Hei vaan ja tervetuloa uudet!
Päivittelin taas listaa, mutta meinaa tosiaan olla aika välillä kortilla. Elkää hermostuko, vaikka päivitykset välillä laahaa
Vaikka itse ehdotin tuota yrityskierron merkitsemistä, niin
sopisiko teille, että merkittäisiin sittenkin yrityksen aloitus?
Siinä olisi päivittäjälle helpotus, kun ei tarvitse muistaa päivittää tuota yrityskiertoa vaan se aloitus tosiaan olisi sitten aina se sama.
Eli minun rimpsuni päättyy jatkossa
05/14, joka on kuukausi, jolloin yritys varsinaisesti alkoi.
Pecanpie Ensinnäkin pahoitteluni tapahtuneesta
Toivottavasti hormoni häviää pian ja pääsette heti nyt sitten uuteen yritykseen! Minä ajattelen, että tuo olisi kuitenkin hyvä merkki, sillä se kertoo siitä, että raskautuminen on mahdollista! Toivottavasti vaan ensikerralla kiinnittyminen tapahtuu kunnolla!
NeleLiis sinulla on hyvin jännät ajat käsillä ja vielä hyvältä kuulostavia oireita!! Toivottavasti plussa tulee, kun testaat
KultaSieni mikä on sinun tilanne ? Oletko testannut?
Mussukka_93 nyt taitaa sinulla olla se kiinnittymisajankohta käsillä, eli jos siellä on hedelmöittynyt solu, niin pian se kiinnittyy! Tsemppiä!
Aisha4 minulla on pcon takia jatkuvasti ongelmana pitkät kierrot ja voi että, se kiertojen heittely on turhauttavaa! Toivottavasti nyt kuitenkin menkat alkaa pian, jos ovat alkaakseen. Toisaalta, jos raskaus on alkanut, niin toivottavasti se sitten näkyy pian testeissäkin! Tiedän monia, joilla raskaus alkanut vasta tosi myöhäisillä kp:illä ja näkynyt tosi myöhään. TOivottavasti kyse olisi sellaisesta
) . ( Omanapailua sen verran, että pian toivottavasti alkaisi olla ovisajat käsillä. Lyhyimmän kierron mukaan ovis pitäisi tulla tässä muutaman päivän sisään. Pidemmän kierron mukaan ovis on sitten noin 10 päivän päässä kp 30-31 tienoilla. Minulla luteaalivaihe on lyhyt - vain 11 pv.
Lempimisurakka on miehen kanssa aloitettu ihan siltä varalta, että ovis tulisikin ajoissa.
Tämä kierto on sellainen, jossa on vuorossa "huonompi puoli" munasarjoista ja on aivan mahdollista, etten ovuloi sieltä ollenkaan. Edellinen kierto oli lähes ennätyslyhyt ilman lääkkeitä, kun jäi 36pv mittaiseksi. Viimekierrossa saattoi olla kemiallinen raskaus, kun sain jotain haliluraa apteekin omiin testeihin ja menkat myöhästyi päivän - pari.
Mitään suuria toiveita ei ole luomuna onnistua, mutta ihan kokonaan toivosta ei ole luovuttu. Raskauden myötä on tapahtunut niin kummia asioita ja muutoksia kropassa, että myös toive luomuihmeestä on sitten herännyt henkiin.
Tsemppiä kaikille!!