikka mihin verikokeisiin + sperma-analyysiin. Yritin sinne soitella että pitääkö ne kaikki uusia mut en päässyt läpi.
 
hei pitkästä aikaa mut vois oikeestaan poistaa listalta kuumeilu kyl jatkuu mut kirjottelen enimmäkseen toolla esikoisesta haaveilevien pinossa...hankala muistaa ilmottaa kaikkiin pinoihin kp:t niin aattelin nyt olla vaan tolla yhessä...
kiitoksia paljon teille tuestanne ja iso iso plussapuhuri kaikille!!
-mulmul-
 
Iltaa! Täällä on vietetty aikasta hiljaiseloa näin loman ajan. Nyt alkaa loma oleen lopuillaan ja maanantaina sitä pitäisi taas lähteä töihin :headwall: Ei kyllä yhtään nappaa. Ja vielä lisäksi menkat alkoi tänään. Eli mulle voipi päivittää kp 1 :'(

Ajattelin aamulla soitella noista hoidoista sitten, nimittäin ohjehan oli että mun pitää varata ultra päiville kp8-9. Tosin nythän mulla on olleet todella ajoissa nuo ovikset (viimeksikin kp 9) ja tuossa laskeskelin että se taitaapi mennä viikonlopulle sitten. Mahtaaneko inseminaatiota voida tehdä sitten jos ovis osuu esim. lauantaille??

Pahoittelen oma napaisuuttani :ashamed:
 
Voi Veena :hug: ! Ihan perseestä toi tädin vierailu.. :kieh: Voimia nyt tuleville päiville, kyllä sä selviät vaikka pahalta nyt tuntuukin. :heart: Oot mun ajatuksissani.

mulmul: käy ihmeessä moikkaamassa meitä aina välillä! Ja plussaonnea! :heart: :wave:

Piglet: kiva että asiat etenee, vaikkakin hitaasti mutta varmasti.. =)

nuunuu: Boldaukset päälle, niin ei kukaan ainakaan missaa sun kirjotuksia.. *hih* :D

On: oliskohan mulla joku kp10? Eilen tikuttelin ovista, mutta tänään unohdin sen kokonaan! :eek: ajattelin kellistää ton ukon illalla, vaikka valitteleekin väsymystään..
*punoo juonia selän takana* Päätin, että vaikka olis mikä, ni tänään huomenna ja su kyllä harrastellaan! :D

Viikonloppuja kaikille! :wave:
 
Veena: :hug: Halit tädistä! Mä olisin NIIIIIIN mielelläni ottanut sen sun puolesta! :kieh: :ashamed:

mulmul: Plussaonnea ja tsemppiä yritykseen! Käy aina välillä kurkkimassa meitä ja jos alkaa "esikkopino" ahdistaa, niin tänne voi aina palata takaisin. ;) :D

NuuNuu: :hug: Tottakai lisäsin sut listalle! Tässä pinossa ei taida olla sellaista vakkaripinonpäivittäjää (mä voin kyllä ryhtyä?), joten siksi siinä kesti vähän aikaa. Tää on kyllä kiva pino ja tänne voi purkaa ihan kaiken mieltä painavan asian. :)

arabel: Tsemppiä oviksen bongailuun ja miehen kellistämiseen! b=)d

ON: Nega testattu aamulla. :| No, arvasin sen, mutta on sitä tyhjää ruutua silti niin v*ttumaista tuijottaa. :/ Vatsatauti sentään alkaa helpottaa, vaikka eilen oli vielä ihan hirveät kivut. Nyt vaan toivoisin, että tulisi ne tätikivut. :kieh: Onneksi gyneen ei ole enää kuin reilu viikko. Sitten saan ainakin terot. Hemmetti tätä mun toimimatonta kroppaa! |O
 
Haikaraa pyydystämässä:


Rosetta...............kp 60/38-46..............yk 10........1.toiveissa
Linneja................kp 54/34-54..............yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon........kp 49/41....................yk 9..........1.toiveissa
Kiharapää...........kp 33/32-52...............yk 11.........1.toiveissa
Gilmore...............kp 32/31-35...............yk 10.........1.toiveissa
Siskonen.............kp 30/28....................yk 12.........1.toiveissa
toinen.................kp 27/30....................yk 11.........2.toiveissa
Merlin..................kp 25/26-34..............08/07.......2. toiveissa
Pantteri76..........kp 25/27....................yk 11........1.toiveissa?
Andala................kp 23/31-41...............yk14.........1.toiveissa
Stellina...............kp 15/31-39............... yk 10.........1.toiveissa
Joppu..................kp 13/29-33...............yk 14.........1.toiveissa
Arabel.................kp 11/25-28...............yk 16........1.toiveissa
Piglet...................kp 4/27-29.................yk 9...........1.toiveissa
Veena.................kp 2/24-28.................yk 16........1.toiveissa
NuuNuu83...........kp -/-........................07/07........1.toiveissa
Jouskari-82.........kp -/- ........................yk 11........1.toiveissa
Tikka81...............kp -/-.........................yk 11........1.toiveissa
Nanniina.............kp -/-......................10/07 .....1.toiveissa (07/08km)
Bianca72 ...........kp -/-.......................06/07 ... 6.toiveissa (07/08km)
= ex töpökkä


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
 
Veena :'( :headwall: :kieh: :snotty: oon tosi pahoillani!! Mutta kohta pääsette tositoimiin kun menette sinne inssiin ja sitten sinä plussaat :hug: :heart: b :saint: d

Pantsulla se tätsy vaan pysyy tulematta :eek: Toivottavasti terot auttais heti!

Täällä varaudutaan tätsykän tuloon jossain vaiheessa kiertoa oli hemmetin toiveikas olo, kait sitä kuvitteli suurimmaksi osaksi oireet, kun ajoituskin oli tikkujen mukaan niin nappi. Nyt sitten on 28/28 eli huomenna pitäis tulla menkat ja menkkajomotusta on ollut, joten se siitä toiveikkuudesta :headwall: Niin ja kieloista huolimatta kävi alakertaa tunnustelemassa, niin sellanen aukinainen ja löllykkähän se oli...

Noh mutta tänään Suomi-ilmiöön juhlimaan :D
 
Jouskari: Kyllä ne terot on mulla aina auttaneet. Tosin se kaksi viikkoa niiden aloituksesta menee, ennenkuin vuoto alkaa, mutta kuitenkin. Toisaalta, sitten ei tarvitsisi odottaa "välikiertoa", jos tämä kierto venyy jonnekin kuun loppuun. Ensi kuussa kun kuitenkin aloitetaan joko clomit tai sitten jotain muuta. :) Jotain positiivista kai täytyy tästäkin löytää.

*muoks. Ja jos ei mitään muuta, niin tulipahan ainakin todistettua, ettei mulla metformiini auta ollenkaan. Edellisissä, vähän lyhyemmissä kierroissa, on luultavasti vielä ne keväällä syödyt clomit vaikuttaneet.
 
Veena: :hug:

Pantalaimon: Se testaaminen on aika jännä juttu, ku ennen testiä aattelee, et teen tän nyt vaik negaa se näyttää kuitenkin, mut siinä testatessa sitä jää oikein odottamaan mitä se näyttää. Ja kun se nega tulee, ni sitä on jotenki paljon pettyneempi kuin ennen testiä, vaiks sen tuloksen on mielessään jo nähny. Mut kyllä ne kaks viivaa sieltä vielä tulee :hug:

On: Mulla on tällä hetkellä sellanen ihmeellinen tuntemus alavattassa. Rakko kun täyttyy, niin alavatsa alkaa kipuilla. Ja se tuntemus alkaa jo ennen ku tulee pakottava olo mennä vessaan. Oon täs jo miettiny, et voisko olla joku tulehdus tai jotain... Onko teistä kukaan tuntenu moista?
 
Arabel: Onnea matkaa viettely-yritykseen! Kyllä sä sen kellistät, keksit vaikka jotain yllättävää :D Mä tuossa repäsin miehelle synttäriyllätyksen ajelemalla karvoitukseni pois :D Juu, enpä sitten tullut ajetelleeksi että pitänee nyt sitten rampata ne inssit ja ultrat jollain siili-lookilla :LOL:

Jouskari: Jaiks! Jännää on!! Ei muuta kun sorkat pystyyn!

Pantsu: Pahoittelut negasta, toivottavasti hommaan tulisi nyt pian selkoa, kun tää on ihan tarpeeksi piinaavaa muutenkin...

Mä kanssa menin testaamaan tänään. Tiedä sitten mikä päähänpisto sekin oli. Joo negahan se tosiaan oli. Muutenkin jotenkin ottaa tosi koville. Eilen tutkin adoptio sivustoja ja viime yönä heräsin keskellä yötä vollottamaan kuin epäreilua tämä on ja sama touhu on jatkunut tänäänkin. Sitä paitsi, olen ärsyttävän kiukkuinen. Oikein ärsyttää oma itseni :(
 
hei vaan!!
en mä teitä kokonaan aio unohtaa!! ei vaan aika aina riitä kaikkien pinojen lukemiseen!! mut käyn kyllä kertoilemassa kuulumisia ja kurkkimassa plussaneita aina välillä ja jos esikkopinosta plussaa kaikki tutut niin tuun sit tänne jos että teki oo lussanneet sillä välin kaikki!! :D
plussa onnea kaikille!!
mulmul :heart: :wave:
 
Veena: Iso voimahali sulle :hug: Tiedän niin sun tunteet ja fiilikset, kun oon ne iteki jo liian monta kertaa kahlannu läpitte...mutta aina se vaan sattuu yhtä paljon, ei sille vaan mitään voi. Määki viime kierrossa jo lueskelin noita adoptiosivustoja ja sillä hetkellä se tuntu ihan hyvältä ja aattelin, että oishan tääkin ihan hieno juttu...mutta hetken päästä ku sitä vuotaa ja testit näyttää negaa niin sitä vaan hajoaa, että miksi tää on niin vaikeeta!!!! :'( Täällä tulossa kohta kierron arvioitu puoliväli ja toivottavasti se odotettu ovulaatiokin jossain vaihees ilmestyy tikkuun...jotta täs taas makuuhuonetouhutkin sais ovulaation alla uutta puhtia niin tein samat temput kuin säki, että siililookissa ollaan täälläki kohta ja just kans tajusin että tällä tyylillä mennään myös ens viikolla eka kertaa Väestöliiton vastaanotolle :LOL:

Merlin: Niin samaa mieltä tosta testausoperaatiosta...joka kerta sitä alkaa muka testaan sillä asenteella et "en kuitenkaa oo raskaana, mut todetaanpa se viä testillä"...mutta jostain syystä sitä kuitenki salaa toivoo että elämä yllättäiski ihan kunnolla ja ne kaks viivaa joita ei ole vielä koskaan nähny niin jotenki ilmestyiskin tikkuun.Ja sitä testiä vaan tuijottaa ja odottaa ihan piinassa.Ja vaikka alunperin ei mitää odotuksia ollukaan niin silti sen testin jälkeen on aina PETTYNYKIUKKUNENVIHANENÄRTYNYEPÄTOIVONEN olo!!!!!!ja vaikka menkat ei ois vielä alkanukaan niin se kaikki toiveikkuus ja jännitys vaa katoaa saman tien ja jokakuukautinen surutyö alkaa...kunnes kaikki alkaa taas alusta....

Jouskari: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, jännitys tiivistyy ja aina on toivoa!!Kaikesta huolimatta uskon, että elämä yllättää positiivisestikin välillä. Aika samoissa yrityskierroissa mennään, ei peliä olla viä menetetty ollenkaan. Olittekos te ollu viä tutkimuksissa / hoidoissa jne?
 
