¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

marita14 Ai sinullakin kemiallinen :( Hö, miks niiden pitää olla niin yleisiä. Mä tein tosiaan digin sinä päivänä kun piti menkat alkaa ja silloin tuli 1-2, sen jälkeen en sitte tikuttanut kun sitä jotenkin ajatteli, että kyllähän nyt digiin voi luottaa. Sitä ennen kahtena päivänä kylläkin tikutin ja silloin oli vahvistunut. Ja tosiaan digistä 6 päivää niin tuli tämä nyt sitten. Joten mä varmaan testaan sitten ens kerralla vasta kun on kaksi viikkoa siitä kulunu kun olisi pitänyt vuodon alkaa. Tai ehkä sitten 40 viikon jälkeen kun muksu on syntyny jo :p

Oikein ärsyttää kuinka tyhmä sitä on ku ajatteli, että jos digi nyt jotain sanoo niin kyllä se nyt sitten on fakta. Joopa.
 
No sanoppa muuta Pecanpie . Itsekkään en olisi huomannu koko kiinnittymisen yritystä jos hölmönä en olisi testiä mennyt tekemään, oon niin malttamaton. Nyt teen testin tulevana vklp ellei menkat oo alkanut, jos uskallan.
 
mymosa Okei, eli sulla oli sitten vähän pidempi ja vaikeampi prosessi :(
marita14 Oliko sulla tämä kemiallinen nyt juuri ennen tätä kiertoa vai onko ollut kiertoja välissä? Mietityttää meneekö kierto ihan sekaisin ja onko odotettavissa nyt joku ihme kierto jostai ei yhtään tiedä, milloin ovulaatio on tuloillaan. Mutta senpä näkee sitten. :$ Onneksi mulla on tämä ollut täysin kivutonta ja muutenkin vuoto ihan siedettävässä määrissä, joten toivon ettei tämä nyt montaa viikkoa kestä. Saas nähdä.

Ärght. Huomenna lupaan lukea kaikkien uusien ketjulaisten tarinat läpi ja lopettaa tän oman navan ympärillä lätisemisen. :)
 
Juu , viime kierrossa oli kyseinen kemiallinen, mullakaan ei ollut kipuja, vuoto alkoi ihan puskista. Oli normin menkkavuodon kaltaista ja sen kuutisen päivää tais kestää. En tiiä sekottiko kiertoo mutta luulen tunteneeni oviksen 24.5, en testaillu ovista, nyt päätin edetä rauhallisesti ja kattoo että lähteekö kroppa het rullaa tavallisesti, toivottavasti. :) toivotaan että sulla myös pecanpie.
 
Täällä 33/28-?? ja negaa näyttää testi.. Mikähän helkkari noita menkkoja nyt viivyttää!? Kiva olisi saada eka yrityskierto käyntiin, mutta mutta... :kieh:

Vietän lomapäivää ja päivystän postiluukulla, josko tilaamani ovistestit tänään saapuisivat! :popcorn:
 
Tänään dpo 5 ja oireita paha olo ja lämmöt aamulla 37.1 normi lämpö mulla 36.6 tekee ruisleipää mieli sikana. Perjantaina teen r testin ja sillon dpo 7 jos jotain näkyis. Tänäään tuli myös pieni läntti ruskeeta vuotoo mut pyyhittäessä ei mitäään. Jännäää
 
Hei vaan ja tervetuloa uudet!

Päivittelin taas listaa, mutta meinaa tosiaan olla aika välillä kortilla. Elkää hermostuko, vaikka päivitykset välillä laahaa :)

Vaikka itse ehdotin tuota yrityskierron merkitsemistä, niin sopisiko teille, että merkittäisiin sittenkin yrityksen aloitus?
Siinä olisi päivittäjälle helpotus, kun ei tarvitse muistaa päivittää tuota yrityskiertoa vaan se aloitus tosiaan olisi sitten aina se sama.

Eli minun rimpsuni päättyy jatkossa 05/14, joka on kuukausi, jolloin yritys varsinaisesti alkoi.

Pecanpie Ensinnäkin pahoitteluni tapahtuneesta :( Toivottavasti hormoni häviää pian ja pääsette heti nyt sitten uuteen yritykseen! Minä ajattelen, että tuo olisi kuitenkin hyvä merkki, sillä se kertoo siitä, että raskautuminen on mahdollista! Toivottavasti vaan ensikerralla kiinnittyminen tapahtuu kunnolla!

NeleLiis sinulla on hyvin jännät ajat käsillä ja vielä hyvältä kuulostavia oireita!! Toivottavasti plussa tulee, kun testaat :)

KultaSieni mikä on sinun tilanne ? Oletko testannut?

Mussukka_93 nyt taitaa sinulla olla se kiinnittymisajankohta käsillä, eli jos siellä on hedelmöittynyt solu, niin pian se kiinnittyy! Tsemppiä!

Aisha4 minulla on pcon takia jatkuvasti ongelmana pitkät kierrot ja voi että, se kiertojen heittely on turhauttavaa! Toivottavasti nyt kuitenkin menkat alkaa pian, jos ovat alkaakseen. Toisaalta, jos raskaus on alkanut, niin toivottavasti se sitten näkyy pian testeissäkin! Tiedän monia, joilla raskaus alkanut vasta tosi myöhäisillä kp:illä ja näkynyt tosi myöhään. TOivottavasti kyse olisi sellaisesta :)

) . ( Omanapailua sen verran, että pian toivottavasti alkaisi olla ovisajat käsillä. Lyhyimmän kierron mukaan ovis pitäisi tulla tässä muutaman päivän sisään. Pidemmän kierron mukaan ovis on sitten noin 10 päivän päässä kp 30-31 tienoilla. Minulla luteaalivaihe on lyhyt - vain 11 pv.
Lempimisurakka on miehen kanssa aloitettu ihan siltä varalta, että ovis tulisikin ajoissa.
Tämä kierto on sellainen, jossa on vuorossa "huonompi puoli" munasarjoista ja on aivan mahdollista, etten ovuloi sieltä ollenkaan. Edellinen kierto oli lähes ennätyslyhyt ilman lääkkeitä, kun jäi 36pv mittaiseksi. Viimekierrossa saattoi olla kemiallinen raskaus, kun sain jotain haliluraa apteekin omiin testeihin ja menkat myöhästyi päivän - pari.

Mitään suuria toiveita ei ole luomuna onnistua, mutta ihan kokonaan toivosta ei ole luovuttu. Raskauden myötä on tapahtunut niin kummia asioita ja muutoksia kropassa, että myös toive luomuihmeestä on sitten herännyt henkiin.


Tsemppiä kaikille!!
 
Heippa kaikille!

Taidanpa liittyä mukaan vauvahaaveilijoihin, vihdoinkin :)

Kovasti toivottu olisi pikkuinen. Nyt on onneksi asiat ja parisuhde sillä mallilla että voi alkaa yrittämään. Ehkäisy jätetty pois toukokuun puolivälissä, ja siis luomukierrolla oon menny jo useamman vuoden kun yhditelmäehkäisyä ei migreenin takia oo saanu käyttää. Ekan yrityskuukauden voinee siis laskea jo menneen, vaikka vähän huolimattomaks jäikin yritystouhut edellisen kierron puolivälissä... Nyt sitten enemmän "tosissaan" liikenteeseen tässä kierrossa. Oman kropan kun tuntee ja ovulaationkin suurinpiirtein, niin aattelin ilman tikutusta nyt aluksi mennä.

Tsemppiä kaikille, ompa ihana ketju!

30v, kp 3/28, 1.lapsi, yritys alkanut 05/2014
 
Tervetuloa samour_ :) Ja onnea vauvahaaveiluun! Toivottavasti tärppi tulee pian :)

Minustakin tämä on jotenkin ihana ketju! Kesäinen, aurinkoinen - ja toivottavasti sellaisena pysyy :) Syksyllä sitten jatketaan syysketjulla, jos kaikki ei ole siirtyneet odottajiin :)

ON. sanoinkin tuossa jo aiemmin, että ovis saattaa olla tulossa ja tänään sitten tulikin jo vahvempi viiva tikkuun! Mut ei vielä mitään positiivista viivaa, mutta siis selvästi vahvistuu. Päivällä oli olo, että jotain tuolla alavatsalla tapahtuu, kun jomottaa ja vihloo. Kohdunnapukka on ylhäällä ja hädintuskin yletin siihen. Limat ei vielä viittaa ihan ovikseen, mut nekin ehtii muuttua tässä tämän viikon aikana :) Hyvältä siis näyttää.

Olen suorastaan yllättynyt, että näin selvästi olisi tässäkin kierrossa ovis tulossa. Toivottavasti se tulee.

Luultavasti sitä itsekin aktivoidun taas täällä loppukierroksi, kun pitää tarkkailla ja ihmetellä tilannetta, oloja, kohdunnapukkaa ja viivoja :D Alkukierrot on aina sellasta tylsää puurtamista ja minulla kun alkukierto kestää sen 3 viikkoa :/

Noh, mut tsemppiä edelleen!!
 
Pecanpie: Olen tosi pahoillani!:( Itellä ennen kuopusta oli keskenmeno viikolla 7+3. Kävin ultrassa ja labroissa, ultrassa ei näkynyt enää mitään. Vuoto kesti viikon, vähän ku olis menkat tullu ja sit tulinkin heti uudelleen raskaaksi ja kaikki meni hyvin. Nyt sit ei täs menny kaikki niin hyvin, kun oli km tammikuussa, jonka jälkeen myös heti uudelleen raskaaks ja se meni sit kesken 11+0.:( Oletko käynyt ultrassa? Ite sain ainakin mielenrauhan, ku tiesi missä mennään ja lääkkeet tossa pisimmälle menneessä, kun ei meinannu kokonaan tyhjentyä. Toivottavasti sulla tärppäis heti uudelleen ja kaikki menis hyvin!:)

Omaa napaa. Ei näy menkkoja vieläkään. Jos perjantaille ainaki odottais ja testais uudestaan. Olen nähnyt kaksi unta, et olin raskaana, toisessa katsoin raskaustestiä, joka näytti kahta viivaa. Minkäköhän valmistajan testi se oli, ni tietää ostaa!:)
 
Kiitokset kaikille tsemppauksista, se on aina mukavaa. :heart: Vaikka olikin niin alussa, niin kyllähän se ikävää on kun on nähnyt sen plussan ja sitten alkaakin vuoto.

iloksi Pidetään peukut pystyssä, että sieltä tulisi nyt ovulaatio! Ehkä sieltä nyt tulee kesäkuun ylläriplussaus :)

SalVe Ikävän kuuloisia sun km:t kun olet ollut jo noin pitkillä viikoilla :( En voi kuvitella sitä surua kun silloin on jo niin monta viikkoa kantanut sitä lasta.
Kävin tänään esikon kanssa neuvolassa ja kysyin lääkäriltä pitääkö asiaa jotenkin seurata, mutta hän vain sanoi, ettei NORMAALISTI NAINEN EDES TIETÄISI OLEVANSA RASKAANA 4+3 joten ei ultrata tai muuta.. Ellei epäile jossain vaiheessa tulehdusta niin ei tarvitse tulla käymään.. Okei mulla vaan on kierto suht lyhyt 26 pv ja kuitenkin tein tuon digin kp 26 ja vuoto alkoi 6 päivän päästä tuosta, että en sitten tiedä kuinka paljon pitäisi odottaa kuukautisten myöhästymistä, että olisi NORMAALI :| Mutta ollaan sitten epänormaaleja :)

Juuri kun päätin eilen etten rupee nyt tilaan uusi testejä, niin tänään meni tilaukseen öö.. kutakuinkin 23 testiä. Hopeless. Mutta lähinnä nyt ensiksi siksi, että haluan nähdä samoilla testeillä, ettei viivaa enää tule. Että voi todeta asian omin silmin. Vaikka asia on ihan ok muuten, niin kyllähän sitä sit pieneen mieleen eksyy ajatuksia "jos siellä olis ollu kaksi munasolua ja toinen ei kiinnittynyt..". :headwall: Kova on pää.

