KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

Tää värssy sai mut eilen ihan pois tolaltaan ja itkusta ei loppua meinannu tulla..sain tuommosen eilen yheltä tutulta

Enkeli pieni ja valkoinen
tuli mukanaan lämpö taivainen.
Tarttui käteen lasten pienten
lapset mukanaan taivaaseen vieden.

mut nyt tää lähtee noutaa cd pakettia postista kun sain 18 levyä 20? hintaan
:D
 
Mä olen ihan järkyttynyt :(
Mulle soitti outo numero tänne töihin joka ensimmäisenä sanoi että ei suurta hätää mutta....
Auto oli töytäissyt mun esikoista :eek: :(
tyttö oli huolimattomasti ajanut suojatielle auton eteen,niin että syy kyllä oli tyttären.Kuski oli ihan järkyttynyt ja shokissa kun soitti.Ensin luulin että olis humalassa mutta oli tapahtuneen jälkeen itse ilmoittautunut poliisiasemalle ja puhalluttanut itsenä(harvinaisen hienosti toimi,kiitos siitä hänelle)Ja sitten tuli vielä meillä käymään ja tarkistamaan tytön kunnon(mieheni on kotona,mä täällä töissä pelästyneenä )
pyörä on aivan tuusan nuuskana ja olisi voinut käydä pahastikin,mutta onneksi ja ilmeisesti niin tytär kuin autojn ajaja selvisivät säikähdyksellä!
Mieheni kuitenkin lähti varuilta näyttämään tyttöä päiystykseen ettei ole tule mitään yllätyksiä,vaikka vakuutti olevansa kunnossa...

No ehkä tälläkin asialla on opetuksensa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Mä olen ihan järkyttynyt :(
Mulle soitti outo numero tänne töihin joka ensimmäisenä sanoi että ei suurta hätää mutta....
Auto oli töytäissyt mun esikoista :eek: :(
tyttö oli huolimattomasti ajanut suojatielle auton eteen,niin että syy kyllä oli tyttären.Kuski oli ihan järkyttynyt ja shokissa kun soitti.Ensin luulin että olis humalassa mutta oli tapahtuneen jälkeen itse ilmoittautunut poliisiasemalle ja puhalluttanut itsenä(harvinaisen hienosti toimi,kiitos siitä hänelle)Ja sitten tuli vielä meillä käymään ja tarkistamaan tytön kunnon(mieheni on kotona,mä täällä töissä pelästyneenä )
pyörä on aivan tuusan nuuskana ja olisi voinut käydä pahastikin,mutta onneksi ja ilmeisesti niin tytär kuin autojn ajaja selvisivät säikähdyksellä!
Mieheni kuitenkin lähti varuilta näyttämään tyttöä päiystykseen ettei ole tule mitään yllätyksiä,vaikka vakuutti olevansa kunnossa...

No ehkä tälläkin asialla on opetuksensa :ashamed:


:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Varmasti säikäytti!!! Hyvä että tarkastetaan kuitenkin tytön kunto!
 
Tytöllä oli kaikki hyvin lääkärissä !!!
Se on jännä miten kaikki vastoinkäymiset kasaantuu,sitten kun niitä alkaa olemaan ...
Puoli tuntia ennen töiden loppumista mulle iski kamala ahdistus ja siitä vatsakipu yltyi ja alkoi oksettaa.Kai oli mun stressireaktioni.Nukuin puoli kuudesta puoli ysiin ja supisteli
Toivottavasti nää vastoinkäymiset nyt loppuu meidän perheessä :|
 
Saas nähdä mitä täällä tapahtuu, olin eilen jo lähteä päivystykseen näiden särkyjen ja hirveiden suppareiden takia. Mutta yöllä vähän rauhoittui. alavatsaa särki koko illan ja kaikki supisti ja viilsi. Liekö pehmittelee nyt paikkoja..