Mä tilasin nyt sit tänään nipun ovisliuskoja ja raskaustestiliuskoja Mammaksilta. Saas nähä koska tulee.

Mä oon nyt sit alottanu ton mun uuden uuden harrastuksen oikein kunnolla. Eli ajoin kuukausi sitten prätkäkortin ja tänään tuli 1600 kilometriä täyteen. Jospas se olis sit se harrastus, mikä veis mun ajatukset pois raskautumisesta ja ottais ja tärppäis. Kyllä se ajatukset vie kyl pois kaikesta muusta paitsi ajamisesta, ainakin vielä... Nyt mies vaan kärsii, kun en millään tahtois tulla kotiin. Tie vie vaan eteenpäin... :LOL:

muoks: typo
 
täällä ootellaan tätiä kans...keskiviikkona tarkalleen pitäs tulla,luulisin :kieh: ihme huimausta ollu koko viikon(?)mistähän lie johtunee,ei mua yleensä huimaa ikinä.ja mahaki on ihan outo jotenki..no ei ne mitään raskausoireita varmaankaan oo mutta varmuuden vuoks netistä parit testit tilasin :D
 
KP: :hug: Täti prkl. Täälläkin alkoi tänään kunnon vuoto. Ihan kun sitä nyt ei olisi jo tullut aivan tarpeeksi.

Mulmul: Tule vaikka silloin tällöin vierailevana tähtenä kertomaan kuulumisiasi jos siltä tuntuu :)

Stelliina: Vai siili-lookissa sieläkin, johan ne alkaa siellä lekurilla miettiin että tää on jokin uusi villitys :LOL: Mutta tuosta adoptiosta, en edes tiedä miten ajattelen siitä, mutta olen sellainen ihminen että mulla on tapana aina ns. safetata kaikki vaihtoehdot. Oisi se oma lapsi niin ihana. Saisi nähdä millaiset silmät sille tulee, ja millaiset hiukset ja hymy.

Merlin: Ihan hyvä saada muutakin ajateltavaa. Mutta muista nyt edes ovis aikoina piipahtaa kotona :D

Toinen: Toivotaan parasta b :) d
 
Täällähän on oikea siilivillitys! :LOL: Mä en tuosta karvojen ajelusta kauheasti tykkää. Muuten ihan ok, mutta se sänki kutittaa niiiiin perhanasti! :kieh:

Jouskari, miten sun kävi?

Pahoittelut Veenalle ja kp:lle tädistä! :hug: Veena, mullekin oli tämän kierron päättyminen jotenkin erityisen raskas. Ei ehkä enää nyt, mutta muuten koko viikon olin ihan down. Jotenkin se tieto, että tämä oli taas toistaiseksi viimeinen luomukierto teki tästä raskaamman.

stellina ja merlin: Miten osasittekaan pukea sanoiksi mun tuntemukset testaamisesta! Musta tuntuu aina JUST tuollaiselta. Aina siihen liittyy se pienen pienen pikkiriikkinen toivo jossain syvällä sydämessä, että tulisikin yllätysplussa. Sitten kun se kuitenkin on nega, pääsee se pessimisti-realisti-minä päänsisällä pätemään ja toteamaan: Mitäs minä sanoin! ja se toivova-optimisti-minä luikkii häntä koipien välissä piiloon jonnekin pääkopan syvimpään nurkkaan hiipiäkseen taas esiin seuraavana testikertana. :ashamed:

ON: Mulle taitaa tulla huomiseksi kp 1! Jes! Että ihan 50 päivän kierto... No, onhan se kuitenkin kierto. Kai. Ehkä. En tiedä siis olenko tyytyväinen vai en, vähän skitsofreeniset fiilikset. No, ainakin jotain tapahtuu ja kohta on se gynekin. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. :D Eilinen oli oikein onnistunut ilta. Oli hauskaa, juotiin viiniä, naurettiin, syötiin hyvin. Täydellistä siis! :D Tänään ei ollut edes krapula, kun onnistuin lopettamaan ajoissa. Väsyttää toki hieman, kun nukuin vain nelisen tuntia. Vielä pitäisi jaksaa tenttiin lukea. *huokaus* :headwall:
 