Toivotaan kovasti, että SalVe sulla se plussa sieltä pärähtää ja tyyppi pysyy matkassa loppuun asti :) Nyt onkin monella muullakin jänniä päiviä edessä!
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Dpo10 ja mulla ei ole mitään oireita. Endon takia menkkakivut alkaa yleensä viikkoa aikasemmin. Nyt ei edes endo kipuile. :O on kyllä vahva tunne et tärppiä ei ole käynyt. :( kesän jälkee olisi tutkimukset sitten varmaan edessä... meilläkun ollaan yritetty jo 02/13 alkaen.
 
Aika omanapaista mulla vielä, kun en oo oikein ehtiny perehtyä muiden juttuihin. Dpo on nyt varmaan 16 ja menkat pari päivää myöhässä. Huono olo ja päätä särkee. Eilen oli alavatsakipuja, ei niinkään menkkamaisia joten oisko niin, että tälläki kertaa kakkoskierrolla jo tärppäis? Yritys alotettiin 4/14.
 
Tänään kp 32/32, dpo 12 luulisin, viime yö taas meni plörinäks, ei tullu uni ja olin kokoajan ihan hiestämärkä. Heikottanu päivän, ihan pöhnässä, ja äsken oli niin huono-olo että kävin oksentamassa. Vielä ainakaa ei oo menkat alkanu, aamulla oli tunne että on alkanut, oli niin kostea olo, mutta eipä mitään ollu housuissa. Saa nähdä pääseekö ylihuomenna testaaa. :) kaikille tsemppiä.
 
34/28-??, yritys alkanut 6/2014 (tai alkaisi jos ne menkat ensin alkaisi... :kieh: )

Mua alkaa nyt jo pikkusen ärsyttämään kun nuo menkat ei ala... |O Ehkä mä jännitän niin paljon tätä yrityksen aloitusta, että menkatkin on sen takia ihan sekaisin... :xmas:

Hirvittävästi plussatuulia kaikille joilla jännät päivät menossa!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ehdin jo innostua viime viikonloppuna siitä haamulaisesta. Viivanpaikka se mitä ilmeisemmin sit oli, kun lopulta tänään pärähti ehta ovisplussa testiin, eli kp 25! Näin myöhään en olekaan aiemmin sitä tikuttanut, mut toivottavasti ei radikaalisti vie mahkuja raskautumisen todennäköisyydeltä. Iloitsen kuiteskin, et plussa siihen pärähti ja menkkoja voin ootella tästä päivästä 14pv päähän alkavaksi. Mulla nimittäin menkat ovat alkaneet ainakin aiemmissa tikutetuissa kierroissa 14 pvn päästä ovisplussasta.

Luulin jo megaoireiden perusteella, et ovis ois ollut viime viikolla, mut kolmisen pv sitten alkoi hurjat venyvät limat, että ovisepäilyt heräsivät. Eilen vielä arvoin, et kannattaako ostaa neljättä ovistikkupakettia tähän kiertoon. Näköjään kannatti! :-D

Liekkö sit olleet munasolun kasvusta johtuvia kaikki kivut, jomotukset ja nippailut aiemmin? Niitä en kyllä kuvitellut. Nyt tuntuu kropassa ihmeen hiljaiselta siihen nähden, et kohta poksahtaa (toivottavasti)! :$

Niin ja lämmöt nousi jo eilen 36,3 --> 36,5 ja tänään --> 36,7. Se vähän hämäsikin aamulla, kun plussa tuli tikkuun lähes heti kastumisen jälkeen. :-o

Liekkö stressi syydä oviksen myöhästymiseen, vai yrittääkö pco nyt sekoittaa pakkaa?! Mut iloinen olen, et pääsen koht piinailemaan oikeasti!! Tänään pitää ukko kellistää ja huomenna kanssa! <3 ;-)

Pecanpie, harmillista et noin kävi, mutta hienoa, et jaksat katsoa positiivisesti eteenpäin! Tsemppiä sit uuteen yritykseen! <3

Mussukka93, kuulostaa lupaavalle! Pian pääset testailemaan! :)

NelHM, kyllä on selviä viivoja sulla testit antaneet. Jospa se olisi sitä ihteään! <3

