Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Heippa kaikille!

Mä voisin kanssa ilmoittautua tänne piinailemaan, taustoja kirjoittelin tonne kesä 2010 hoidot-ketjuun, mutta lyhyesti: meneillään 1.IVF:n 2.PAS, kaksi alkiota siirrettiin ja pp10 tänään. Testipäivä on siis 10.6. Amelie80 sun keskiviikon testaussunnnitelma kuulostaa hyvältä, en taida itekään malttaa torstaihin asti..

Oireita on ollu, mutta mihinkään ei uskalla luottaa, mulla on käytössä progynova ja luget, jotka on aikaisemminkin aiheuttanu vaikka mitä oireita. Jotka kaiken lisäksi muuttuu näköjään erilaisiksi joka yrityksen yhteydessä.. Onko muilla samanlaisia kokemuksia noista lääkkeistä?
Tällä kertaa mulla oli pp2-pp4 menkkamaista / endomaista kipua, pari oireetonta päivää ja pp 6-8 jänniä vihlaisuja oikealla alavatsalla ja nyt pp9-10 kauhea väsymys, hetkittäinen palelu ja rinnat tuntuu oudoilta, niitä vihloo ja tuntuu "painavilta" (vaikea kuvailla, muttei kuitenkaan tunnu samalta ku ennen menkkoja). Hetkittäin sitä taas antautuu uskomaan, että tällä kertaa on meijän vuoro, mut sit sitä taas palaa maan pinnalle.. On tää yhtä vuoristorataa.. :headwall:

Linnialle onnittelut plussasta! Varmasti mielettömän ihana fiilis..

Ja leiskalle voimia jatkoon!

Leiska :'(
Linnia paljon paljon onnea, hienoja uutisia. Et ehtinyt kauan meidän kanssa piinailla. :flower:
Kiva kun löytyi muitakin piinailijoita, ettei meidän tarvi Amelien kanssa kahdestaan ihmetellä.
Amelie sullako edelleen on sitä tissiherkkyyttä Onko yhtä paljon koko ajan? Mulla on alkanut mennä vähän aaltomaisesti. Yöllä tuntuu olevan enemmän kun päivällä.
).( Ahdistaa. pp9 testasin negan, pp10 first signal testillä haamujen haamun ja tänään pp11 prisman pregent testillä haamun. Mutta mutta, heti kun päästin vähänkin toivon rippeitä mieleen, alkoi kamalat alavatsakrampit ja selkäkipu, tuntuu kuin kohtu supistelisi.
:'( Jos siellä jotain on kiinni ollutkin niin ei ole kauan. :'( Parisen tuntia lugejen laiton jälkeen on parempi ja sitten taas krampit alkaa. Muutenkaan en noista haamuista uskalla iloita, kun mulla ennenkin on niitä tullut ja ovat sitten vaan jättäneet vahvistumatta. Pitää kai huomenna testata clearbluella niin ei tarvi enää ihmetellä. Pelottaa jo huominen aamu, ja oikeastaan yö, miten pitkään sitä kestää olla testaamatta.

natazja Lisäsin sut listaan :) On aika hermoja raastavaa tämä epätieto, en tiedä pystynkö oleen testaamatta aikasemmin. Polttelee jo kun kävin apteekissa hakeen progeja, niin mukaan tarttui kaksi ClearBluen herkkää testiä :headwall: Jaksettaisko kuitenkin keskiviikkoon? Tain ainakin tiistaihin. :LOL: Sun oireet ainakin puhuu raskauden puolesta. Palelua tuskin tulee lääkkeistä. Ja rintojen painavuus on hyvä merkki.

Mimosah Mulla on edelleen tissiherkkyyttä, mutta tuntuu tosiaan, että ne ajoittain ei oliskaan niin kipeät. Mutta hyppimään en pysty yhtään. :eek: Tänään on taas iltaa kohden ollut menkkatuntemuksia. Ja ääretön väsymys. Nukuin melkein koko matkan kun käytiin apoteekkireissulla, joka kesti noin kaksi tuntia. Mun mielestä noi sun haamut on hyvä merkki. Raskaustestiin kun ei tule mitään jos raskaus ei ole alkanut, tai ainakin yrittänyt alkaa, haamukin on jo plussa. Ja alavatsakrampit voi selittää kohdun sopeutumisesta alkavaan raskauteen. Ja kohtu tosiaan voi supistella sen valmistautuessa uuteen asukkiin. Varovaiset onnittelut. :x

leiskalle äärettömän suuri lohtu :hug: Tää on niin epäreilua. Onko teillä uusia suunnitelmia syksylle?

Kiitos Amelie kun rohkaiset, ei vaan yhtään uskalla toivoa mitään, kun sitten putoaa vielä korkeammalta. Mulla tosiaan on aika paljon ollut matkan varrella näitä haamuja, jotka sitten ovat vaan kuihtuneet pois. Sun oireet tuntuu kyllä musta jotenkin lupaavilta, varsinkin toi väsymys. Toivon sulle kovasti plussaa, jotenkin meidän piinailu on mennyt mun mielestä tähän asti niin samanlaisissa merkeissä, että olen samastunut sun fiiliksiin.