Haikaraa pyydystämässä:


Rosetta...............kp 61/38-46..............yk 10........1.toiveissa
Linneja................kp 55/34-54..............yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon........kp 50/41....................yk 9..........1.toiveissa
Gilmore...............kp 33/31-35...............yk 10.........1.toiveissa
Siskonen.............kp 31/28....................yk 12.........1.toiveissa
toinen.................kp 28/30....................yk 11.........2.toiveissa
Merlin..................kp 26/26-34..............08/07.......2. toiveissa
Pantteri76..........kp 26/27....................yk 11........1.toiveissa?
Andala................kp 24/31-41...............yk14.........1.toiveissa
Stellina...............kp 16/31-39............... yk 10.........1.toiveissa
Joppu..................kp 14/29-33...............yk 14.........1.toiveissa
Arabel.................kp 12/25-28...............yk 16........1.toiveissa
Piglet...................kp 5/27-29.................yk 9...........1.toiveissa
Veena.................kp 3/24-28.................yk 16........1.toiveissa
Kiharapää...........kp 1/32-52...............yk 12.........1.toiveissa
NuuNuu83...........kp -/-........................07/07........1.toiveissa
Jouskari-82.........kp -/- ........................yk 11........1.toiveissa
Tikka81...............kp -/-.........................yk 11........1.toiveissa
Nanniina.............kp -/-......................10/07 .....1.toiveissa (07/08km)
Bianca72 ...........kp -/-.......................06/07 ... 6.toiveissa (07/08km)
= ex töpökkä


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
 
Sanos KP muuta..

Pantsu: En tiedä pitäisikö onnitella vai surkutella menkoista, mutta pääasia että homma etenee.

Jouskis: Huhuuu? Mikä tilanne?

).( Perjantaille ultra tilattu! Saas nähä kuin käy, josko vaikka pääsisi tosi toimiin sitten maanantaina :| Voipi tosin olla että se ovis osuu justiinsa viikonlopulle, mutta sitten ei auta kun odottaa seuraavaan kiertoon.
 
Tervehdys... eilinen tuli maattua sohvan pohjalla :ashamed: |O Mut oli muuten ihan ok ilta vaikka kesken kaiken keikalta lähdettiinkin kun koko alueelta loppu alkoholi ja laskuhumalaa mies ei olisi kestänyt... :|
Stelliina kiitos tsempityksestä ja onhan se niinkin ettei tässä vaiheesa vielä kirvestä pidä heittää ja vuosihan on ihan normi aika yrityksen suhteen... vielä ei olla missään tutkimuksissa käyty, mutta ajattelin tässä kun lomat on lusittu niin syksyllä sitten mennä ja mieskin on samoilla linjoilla...
Pantsu hyvä että teillä on onnistunut ilta!! :D
Veena toivotaan että se ovis ei osuis viikonlopulle vaan sopivasti siihen inssi ajankohtaan b =) d

Täällä ei vielä ole täti tullut tätsyä, mutta laskinkin, että oviksen tikutin kp 14 niin silloinhan ovis on tapahtunut joko 15 tai 16 eli kaiken järjen mukaan huomenna pitäisi alkaa kun nyt on kp30. Tissit on kipeet molemmilta sivuilta ja vasen nänni. Ei ole kyllä yhtään raskautunut olo... mutta kattellaan...
 
Lomalta palttu ja kp25/37 menossa, viime kierrossa täti saapui kp37. Aloitin tässä kierrossa syömään helokkiöljykapseleita tarkoituksena ois että kierrot lyhenisi vähän ja näyttää siltä että ainakin tämä kierto jää lyhyeksi. Eilen ja tänään on vähän tuhruttanut ja ovisoireita oli kp12 tiennoilla en tosin osannut silloin kuvitella että limasuus ois oviksesta johtunut, vasta viikko sitten kun rinnat kipety älysin että tais se sittenkin olla. En ihan täysin usko että kierron lyhentyminen johtuis noista helokeista vaikka mulla ei kyllä ikinä ole ollut näin lyhyttä kiertoa. Normaalisti kierron pituus on vaihdellut välillä 37-45. Syön noita kuitenkin vielä pari kiertoa ja hyvä tietysti jos kierrot lyhenee niin hyvä juttu. Sen heinäkuisen lääkäri ajan jouduin tosiaan perumaan ja uuden ajan ajattelin varata vasta myöhemmin, katsellaan nyt pari kiertoa vielä noiden helokkikapseleiden kanssa.
 
Täälläkin kp 2 taas. Jokos se yk on 13? Vissiinki. Tästä ei tule kovin iloinen teksti, varoitan... Olo on aika masentunut... Todennäkösesti noilla mun prolaktiiniarvoilla ei voi millään tulla raskaaksi, ja kuukausia joutuu odottamaan ennen kun pääsee lisätutkimuksiin. Soittelin tänään gynen polille ja aikaisintaan marraskuussa on aika eka käynnille. No, kiva tietää nyt että joskus ees tutkitaan lisää.

Tuntuu niiiiiin epäreilulle että miks mulle on annettu tällanen viallinen kroppa ja viallinen aivolisäke joka tuottaa hormoneja ihan miten sattuu. Tässä kuussa ahdistus asiasta on erityisen iso. Mulla on kaks hyvää ystävää, jotka alotti yrittämisen yhtä aikaa kun me. Ollaan juteltu kaikesta ja purettu kaikki turhautumiset yhdessä välillä viinilasin äärellä ja välillä ilman. Ja se on helpottanu tosi paljon. Ja tässä kuussa sitten ne molemmat plussas, samana päivänä kun mä sain kuulla noista hormoniarvoista. Toisaalta oon ihan superilonen niiden puolesta, mut toisaalta ulkopuolisuuden tunne on ihan valtava. Kauheen ristiriitaista nyt olla yhdessä kun ne ei viiti hehkuttaa omaa onneaan mun seurassa niin paljon kun varmaan haluaisivat kun tietysti tietävät miten pahalta musta tuntuu... ja mä en viiti synkistellä omaa tilannettani etten masentaisi niitäkin.

Aika rankkoja ollu nää viime päivät. Onneks täällä saa lukee samanlaisia tuntemuksia, tulee aina sellanen olo ettei sittenkään ole yksin tässä maailmassa tän asian kanssa. Kukaan muu kun näitä tunteita ei voi ymmärtää, kun sellanen joka käy samaa läpi. Sitä kauheeta vuoristorataa kun toisena hetkenä on toiveikas ja onnellinen ja toisena hetkenä ihan epätoivonen ja varma että saa elää koko elämänsä ilman lapsia. Ja aina pitää jaksaa vastata hymyillen ihmisten kysymyksiin siitä miksei teillä ole vielä lapsia ja eikö nyt olisi aika jättää ura syrjään ja keskittyä perheeseen. Olis joskus kiva sanoo että kuule, olen itkenyt tätä asiaa lähes joka päivä viimeset muutaman kuukauden kun todellakin haluisin äidiksi mutta kaikille se ei ole niin helppoa joten voisitko pitää turpasi kiinni kiitos.

Olis kauheen kiva kun keksis nyt odotellessa jotain mihin keskittyis että sais ajatukset pois... aattelin yrittää taas pitkästä aikaa koukuttautua juoksemiseen, laihduttamiseen sekä Big brotheriin. Viimesin onnistuu varmasti, muista ei ole niin varmuutta :)

Anteeksi synkistely, ehkä tää tästä taas! Jaksuja meille kaikille!!!! Olette ihania!
 

Yhteistyössä