***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Jaahas, taas neuvola takana.. Tällä kertaa meidänkin neuvolatäti sanoi että saas nähdä nähdäänkö viel ens viikolla. Eipä tuo ärsyttänyt, huvitti vaan että pitikö tuonkin aloittaa.. :LOL:
Rv 38+4
painonmuutos: +520g/viikko
RR 110/65
Pissa puhdas, tarkastettiin myös ettei pissatulehdusta kun alamaha ollu kipeenä
Sf 33cm, pysynyt samana eli käyrällä näkyy laskuna, vauva kuulemma laskeutunut
RT
Syke: 136-140

Onnittelut taas kaikille vauvautuneille :flower:

Szeret 38+4
 
Tulihan sita sitten nukuttua joku tunnin verran viime yona. Itkua tuhersin ku alkoi kaynnistys pelottamaan. Mita jos ne saa aikaan vaan kauheat supistukset, mutta paikat ei aukee ollenkaan :'( Ja sit joudun leikkaukseen... Kaikki on jotenkin niin pelottavaa.

Anteeksi avautuminen :ashamed:

Traveler ja nyytti 41+3
 
Vika neuvola ilman vauvaa takana, jee. Onneks ei tarvi enää mennä sinne.. ..on ollut jotenkin turhaa, kun eihän siel oo ku mitattu maha, ja siinä se. Joka kerta täti on vaan kysynyt, et onhan teidän kaa käyty ne liikkeenlaskemiset läpi. No ehkä se olis ollut vähän erilaista, jos olis ollut jotain kompilikaatioita tai mutkia matkan varrella. Eli onneks kuiteski näin :)

Mut seuraavan ajan saa siis soittaa naikkarilta koskien yliaikakontrollia, joka pitäis olla maanantaina. Toivon kuiteski, et vauva tulis omatahtoisesti ulos ennen sitä.

Siinäpä siis mun napa. Muille navoille isot tsempit!

peppi & pkm (41+0)
 
maarelle onnittelut tytöstä :heart: tosiaan mittoja jos raaskisit antaa niin sais listallekin :)

paaaaaaaaljon suppareita niitä kaipaaville :whistle: puhaltelen!
tsemiä käynnistyksiin, hyvin ne menee :hug:
ja jaksamisia ihan muutenkin vaan kaikille :hug:

meidän siirillä oli lonkissa jotain häikkää silloin kotiinlähtötarkastuksessa, olaan jouduttu käyttään tuplavaippoja oikean asennon saamiseksi siitä asti ja tänään käytiin sitten osastolla kontrollissa ja lonkat oli kunnossa joten kaikki hyvin :) päästiin tuplavaipoista. ja tää johtu siis ilmeisesti siitä kun istui masussa niin pitkään, joten ovat vähän tarkempia ettei ole mitään vikaa.

umayya + siiri 2vko 2pvä :heart:
 
Pikaisesti tsemppiä kaikille!
Raffelille lähtöä ja miksei monellekin muullekin :D
Kävin jo pyörälenkillä ja nyt mä lähden käymään miehen siskolla kylässä, saan siltä imetysliivit =)

Palaillaan illalla katsomaan mitä uutisia täälä silloin on :heart:

Jennynen ja Pikku-Möhkö 39+4 :heart:
 
HelloShitty
raffel ja muut jolla supparoi; kävelkää..istukaa niin vähän ku mahollista. :attn:

maranooka:lle tsempit ja suppareita! b:)d
travel:ille jaksuja ja tsemppejä! :hug: yritä nyt vaan olla miettimättä liikaa. hyvin menee kuitenkin. ja eiköhän ne lääkärit tietää mitä ne tekee. =)

siinä vielä muutama kuvaa meiän typystä.