Mimosah Toivon myös kovasti, että Sinun haamut muuttuvat todelliseksi plussaksi. Meillä on mennyt oireetkin niin samoissa, toivottavasti me molemmat päästään odottajien puolelle. Kävin vielä googlettamassa alavatsakrampeista alkuraskaudessa, niin se voi johtua kohdun kiinnikkeiden repeytymisestä. :) Mäkin siis samaistun täysin sun fiiliksiin. ;)

Amelie kiitos.

).( Eiliset kivut katosivat ainakin toistaiseksi, kuten myös rintojen arkuus muuttui entistä ailahtelevammaksi. Mutta tein äsken hulluuksissani neljä eri testiä. Kaikki mitä kaapista löytyi. Eikä millään niistä jäänyt tulkinnan varaa. Pariin tuli vain haalea viiva, mutta Clearbluen plussa on selkeä, kuten myös digitestin teksti: raskaana. Iloitsen nyt edes tämän hetken, vaikkei varmuutta vielä olekaan. Huomenna menen testauttamaan hcg:n niin sitten ollaan edes yksi askel lähempänä maalia. Vihdoin näen testissä oikean plussan, ekaa kertaa elämässäni.

Mimosah Aivan ihanaa! Olen todella onnellinen sun puolesta. Oletpas aikaisin alkanut testaamaan. :) Siirretäänkö sut plussanneisiin vai odotetaanko vielä hcg-arvo? Hukeeta! Mä olinkin niin varma sun oireistasi. ONNEA!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

).( Mua alkaa entistä enemmän pelottamaan testaaminen. :$ Koska tiedän, että me joudutaan/päästään yksityiselle puolelle ja kela-korvauksia ei heru, ei lääkkeistä ei hoidoista. Ja sekös stressaa, kun ei ole sitä rahavartsua ihan paljoa ylimääräistä kertynyt.

natazja Testasitko? ;)

Mimosah, onnittelut! Ei kuulosta kyllä siltä, että on enää tulkinnan varaa =)

Amelie, en oo vielä testannu, tänään oon taas ihan varma, että nega sieltä pamahtaa :( Viime yö meni taas pyöriessä ja murehtiessa ja näin väsyneenä sitä jaksaa aina olla NIIN positiivinen. Testasitko sä jo?! Mä yritän vielä pitkittää, en haluais taas nähdä sitä negaa..

natazja En ole uskaltanut testata. Niin on mullakin negaolo, ja pelottaa ihan vietävästi. Samat fiilikset mullakin, eli yöllä ei saa nukuttua kun miettii asioita ja aamulla ensimmäiseksi miettii taas samaa asiaa. Huomenna on PP12, uskaltaisiko jo?

Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................14 +testattu

Mimosah..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ...................12 + testattu
Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: .............11

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............11

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................10

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................7

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................4

Plussanneet

[/quote]

Nettiaddikti täällä taas kirjoittelee :LOL: Nyt alkoi sitten menkkaoireet. Ja lisäksi samasta kohdasta nypyttää kuin pp5. Ja olen tullut siihen lopputulokseen, että se tuntuu liian alhaalla. Se on varmaan se kohta, josta se punktioneula meni läpi. :'(

Taidan testata huomenna aamulla, pakko päästä tästä epätietoisuudesta. :eek:

timotei78 Toiset ovat testanneet jo pp10 ja saaneet lopullisiakin tuloksia. Jos sulla on tosi herkkä testi, niin kyllä kai sitä voi kokeilla. Tsemppiä testaamiseen. :heart:

Hei! Tässä jo jonkin aikaa palstaa seuranneena uskaltaudun mukaan -etenkin kun Amelie80 tausta tuntuu niin kovin tutulta... Meillä myös lapsettomuuden taustalla vasektomia ja epäonnistunut vasektomian purku (TAYS 2008)... Nyt siis menossa 2.Icsi-kierroksen 1.pas ja pp6. Kaksi alkiota siirrettin ja 11 jäi pakkaseen. Aika toivottomalta vaan tilanne alkaa tuntumaan, eikä netin tutkimuksia/tilastoja lukemalla asia tunnu juuri aurinkoisemmalta näissä vasektomia/TESA tapauksissa. Toivoisin niin kovasti että Amelie onnistuisi (ja tietenkin kaikki muutkin :) ) - toisi kuitenkin toivoa omaankin onnistumiseen jossakin vaiheessa!

Sori nyt tulee vaan omaa napaa. Eilen siis clearbluen digitesti näytti että olen raskaana. Mutta tänään sain hcg:n ja se on taas liian alhainen ollakseen kunnon raskaus eli arvo oli vain 38,9 ja tammikuussa oli siis sama juttu arvo oli 34,9 ja se oli biokemiallinen raskaus... Eli todennäkösesti niin on nytkin :'(

Linnialle pahoittelut ja iso lohdutus :hug:

Amelie, mulla kanssa tänään menkkamaisia tuntemuksia, kaikki muutkin "oireet" tuntuu kadonneen. Mennään siis ihan samoissa.. Meinaatko sä testata huomenna? Mä yritän vielä odottaa keskiviikkoon, en halua nähdä sitä negaa vielä.. On tääkin itsensä kusetusta! Ai niin, korjaatko listaan mun kohdalle, että tää on 1.IVF:n 2.PAS..

Timotei,
testasitko? Kävitkö sä tänään siinä verikokeessa?

Yhteistyössä