Kääkkis ja lapanen rv 32+3
 
Toivottavasti tilanne on Kääkkänällä rauhoittunut. :hug:

Me9jaBonus hyvä että kaikki on hyvin tytöllä ja loppuisi vastoinkäymiset nyt. :hug:

Täällä minä valmistaudun erilaiseen viikonloppuun, vien kaksi nuorimmaista mummolaan hoitoon viikonlopuksi. Saas nähdä miten käy kun kumpikaan ei ole ennen ollu hoidossa missään.. Noh, luulen että äiti tässä kovimman koulun käy.. :whistle:

Tellu30 27+2
 
Me9jabonus Onneksi oli enkeleitä matkasa ja selvisitte säikähdyksellä!!!!

Kääkkänä Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Mulla oli samanmoista silloin muutama viikko sitten, kun jouduin sinne sairaalaan viikonlopuksi.

Itse sain eilisestä sokerirasituksesta puhtaat paperit, vaikka viime raskaudessa olikin rd. Hyvä näin.
Huomenna koululaisilla todistusten jako ja sit alkaa kesäloma ja kaikki kuusi kotosalla, hulabaloota :LOL:

Miia ja Kerttu-Inkeri 26+1
 
Ja laitampa tännekin tämän gallupin ;)

Mitä odotat ajalta ilman vauvamasua eniten? =)
Tää nyt tietty meille jo pallomahaisille....


Itse odotan masulla nukkumista(minkä tietty täydet tissit sit estää :| )
Lasillista todella kylmää,kuivaa valkoviiniä :p
Ja farkkuja ilman masuresoria ;)
 
Moi,

Kääkkis: minusta olisi hyvä käydä lääkärillä -ihan jo oman mielenrauhankin vuoksi. Samoin kävin itsekin viime viikolla, kun yhtäkiä supisteli todella kipeästi ja selkäänottavasti tuntikausia putkeen.

Miia: sinun tilanteesi sitten rauhoittui sairaalareissun myötä? Onnea rd:ttomuudesta =)

Me9: Onneksi ei tytöllesi käynythullummin! Meillä oli samanmoinen tilanne tytöllä suojatietä pyörällä kävellen ylittäessä pari vuotta sitten: silloin auto jatkoi tyynesti matkaansa ja tytön pyörän etuosa meni serpentiiniksi :eek:

tellu: minkäs ikäiset menevät yökyläilemään? Mukavaa! Aina se tuntuu moninverroin rauhallisemmalta, kun osa on hetken poissa.

Itse olen ihan naatti fyysisesti ---ja hiukan muutenkin :/ Eipä ihan ruusuilla parisuhteesa juuri nyt tanssita. No, ehkä tämä tästä, joskus.

Galluppiin: odotan vatsatonta aikaa ennenmuuta sitä silmälläpitäen, että pääsen oman kroppani herraksi: voin alkaa muokata jaksavaisesti itseäni kiinteämmäksi ja mahdolliset jokuset ylikilot saavat taas kyytiä. Normaalikokoinen kroppa on minulle vielä niin uusi ja vähän aikaa elämässäni koettu juttu, että nautin siitä -pinnallisesti ja siltikin ylpeästi - suunnattomasti.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

En tiedä mihin tämä aika kiitää mutta kirjoitteleminen jää todella vähäiseksi. Päivittäin luen teidän kaikkien kuulumiset joten suunnilleen kärryillä olen. Tämä meidän nuorimmainen on vaan niin vauhdikas tapaus että hänen perässään kun päivin säntäilee niin illalla kun lapset sängyissään niin itsekin on sinne valmis.

Ensinnäkin Me9:lle, onneksi tytöllä kaikki hyvin - onnea oli matkassa. Lasten liikkeet niin äkkinäisiä että koskaan ei tiedä milloin tapahtuu ja mitä.

Kääkkänälle, toivottavasti supistelut tasaantuu ja vauva malttaa masussa vielä hetken.