 
Mulla auttoi se kun siivosin ja nostelin muutamaan otteeseen esikoista silloin kun synnytys käynnistyi.
Tosin suppareita se ei aiheuttanut,olinhan täälläkin juuri mainostanut että ei tunnu missään :p
Yhtäkkiä vaan sitten vedet meni
 
jadal
mula jotenki tyhmästi niin, että kun istun, supistelee ja tuntuu painetta, mutta heti kun alan liikkumaan, ei tunnu mitään.
toissa iltana tota nännihierontaa kokeilin, supistuksia kyllä tuli, mut loppi heti, kun hieronnankin lopetin.
no, syntyy ku syntyy...

Ihana vauva sulla HS :heart:
 
HS:n vauvalla ihanat pusuhuulet tosiaan tötteröllä :heart:

On riittäny tuota painetta persiissä tänään.. turhaan sitte veskissä ramppaan, ärsyttävää.. Jalat levällää pitää istua ja tyyny välissä maata muuten KOSKEE :kieh: nää menkkakivut kestäis mutta tää hermokipu selässä on outoo, koko ajan saa pelätä meneekö jalat alta :/ Äsken sain nukuttua tunnin panadolin voimalla..

Ja sänkyyn takasi kipuilemaan..

kleo ja Sara 2h 35min päästä 40+0
 
Tulin sanomaan, että HEIPPA! :wave: Mulla pitäis alle 12 tunnin päästä olla vauva sylissä :heart:
Joo: pelottaa ja jännittää - pitäkää peukkuja, jooko...

Ei ole kuulemma muita sektioita sovittu huomiselle, joten ellei tu mitään päivystysjuttuja niin olen sit jo klo 8.00 leikeltävänä. Lupasivat myös, ettei leikkauspotilaita laiteta käytävälle nukkumaan, vaikka ahdasta onkin.
Huh, voi olla unet vähissä ens yönä. Esikoinenkin valvoo viel, taitaa jännittää hänkin tuota huomista.

Tsemppiä ja suppareita kaikille, joilla vähänkää tuntuu, että olis lähtö tulossa!!!! :hug:

Ja hyvää juhannusta muille - palailen ensi viikolla kertomaan kuulumisia :wave:
Ninniliina + Nunnu rv38+6 vielä muutaman tunnin ajan
 
Tänään neuvolaan sitä ennen kauppaan.Nyt ollut suht ok olo mut sais jo tää syntyä pikku hiljaa.
Eilen oli jotenkin niin itkunen olo..mies ei aina tunnu ymmärtävän mua ollenkaan.Ärsyttää toi ihminen tällä hetkellä niin paljon et tekis mieli sanoa et älä tuu synnytykseen mukaan :'(
Muutenkin ottaa päähän kun exän piti tulla jo maanantaina hakemaan mun kaks tyttöä.On ollut reissussa mut eipä oo tullut vieläkään takas ja tytöt kun odotti et pääsee isälleen niin toinen tekee oharit..mua niin vituttaa urakalla..anteeks ruma kielenkäyttöni mut oikeesti.Vois edes ilmottaa et milloin kotiutuu reissusta mut paskat sekään välittää.

Sori kauhee valitus mut ottaa niin päähän taas kaikki.

Palailen myöhemmin kertoilemaan neuvola kuulumiset..

sankofa & bongos 40+2 :heart:
 
Tänään se sit oli 40 täys!!!!!!!!

Mut mitäpä sitä hehkuttamaan kun ei merkkejä mistään, hittolainen.

Joku valitteli itkuherkyyttään, huomaan itestäni et nää viimoiset päivät saa kans aika herkäks, tulee itku helposti :'(

Tää odottelu tekee mut hulluks :headwall: eiks tää vauva vois edes kertoo mulle että hän ajatteli viel äiti olla 1,5viikkoa mutta sit hän tulee. Ei, ku tässä nyt eletään ja ihmetellään et koska suvaitsee syntyä.PRKL

Eilen neuvolas kaikki hyvin, paino taas pudonnu, mahamitta 32, pysynyt samana.Täti meinas et kyllä se ihan kohta syntyy..niin joo, naureskelin et NIIN VARMAAN....

