***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Nalleperhe, Anni77, Traveler ja muutkin la.n ylittäneet ja lähellä olijat hirmusesti jaksuja! :hug:

Mä luulen et täälläkin ollaan yhä tiukasti kiinni, kun mitään ei tapahdu. Ehkäpä sit saadaan yhdellä rysäyksellä paketit kainaloon. Ja meillähän voi alkaa tapahtumat edistymään ihan millon vaan!! O-ou.

Ja onnea uusista pienistä!

peppi & pkm (40+6)
 
sairaalassa edelleen :| tänään seuraillaan toksemiaoireilua ja yöksi kuulemma "doupataan" niin hyvin lääkkeitä että saisin nukuttua.. Huomisaamuna sitten ehkä puhkaistaan kalvot. Tänään salit ovat kuulemma täynnä. Toivottavasti lääkäri olisi huomenna samaa mieltä tämänaamuisen kanssa. Saas nähdä miten tässä vielä käykään..

-maranooka & prinsessa 38+6-
 
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
sairaalassa edelleen :| tänään seuraillaan toksemiaoireilua ja yöksi kuulemma "doupataan" niin hyvin lääkkeitä että saisin nukuttua.. Huomisaamuna sitten ehkä puhkaistaan kalvot. Tänään salit ovat kuulemma täynnä. Toivottavasti lääkäri olisi huomenna samaa mieltä tämänaamuisen kanssa. Saas nähdä miten tässä vielä käykään..

-maranooka & prinsessa 38+6-
Jännittääkö,tuleva synnytys siis? =)
 
Täällä se limatulppa irtosi torstaina päivällä ja illalla klo:23 alko säännölliset supistukset. Synnärillä oltiin yhden maita yöllä ja tyttö syntyi perjantaina klo:13:45 sektiolla pysähtyneen synnytyksen vuoksi viikoilla 40+6. Painoa oli 3170g ja pituutta 48 cm.
Eilen kotiuduttiin, kaikki on mennyt tosi hyvin, väsyttää vaan pirusti.. Huomenna tulee neuvolatäti käymään..

MiNiMaM ja tyllerö 4 vrk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
sairaalassa edelleen :| tänään seuraillaan toksemiaoireilua ja yöksi kuulemma "doupataan" niin hyvin lääkkeitä että saisin nukuttua.. Huomisaamuna sitten ehkä puhkaistaan kalvot. Tänään salit ovat kuulemma täynnä. Toivottavasti lääkäri olisi huomenna samaa mieltä tämänaamuisen kanssa. Saas nähdä miten tässä vielä käykään..

-maranooka & prinsessa 38+6-
Jännittääkö,tuleva synnytys siis? =)
Tietysti vähän :) oikeastaan synnytystä enemmän jänskättää se, jos ruuhka jatkuu huomennakin tai lääkäri pyörtää toisen käynnistyslupauksen..
 
jadal
onnittelut niille ketkä on taas saaneet nyytin kainaloon, ja tsempit kärvistelijöille.

Mä perun koko synnytyksen. Ei vaan jaksa kiinnosta koko touhu enää, kun ei tiedä mitä siitä tulee, ja onko edessä sektio vai alatie synnytys,,,
No joo... vähän turhautunut olotila just nyt :D
 
HelloShitty
onnea MiNiMaM:ille!! :flower: =)

lisää vauvauutisia odotellessa! :attn: :D
tsemppiä omaa vuoroaan odottaville! vielä ehtii jos ei haluu viettää juhannus kassassa/laitoksella. :hug:

HS ja Juliet 6 vrk
 
Onnittelut kaikille vauvan saaneille!! :flower: :flower:

Me opetellaan kotielämää. Eilen olin kirjoittamassa synnytyskertomusta, mutta pikkumies heräs puoli välissä ja sit se jäi kesken =) ehkä mä joskus maltan kirjoittaa sen....

Mutta siis meillä on mennyt tosi hyvin! Poika syö hyvin. Heräilee öisin n.4 tunnin välein tai itse herättelen sen syömään, mutta päivisin saattaa syödä välillä tunninkin välein. Vaippoja menee hurjasti =) Vielä on kestot jääneet kaappiin, ovat niin isoa kokoa vielä kun jäbä on niin mini. Ei tätä onnea voi kuvailla mikä täällä perheessä nyt on!! :heart:

Ensimmäinen pyykkikoneellinen vauvapyykkiä. Maitoa tulee niin hurjasti näistä mun kannuista, että kun toisesta rinnasta imettää, toinen valuu vieressä.

Mies lähti hakemaan vielä toisenkin koiran kotiin, eilen tuli narttu. Narttu on ollut tosi kiinnostunut uudesta tulokkaasta. Aina kun kuuluu pienikin inahdus vauvan suusta, tulee koira katsomaan mikä se oli. Saas nähdä miten meidän uros reagoi tulokkaaseen.

Vauvan tuoksuisesta kodista Lissu ja jätkänpätkä 5vrk

ps. mikäs se linkki oli sinne synnyttäneiden ketjuun??
 
onnittelut vauvansa saaneille taas :flower: :heart:
maranookalle tsemppiä sairaalaan!
BV mua vähän hirvittää kun mies parin viikon päästä lähtee töihin että miten mä pärjään mut kaipa se ajan kanssa taas menee.. homaa on enemmän kuin vuorokaudessa tunteja :D
ryhis hmm... sen verran kai voinen kertoa että siiri on vaan työ-/lempinimi, oikean nimen paljastan sitten kasteen jälkeen :whistle:

oikein paljon tsemppiä kaikille kärvistelijöille :hug: pian ne vauvat on teilläkin sylissä, koettakaa jaksaa vaikka se hankalaa onkin..
 
voiko sitä limatulppaa tulla hyvinkin paljon? miten musta tuntuu, et joka kerta kun käyn vessassa (ja käyn siellä nyt useinkin, kun menen tarkastamaan tilannetta :)) saa käyttää monta paperia, jotta saa sen liman pyyhittyä. sori nää kertomukset :ashamed: sitä on tullut nyt melkein vuorokauden verran... yöllisten supistelujen jälkeen ei ole enää supistellut. rupesin tässä vähän siivoilemaan ja jos kävis sitten reippaalla lenkillä ja saunois illalla... eilen ainakin saunan jälkeen supisteli ihan kivasti. jos vielä kokeilisi sitä viimeistä s-harjoitusta ja hierontaa :) ei jaksais odottaa, et sais oman nyytin syliin :)

ONNEA VAUVAANTUNEILLE :flower: toivottavasti me muutkin pääsisimme pian viettämään vauva-arkea :) vielä tosissaan ehtisi ennen juhannusta, mutta harmi vaan kun ei voi itse päättää :LOL:
 
Tultiin sittenkin takaisin kotiin sairaalasta..Eivät suostuneet ottamaan sisälle..HÖH!
Arvot oli ok ja vauvan syke oli hyvä..Lääkäri sanoi että kohdunsuu on reilusti kahdelle sormelle auki..Nyt se on sitten tätä odottelua!!!

Masuha&Piskuinen 39+6 :heart:
 
Täällä ei muutoksia myöskään.. On limoja ja on muutama tippa verta tullu pari päivää sitte, mutta ei kipeitä suppareita.. Joka päivä kuitennii liikun ulos kämpästä vaikka kipeetä tekee (3 kerrosta, ei hissiä ) mutta yhtä paljo aiheuttaa supistelua rappujen ramppaus ku seisomaan nousu, eli koko ajan supistaa mutta ei kipeetä.. :/

Huomenna on pojan synttärit ja neuvola ja kaupassa pitää käydä eli mooonta kertaa ylösalas rappuja |O Torstaina eli laskettuna kans ois naapurikaupunkii meno, pitää ostaa parvekekalusteet ja digikamera tai joku videokamera, mä en niistä oikeen tajua, mies paremmin..

Mä olen 100% varma et oon juhannuksena tälläsena pallomahana kaikkien vastuksina :ashamed: Mutta eipä me missää liikutakkaan jos ei hyvä ilma oo, korkeintaan appivanhemmilla grillaamassa..

Mä alan kuulostaa jo säälittävältä.. Höööh :$ Auttaiskohan kyykkyhyppely synnytyksen käynnistymisessä?! :D

Minimam onnittelut!!!

kleo ja Sara 39+5
 
Kleo: meillä laskettu samana päivänä ja mä olen jo suunnitellu et meen tonne meidän trampoliiniin pomppimaan jos ei koht ala kuulua.

