Ensinnäkin, Paljon onnea plussasta
Vivi Hellion ja
HooKoo-82! :heart:
S4nnn, minäkin pelkäsin raskautumisen olevan vaikeaa, kun kiertoni alkoi n. 6kk Terolut/Primolut -kuurien jälkeen pidentyä. Ekassa yk:ssa kierto venähti 39 päivään, ovis oli tuolloin kp 26. Tässä tärppikierrossa yk 2, ovis tuli hiukan aiemmin eli kp 24. Aattelin taas, että turha pitää toiveita korkealla raskauden suhteen, vaikka lempeilyt sattuivatkin reissusta huolimatta nappiin. Kappas, nyt oon kuitenkin raskaana! Eli ei se myöhäinen ovuloiminen ole este raskautumiselle. Toivottavasti sulle plussa pärähtää testiin tässä kierrossa!
Jepulis, jospa sitkeät simpat olisivat sinnitelleet ja plussa tulisi vielä sullekin tässä kierrossa!
Eläväinen, sun tilanne kuulostaa kyllä vahvasti siltä, että kyytiläinen on asettunut taloksi! Toivottavasti testiin pärähtää kunnon viivaset, kun testin aika on! :heart:
Smurffiina84, mulla tuli muistaakseni dpo 3-4 ihmeellinen todella voimakas kipeää tekevä vihlovajomotus alavatsaan enemmän vasemmalle puolelle. Sitä kesti muutaman minuutin. Anopin luona ihan voivottelin äänen ja pitelin masua. Samana iltana alkoi valkkari lorista ihan urakalla (luulin että pisu lirahti housuun
) ja seuraavana päivänä tuli samanlaista limaa kuin oviksen aikaan. Siitä meni useampi päivä ja taas tuli ovisliman tapaista. Arvasin, että varmasti on jotain kohdussa tekeillä, kun eräänä iltana, oisko ollut dpo 8, kohdussa tuntui todella kovia vihlaisuja sängyssä maatessa ja ne tuntemukset lisivät asentoa vaihtaessa. Sen jälkeen erilaiset oireet ovat vaan lisääntyneet.
Mites muilla oviksen odottelijoilla ja piinailijoilla menee?
Tässä mun tämän päivän tulos:
Dpo 14 pv, Clearblue digital: raskaana!
Toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa ja on oikeassa paikassa! :heart:
Oireta kyllä on: Kohtuun nipistelee voimakkaasti tietylle aluelle sekä teräviä vihlaisuja tuntuu ajoittain. Aamuisin krapulainen olo, helpottaa yleensä päivän mittaan. Toki välillä nälkäisenä ja toisinaan heti ruoan päälle tulee ihmeellinen etovan ja nälän olon sekoitus, onneksi se on kuitenkin melko lievää. Valkkaria lorisee välillä melko paljon pöksyihin, kokoajan on märkä olo. Väsyttää tosi paljon, varsinkin aamuisin herätessä ja illalla aiemmin kuin normaalisti. Huimaa tosi paljon, kun nousen ylös esim. sohvalta. Rinnat ovat hiukan turvonneet ja kosketusarat. Aamulämpö (suusta mitattu) on 37 ja yli. Itse mietin aiemmin, että ihan niin kuin suonet kuultaisi ihon läpi rintojen seudulla normaalia enemmän. Nooh, mun sisko ihmetteli hääpäivänä, että onpas kumma, kun mulla näkyy suonet niin hyvin rintojen seudulla!
Hän ei siis tiedä raskaudesta vielä mitään..
Plussatuulia kaikille puhkun! :heart::heart::heart: