Moikka!
Ja suuren suuret onnittelut taas vauvautuneille, joita mun viime kirjotuksen jälkeen on taas kertyny monia :flower: :heart:
Mun odotuksesta ei oo sit tapahtumia puuttunu.
En oo jaksanu nyt kirjotella, kun masentaa niin, kun tää kaveri mahassa on perätilassa ja ensin neuvolassa th ei tehny samaa tulkintaa, vaikka ite asiasta olin melko varma ja nyt, kun viimein th oli sit samaa mieltä ja laitto ä-polille lähetteen, niin en meinaa ees päästä sinne. Ens ma olis se ä-poli käynti vasta, jollon viikkoja 39+4 tai 5 (mulla on kaks eri laskettua ollu kahesta eri kunnasta/kaupungista ja muuten esikoinen synty 40+2 tai 3, jos vertaan noihin molempiin tän hetkisiin päiviin)
Vaikka tällä kaverilla olis oikea tarjonta perätilasynnytystä aatellen, niin en siihen suostuis, vaan valitsisin sektion, jota pelkään myöskin ihan kuollakseni :'( Koko ajan vaan toivon, et synnytys ei käynnistyis vielä ja saisin normin alatiesynnytyksen.
Tän vauvan pitäis olla onneks aika siro, et voiskin saada käännettyä (jos ei ehi syntyyn) ja kovasti se itekin vielä myllää, enkä ihmettelis, vaikka olis taas välillä vaihdellu asentoo. Mulla sf mitta oli 38+5 32cm ja kun vauva siis pt, joka isontaa mittaa, niin pieni mitta on ja masun ympäryskin 94,5cm. Jotain positiivistä edes. Ja galluun samalla jatkoo, niin painoo tullu 11kg.
Että Levoton Strutsi oon hengessä mukana. :hug:
Jaksuja kaikille kärvistelijöille! Voin ilomielin luovuttaa mun supparini, mitkä on nyt joka päivä lisääntyny, ei tarvis enempää :/
Ilmottelen kuulumisia viimestään, kun poika on syntyny, jos sitä ennen en oo linjoille jaksanu.
O ja vänkkis poika 39+0 tai 1