Omia kuulumisia: Nyt rv 16+1, olo edelleen täysin oireeton, mutta vauva voi hyvin ja vastasi viikkoja ultrassa tai oli muutaman päivän isompi. Olo kaikin puolin ok, mutta hiukan mielen kireyttä on ilmassa :/ Kotiaskareetkaan ei oikein nappaa mutta ehkä sekin aika taas joskus tulee kun nekin huvittaa.

Täällä monella jo vauva lähtökuopissa, tuntuu että aika on mennyt sukkelaan. Oliivittarella h-hetki on tosi lähellä, muistan jostain pinosta lukeneeni kun olit plussannut ja ei siitä nyt niin kauaa ole =) Ja laamojakaan ei teille tainnut tulla ( muistaakseni se olit sinä kuka niitä haaveili :LOL: )

Niin, ja Riemusta oli kaunis kuva, on jotenkin hauska kun jollekin henkilölle tulee kasvot täällä palstalla. Kaikistahan muodostuu jonkinlainen mielikuva mutta sellaisiksihan ne yleensä jää.

Mutta nyt ne kotityöt kutsuu, vaikkei huvita :headwall:

Hyviä oloja kaikille ja toivottavasti lämpimiä kesäilmoja :wave:
 
Iltaa!

Hotmilk... :D Minähän se olin himmelihimoinen ja laamoista haaveilin.... kumpiakaan en ole saanut sitten hankituksi. Tosin Sirkuksessa kävin laamoja katsastamassa, luonne näyttää niillä olevan kohillaan :LOL: Piristipä mukavasti tukalaa iltaa muistella alkumetrejä! Nyt tosiaan täytyy masusta luopua ja se aiheuttaa aina jonkinmoista haikeutta :'( Onneksi on ähkyt ja kivut loppumetreillä helpottavat luopumista...
Ja siitä aasinsilta galluppin : Odotan myös mahallaan nukkumista, sen lisäksi haluan liikkua jo vaivattomasti! Heppulin todettiin neuvolassa nyt laskeutuneen ja siksi liikkeetkin ovat vähentyneet. Häntäluu tuntuu jakautuvan ja painon tunne on mojova... Mutta eipä vaan supistele, eli käynnistykseenhän tässä mennään. Saapihan ajoissa hoitajan lapsille ;)

Niin ja saunaoluesta haaveilen saunanrappusilla auringonlaskun kera.... B)

Oliivitar ja Heppuli POKS 38
 
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Ja laitampa tännekin tämän gallupin ;)

Mitä odotat ajalta ilman vauvamasua eniten? =)
Tää nyt tietty meille jo pallomahaisille....


Itse odotan masulla nukkumista(minkä tietty täydet tissit sit estää :| )
Lasillista todella kylmää,kuivaa valkoviiniä :p
Ja farkkuja ilman masuresoria ;)
onneksi tytöllä kaikki hyvin, eikä käynyt pahemmin!

Vastaan galluppiin.. koska olen just pääsemässä siihen kohtaan kun olen taas
tyytyväinen kroppaani ja kaikki näyttää melko hyvältä (paitysi tissit YYYYYYH :xmas: ) Ihana kun housut menee jalkaa ja voi käyttää toppeja ja olla samassa kunnossa missä normaalisti on Ja mulla siis nuorin sen vajaa 7kk :heart: Joka muuten varmaan kohta kävelee |O Ottaa siis askelia jonkin verran tukien.. ja seisoo jne..
Ja se mahalla nukkuminen tietty on se eka asia mitä odotti.. tosin sillon oli ne tissit tiellä :LOL:

Aaaa niin joo.. mut vois kai lisätä takaisin haaveilioitten puolelle :D Tässä on ekat menkat takana synnytyksen jälkeen... ja yritys uuden vauvan aikaan saamiseksi jatkuu.. ikää sen 29v ja viides olisi tulossa... jos on tullakseen :p

ihana lukee näitä jotka jo menossa koitokseen.. kun jo miettii tässä valmiiks et mitä sit tekee :LOL: Tosin on hyvinkin tuoreessa muistissa.. ja kaikki meni niin hyvin ni sitä tässä odottelee jo :LOL: :LOL:

Voi ku tulis plussa ja nopsaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Feenikslintunen:
tellu: minkäs ikäiset menevät yökyläilemään? Mukavaa! Aina se tuntuu moninverroin rauhallisemmalta, kun osa on hetken poissa.