Jätskiä olen vedellyt ihan huolella napaani, 1-2 päiväs on tullu syötyä tässä jo viikon ajan ainakin :D

Mut kyl tänää vois syntyy ni olis toi 18pv sama ku esikoisen syntymäpäivä, kuukaus tosin eri. niin ja kihloihinkin mentiin miehen kans 18pv... miehet ei kyl tosiaan tajua aina, just jokunen päivä sit olin taas niiiiiiin rakastunut ja nyt mä olen niin ärsyyntynyt siihen. :LOL:
Ohimenevää kyllä joo, raskauden piikkiin nää fiilikset!!

Joko Kleo on lähtenyt sairaalaan, mietin täs just et olisko trampoliinin paikka, aj kauhia, olis se kamala ku sinne menis ja pieni raukka valahtais vaan vauhdis ulos....jospa ei kuitenkaan mennä pomppimaan...

oih, nyt meen nauttimaan gannareiden biisiä ja syömään aamupalaa.......
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
kleo taitaa kuitenkin lähteä yöllä synnyttämään ;) :wave:
olen edelleen tätä mieltä. Kleo on kirjautunut viimeksi eilen illalla ;) Ne hänen kipuilunsa kuulosti vaan niin vahvasti siltä että mennään eikä meinata, toivottavasti en nyt ole kovin väärässä :whistle: :ashamed:
 
:wave:

Hyviä Juhannuksia kaikille! Ja isosti synnytyssupistuksia!

Neuvolassa oli ihanaa kuulla se viimeinen deadline.. keskiviikkona tod.näkösesti viimestään käynnistellään jos sitä ennen ei oo syntynyt :heart: on sentään joku päätepiste, mihin ajatuksensa suuntaa.

Jossu ja supersitkeä sissi masussa 40+6
 
Täällä kans odotellaan, odotellaan, odotellaan...pirun tylsää. Eilen illalla supisteli taas välillä aika kipeestikin mut ÄH! Ei mitään säännöllistä. Päivä oli kyllä melkonen kärttyily ja itkupäivä, ihan ihme asioista pääsi parku tai kauhea huuto, ei tällasia tunnekuohuja oo kyllä vielä ennen ollu. Ja tänään aamusella tosin bongattu lisää limatulppaa, liisteriä, IUUU! On se kyl ihan erilaista ku normi vvuoto, HYI! :LOL:

Juhannuksen kauppalistaa pitäs koittaa vielä katella, JOS oon kotona, nii saa ainakin syödä ja herkutella kunnolla :) Ukkeli pääsee duunista jo puolenpäivän aikaan, keretään kerrankin yhessä kunnolla kauppaan.

Hyvää Juhannusta kaikille!

toivottelee Himpsu ja Kyytiläinen 40+1

ps. taitaa olla vaan toiveajattelua mut tänään olis niin hyvä päivä syntyä.... tänään yhteistä taivalta takana 14 v :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
kleo taitaa kuitenkin lähteä yöllä synnyttämään ;) :wave:
olen edelleen tätä mieltä. Kleo on kirjautunut viimeksi eilen illalla ;) Ne hänen kipuilunsa kuulosti vaan niin vahvasti siltä että mennään eikä meinata, toivottavasti en nyt ole kovin väärässä :whistle: :ashamed:
:kieh: yhessä palassa ollaan ja samanlainen paineentunne jatkuuu! Aamun alotin kahella panadolilla ja lähetää äijän kanssa naapurikaupunkiin shoppailemaan MUKA, ku liikkuminen on ku etanalla..

Samanlaiset kivut alamahalla ku km:n aikaan, tuntuu et joku koittais selästä porautua läpi |O

Sairaalakassi vaan mukaan ja sinne kaupoille! :wave:

kleo ja Sara 40+0 :eek:
 

Yhteistyössä