Musta vähän tuntuu että tää vauva on mennyt eilen kääntymään. Olin tosi kipee eilen ja se riehuskin aika kiitettävästi eilen mahassa. Mut auta armias jos se on päänsä nostanut SIELTÄ niin mä revin oikeesti pelihousuni. Huomenna neuvola ni katsotaan mitä mieltä täti on siel!!!

Nyt jatkamaan sämpylöiden tekoa!!!
 
Umayya : oi,se Siiri olisi ollut niin nätti nimi =) t.Siirin äiti :wave:

neuvolatäti kävi päivällä.Neitillä oli noussu ruhtinaalliset 10gr paino 4päivässä ja oli muka hyvä saavutus:) muutenkin kaikki oli hyvin sekä äidillä ,että tytöllä...pitihän siinä hyvästiksi sitten muutama tippa vuodattaa kyyneleitä,kun annettiin kukkakimppu ja halailtiin =) Nyt sitten siirrytäänkin "isojen"neuvolaan...ja MÄ olin reipas ja annoin ottaa tikit ja niitit leikkaushaavasta pois...hyvä minä

Joku kyseli limatulpan veriviiruista.ne kuuluu asiaan ja sitten vielä saattaa tulla ihan veren näköstäkin ja oli vielä normaalia,et tuli pieni hyytymäkin verta mukana,kun sitä säikyin sairaalassa...

Kauhea,kun jollakin annetaan mennä kovasti yliaikaiseksi(anteeksi,en muista nimimerkkiä),kun jo oli 42+0,eikä vielä tietoa synnytyksestä/käynnistämisestä/leikkauksesta...meillä täällä on takaraja 42+0.sillon syntyy keinolla millä hyvänsä...

mutta nyt imetyshommiin,rimpsessa kutsuu...

Ryhis ja Alisa(ent.seppo :LOL: ) 1vko
 
jadal
raffel, onkohan meillä joilla on la 16pv joku kirous, ettei lupauksia pidetä :D

mulla on tän eestaas veivauksen ansioista iskenyt ihan järjetön synnytys pelko, tuntuu siis ihan fyysisenä ahdistuksena jo.

Sitten kun pitää esittää, että kaikki on hyvin kun anoppi ja appiukko on täällä, en kuitenkaan vieraiden seurassa osaa tunteitani näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmy-:
joka päivä oon kyllä lukemassa käyny mutta ei oo vaan saanu aikaseks kirjottaa :ashamed: onko muilta otettu neuvolassa streptokokki viljelyä? ja tietääkö kukaan kyseisestä tulehduksesta mitään? kun meijän neuvolassa on nyt tullu käytäntä että kaikilta otetaan, mutta ei se kummemin terkka mitään puhunu onko haittaa jos on tai mitään.

emmy 38+6
Multa otettiin taalla jenkeissa. tai siis ymmartaakseni se oli toi streptokokki. Eli nayte otetaan emattimesta. Jos sulla on se niin synnytyksen aikana antavat antibioottia suoneen (tai siis ainaki taalla antavat). Ei kuulemma ole hyvaksi jos vauva sen tulehduksen saa. Tosi yleinen bakteeri, eika siita muuten ole haittaa (tulee ja menee osalla naisista). Nain mulle kerrottiin.

Traveler & nyytti 41+2
 
Täällä ollut oiken todella rasittava päivä. KOKO ajan harkkasupparia joka vaan äsyttää ja haittaa istumista ja olemista, mutta nyt veskissä ehkäpä bongasin sitä kuuluisaa LIMATULPPAA !!

Yökötysvaroitus!
Valkkari on tähän asti ollut todella vetistä ja nyt paperissa oli epämääräinen kasa valkoista/kirkasta limaista mömmöä, toivotaan et se olis sitä.

Onnittelut taas vauvoista, kovasti omaakin jo syliin toivoisi. :heart:

Nyt ei jaksa enää istua, meen takaisin sohvalle makaamaan.

Bree ja Kerttu 40+2
 
Kiitokset tsempittelijöille! Tsemppiä tässä tarvitaan ja PALJON!
Ei tapahdu mitään ja on täytyny alkaa jo "rukoilemaan" et alkais synnytys itellään :'(
Ei tässä meinaa oikein hermo kestää, yöllä ku valvoo tuntitolkulla ja pyörittelee asioita päässään ni ei oo itku kaukana...
Huomenna uus käynti äitipolilla ja saas kattoo mitä nyt päätetään...

 

Yhteistyössä