Heippa kaikille!
Mä voisin kanssa ilmoittautua tänne piinailemaan, taustoja kirjoittelin tonne kesä 2010 hoidot-ketjuun, mutta lyhyesti: meneillään 1.IVF:n 2.PAS, kaksi alkiota siirrettiin ja pp10 tänään. Testipäivä on siis 10.6. Amelie80 sun keskiviikon testaussunnnitelma kuulostaa hyvältä, en taida itekään malttaa torstaihin asti..
Oireita on ollu, mutta mihinkään ei uskalla luottaa, mulla on käytössä progynova ja luget, jotka on aikaisemminkin aiheuttanu vaikka mitä oireita. Jotka kaiken lisäksi muuttuu näköjään erilaisiksi joka yrityksen yhteydessä.. Onko muilla samanlaisia kokemuksia noista lääkkeistä?
Tällä kertaa mulla oli pp2-pp4 menkkamaista / endomaista kipua, pari oireetonta päivää ja pp 6-8 jänniä vihlaisuja oikealla alavatsalla ja nyt pp9-10 kauhea väsymys, hetkittäinen palelu ja rinnat tuntuu oudoilta, niitä vihloo ja tuntuu "painavilta" (vaikea kuvailla, muttei kuitenkaan tunnu samalta ku ennen menkkoja). Hetkittäin sitä taas antautuu uskomaan, että tällä kertaa on meijän vuoro, mut sit sitä taas palaa maan pinnalle.. On tää yhtä vuoristorataa.. :headwall:
Linnialle onnittelut plussasta! Varmasti mielettömän ihana fiilis..
Ja leiskalle voimia jatkoon!