Tervetuloa uusille ketjulaisille! Plussatuulia meille kaikille! <3
 
¤ * ¤ Kesän 2014 vauvahaaveilijat ¤ * ¤



Päivitys 5.6.2014




Aisha4...............................4. lapsi..kp 34/28-?........ 06/14
SalVe....................... 30v... 3. lapsi..Kp 33/28-30........
Marita14.........................................kp 32/32............
Aipan äippä...............30v.. 2. lapsi.. kp 30/27-29....... 04/14
NeleLiis.............................2. lapsi.. kp 27/31............ 02/13
KultaSieni..................28v.. 1. lapsi.. kp 26/27......... yk 2
BebeBanbino..............29v..2. lapsi.. kp 25 (18)........yk 1
iloksi.........................31v...2. lapsi.. kp 22/36-42...... 05/14
miree........................31v...4. lapsi.. kp 22/............... yk 2
mymosa....................31v...4. lapsi.. kp 18/27............ yk4/clom yk2
Mussukka_93.............21v.. 4. lapsi.. kp 17................. yk1
Hormonihirviö1 .........19v...1. lapsi
Nutti ........................28v...1. lapsi...kp 6/28..........yk 2
Alppis................................ 2. lapsi .. kp ?? / 28........ yk 3
miup....................... 25v... 1. lapsi.. kp 4/28 ........ yk 3
samour_................30v...... 1. lapsi.. kp 4/28............ 05/14
Pecanpie................. 26v....2. lapsi.. kp 3/26 ..........
Mindeyy.................. 19v....2.lapsi..





Piinailijat


Aipan äippä........... dpo 16
KultaSieni............. dpo 13
Marita14............... dpo 12
NeleLiis................. dpo 10
Mussukka_93........ dpo 6
mymosa................ dpo 3
BebeBanbino.......... dpo-1


PLUSSANNEET <3

Kesäkuu
Pecanpie
tibt
Sissinen

Lyhenteiden selitykset:
kp= kiertopäivä
yk= yrityskierto
ya= yritys alkanut KK/VVVV tai KK/VV

Päivitys- ja korjauspyynnöt punaisella :)
 
ON Tänä aamuna vuoto oli loppunut kuin seinään. Eli alle kaksi vuorokautta vuosi tämä kemiallinen. Kun lukee ihmisten kokemuksia viikkojen vuodoista, niin tuntuu ihan kummalta että noinko nopeasti se loppui. : / Ei minkäänasteisia kipuja ja 2 vrk vuoto, pitäisi varmaan olla tyytyväinen, mutta kaikki liian helppo on epäilyttävää. Nyt mietityttää, tuliko sieltä varmasti kaikki ulos kun ei vuoto mitenkään erityisen runsastakaan ollut, ettei jäisi nyt möhimään. Kai sitä uskaltaa vähitellen lähteä uuteen kiertoon, toivotaan että kierto ei mene ihan sekasin kun tähän asti ovis on aina tullut nätisti kp 13.

Toivotaan, että saataisiin vielä ihania plussauutisia tähän ketjuun tälle viikolla! :flower:
Aikamoinen keli muuten, ei käy kateeks niitä jotka on viimesillään tällä hetkellä raskaana, huh :) Jokseenkin hiostavaa!

ya:ksi saapi laittaa 5/2014
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin äskön suihkusta tultaessa, että toisesta rinnasta tihkuttaa maitoa. Olen siis yli puoli vuotta sitten lopettanut imettämisen, joten yllättävän vahvasti tuo kemiallinen kuitenkin laittaa kropan luulemaan raskautta. : / Tälläinen kummastelu vielä tälle päivälle. Puuh.
 
Pakko purkaa suuttumusta täällä, anteeksi jo etukäteen!!

Tätä ovisplus päivää olen oottanut kuin kuuta nousevaa, kuten myös monta vuotta vauvan yritystä on tullut haaveiltua välillä epätoivoisestikin. Nyt kun sit plussa on testissä lopulta, niin tytär ei käynyt ajoissa unille. Sen vuoksi mies ei halunnut harrastaa seksiä, kun muksu ois kuullut. Voin kertoa, että siinä vaiheessa tulin niin turhautuneeksi, että piti itkua tirauttaa. Miehen pitää herätä tosi aikaisin aamulla, joten simahtaa tosi aikaisin illalla, käytännössä klo 21 jälkeen.

Viimeksi lemmittiin 4.6. Todennäköisyys on varmasti hyvin pieni, että niistä simpoista ois poksahduksen aikaan hedelmöittymiskykyisiä. :'( Toivon vaan hartaasti, että huomenna meillä olisi pedissä sutinaa, ettei tarvi menettää kokonaan toivoaan.

Otan kuulemma liian vakavasti tämän asian. Tiedän kyllä itsekin, mutta onhan se tosi harmittava tilanne, kun otollinen päivä viimeinkin koittaa, niin sitten ei tapahdu mitään, eikä sattunut edes edellisenä päivänä tapahtumaan. Turhauttaa odottaa sit menkkoja 14pv ja mahdollisesti uutta ovista se 25pv eli 39pv kaikkiaan siihen uuteen mahdollisuuteen (pisimmän kierron mukaan tällä hetkellä, toivottavasti eivät enää siitä veny). Jos sitä ovista edes sit tulee ja tuleeko nytkään.

Mietityttää kyllä, että jos tämä on jo nyt näin vaikeaa, niin voipi olla isoja pettymyksiä paljon edessä. Sekin kun tietää sen pcon vaikeuttavan asioita kropassa, niin toivois muiden asioiden onnistuvan. Miehen on varmasti vaikea käsittää minun tuskaisuus, kun hän voi siementää milloin vain.

Esikoistakin meni tehdessä 6kk, vaikka olin nuori 18-19v ja seksiä oli todella usein eli lähes joka pv. Nyt on ikääkin jo tullut lisää, niin pelottaa, että onko homma mennyt vielä mutkikkaammaksi.

Huvittaa ukon kommentti ennen yritystä, että hänen ei tartte kuin kerran siemenet laittaa, ni oon paksuna. Sanoin, ette se kuule ihan niin helppoa ole kuin luulet..

Huh, helpottaapa purkautua! Ei tää maailmanloppu ole, mut sillä hetkellä se lähes tuntuu siltä. Sitä niin kovasti odottaa ja toivoo yhteistä lasta.
 
BebeBanbino Harmillinen tilanne. :hug: Miehet ei vaan aina ymmärrä näitä asioita samalla tavoin kuin naiset. Vaikka niille selittäis kui teoriaa siitä, että se ovulaatio on kuitenkin tosi pieni, että ajoitus on tärkeää, niin silti ne ei aina tajua että se myös tarkoittaa että juuri tiettyinä päivinä touhuilu on oleellista! Ja seuraavana päivänä homma on jo menetetty taas! |O Silloin vain on taottava kuin rauta on kuumaa, eikä siihen auta selitykseksi väsymys tai muu.

Kun toivoo kovasti lasta niin silloin helposti ottaa asian "liian vakavasti", eikä siihen oikein auta mikään :/ Eikä se aina miehellekkään varmaan helppoa ole kun hommat pitäisi tehdä aikataulun mukaan, vaikka mieskin kuinka kovasti tahtoisi lasta.

Toivotaan kuitenkin että 4.6 tallettelu tuottaa tulosta ja huomennakin on rakkautta ilmassa ja tytärkin menee ajoissa nukkumaan! :)

Mutta yhtä odotteluahan tämä elämä on kun lasta yrittää. Odotetaan kierron alkua, odotetaan ovulaatiota, odotetaan sitä pientä hetkeä kun kerkiäisi lemmiskelemään, odotetaan olisiko jotain oireita kiinnittymisestä, odotetaan onko varhaisia raskausoireita, odotetaan haamuviivojen piirtymistä tikkuun, odotetaan menkkojen alkua, odotetaan voisiko olla raskaana ja lopulta odotetaan, että vuoto jo loppuisi, että saisi aloittaa saman rundin uudelleen :D Ja lopulta kun tärppää niin odotetaan varhaisultraa, odotetaan että 12 viikkoa tulis täyteen ja riski keskenmenoon pienenee, ja odotetaan neuvoloita ja ultria ja onko kaikki hyvin ja sitten sitä vaan odotetaan lopulta joko se muksu vois tulla maailmaan. Jossain vaiheessa sit aletaan odottaa, et koska ne muuttaa pois kotoa :D

Ei oo heleppoo olla nainen! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hormonihirviö1

Yhteistyössä