1,5v ja 3v ovat olleet yökyläilemässä ja hyvin oli kuulemma mennyt. :heart: Tänään olisi tiedossa isompien kanssa sitten ohjelmantäyteinen päivä, pitäisi kaikkea hauskaa keritä tehdä yhdessä päivässä. :LOL: Ja jännitystä lisää esikoisen ensimmäisen luokan todistus, millaisen tuo tullessaan. :heart:

Toivottavasti oma kunto ei mene huonoksi päivän edetessä. Minulla tosiaan tuo selkä tahtoo mennä todella herkästi huonoon kuntoon. Pitäisi kokeilla sitä tukivyötä, josko se auttaisi, mutta en saa hommattua sitä.. |O Oma vika siis.. :whistle:

Gallup mahallaan nukkuminen taitaa olla minunkin kaipaamani asia. Ja tahdon myös playa-lonkeroa.. =)

Missäshän riemu luuraa???

Jeps, mutta nyt aamupalan syöntiin ja valmistautuun päivän hulinoihin.

Tellu30 27+3
 
Ihanaa ootte kaivannu, täälhän mä :wave:
On vaan niin kauhee meno päällä, etten ole edes koneelle ehtinyt. Tällä viikolla olen istumaan ehtinyt vaan ruoka-aikoina. Mikä lie raskausmania iskenyt. Koko ajan pitää touhuta ja lentää ympäriinsä kuin heikkopäinen. Mutta kyllä sitten häpyliitos valittaa kun ilta koittaa.
Ei tänne kummempia, ens viikolla taas tsekataan istukan sijaintia, mutta on missä on, niin jokatapauksessa matkat suomeen on varattu ja koko heinäkuun vietämme kotomaassa :heart: :heart:
Kauheesti tapahtunut teille, kun en ole muutamaan päivään lukenut, hurjiakin juttuja.. Toivottavasti kaikilla on nyt hyvin asiat.

galluppi , mä kaipaan myös mahallaan nukkumista, vaikkakin se tosiaan ei onnistu niitten tissien takia. Kaipaan myös hyvää viiniä :p Ja sitten kaipaan myös vauvaakin, haluan vauvan jo sykkyyn. Kauhee ikävä, mutta en tietenkään toivo että vielä syntyy. Elokuun loppuun annoin toivomuksen sille meidän pihan haikaralle.

teille kaikille :heart: ja :flower:
 
Mukavaa ja kesäistä viikkoa kaikille :wave:

neitim Onnea uuteen kotiin :flower:

Täytyy tästä ryhdistäytyä ja mennä käymään kaupassa.

ainiin... piti kysyä että onko liitoskipuihin mitään apukeinoa, asentoa, lääkettä, yrttiä tahi loitsua?
Kävin viime yönä vessassa ja kun nousin pytyltä, niin meinasi taju lähteä, aivan kuin puukolla olisi viillelty alapäätä. Kivut jatkuivat toista tuntia vielä sängyssäkin, enkä saanut nukuttua. Kamalaa. |O Eikä ollut eka kerta. Päivittäin juilii. Ei mulla aiemmin tällaisia ole ollut.

feenikslintunen :wave:
 
Kiva kuulla sinustakin riemu :flower: Liitoskipuihin ei minulla ainakaan mitään vinkkiä ole antaa, kaikista olen niitä kärsiny enempi ja vähempi. Jos jollakulla on vinkkejä niihin niin minäkin olen erittäin innokas moisista kuulemaan. =)

Täällä lauantain hulinapäivä meni muuten aivan loistavasti, paitsi sain sitten hommattua itselleni flunssan.. |O

Ajatus ei näköjään tukkoisessa päässä juokse.. :wave:

Tellu30 27+5
 

Yhteistyössä